przez Nahen/thor_ » 17 lut 2010, 01:02
Kupiłeś Trupa 2.2D to dość "rzadki" model w obecnych czasach stąd wnioskuję, że może być ponad przeciętną "leciwy". Czyli proponuję dobrze sprwadzic cały układ czyli obie strony zacisków z przodu, kolcki, tłoki w zaciskach i to samo z tyłu w szczękach, tłoki/cylinderki, okładziny itp. Może się okazać, że koła ktore nie hamują maja "poprzycinane" tłoki, cylindry i czas je rozebrać, sprawdzić, wyczyscić, i poskłądac albo w ekstremalnym ukladzie wymienić całość na nowe/działajace.
Co do pompy ma ona standardowo tzw. dwie "sekcje" i któraś może przpuszczać i nie będzie to powiodowało żadnych wycieków czy temu podobnych, powinien być miękki pedał hamulca za to w pewnym zakresie ruchu. Najczęsciej jednak sekcje odpowiadają za przód -jedna i za tył -druga czyli hamowanie "na krzyż" raczej nie powinno być wynikiem problemu między nimi.
Staruszka już nie ma
2001 3.0 DTi