Uszczelka Pod Głowicą 2.6

Isuzu Trooper

Uszczelka Pod Głowicą 2.6

Postprzez Nikos151 » 28 mar 2010, 19:20

Witam. Otóż na tym forum jestem nowy.
Trooper to fajny, poręczny, prosty i tani wóz terenowy, który radzi sobie idealnie w terenie. Aktualnie mam 2-giego troopera. pierwszego miałem 89 rok w wersji long z silnikiem 2.4 benzyna. Oczywiście standard na początku musiałem wyspawać ramę, bo nie miałem do czego haka zamontować. Dopiąłem go na ostatni guzik, ale brakowało mi mocy 87 koni to troszkę za mało jak na moje potrzeby, wiec postanowiłem drugiego kupić troopera, krótkiego w silniku 2.6 benzyna. No i zaczęły się hocki klocki. Otóż starego sprzedałem. Wracając z Garwolina bo tam kupiłem nowego troopera od dziadka, strzeliła mi uszczelka pod głowicą (szczęście że pod samym domem). Z zawodu jestem mechanikiem wiec się tym nie przejąłem. kupiłem w sklepie nowa uszczelkę pod głowice. Klawiaturę oddałem do plantowania. Dokręciłem jak należy, dociągnąłem po 300 km i jeździłem. zrobiłem może z 1.tys kilometrów. Ni z gruszki ni z pietruszki znowu jadę, nagle chmura białego dymu, i wywalone borygo pod maską, trochę się wściekłem bo 2 raz w ciągu dosłownie miesiąca. Znowu kupiłem uszczelkę i ją wymieniłem, co mnie zaciekawiło uszczelka przepaliła się w tym samym miejscu co poprzednia, ale mniejsza o to naprawiłem i znowu jeździłem. Było lato, ja troopcia dociągałem picowałem i pucowałem. Ramę wyspawałem, Hamulce klocki oleje wszystko elegancko zrobiłem. Zakonserwowałem go i było wyśmienicie. Aż do czasu. znowu ta sama bajka jadę, nagle biały dym i dziękuję. Zrobiłem może z 10 tys. na tej uszczelce i przepaliła się pomiędzy kanałami chłodzącymi a tłokami. Co tym razem zauważyłem, że na 3 cylindrze zrobił mi się taki wżer od pierścienia. Ale przymrużyłem na to oko. Znowu zrobiłem wszystko jak należy. Było dobrze, aż do dziś. Jechałem sobie spokojnie i znowu nagle biały dym z rury i wywalone borygo. Wściekłem się jak nigdy, bo to 4 raz. w przeciągu około 20 tys. Zholowałe