Strona 1 z 1
Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
29 gru 2008, 18:34
przez cziter
Hey,
Chciałem się zapytać kogoś bardziej kumatego w mechanice czy ten silnik 3.2V6 co chodził w trooperach do 92 roku na rynkach poza Europą nadaje sie do tego reduktora co jest w 2.6 benzynie??
Bo mój silnik ostatkami sił pracuje, a nie chce kolejnego 2.6 bo same z nimi problemy:) chce coś większego zapodać
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
30 gru 2008, 16:53
przez pawel79
cześć .ja mam 2.6 l bezyne jestem zadowolony. Dopiero wróciłem z Norwegi i jedna wada to że niema czym przycisnąć no i jeszcze dużo spala,przy prędkościach 120/140 spala chyba z 18 litrów.Ale dość Omnie doszły mnie słuchy że duży silnik spala mniej tak że jak masz szanse to przekładaj , ja jestem zaaaaaaaaa!
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
30 gru 2008, 17:12
przez pawel79
cześć wszystkim
jestem nowym użytkownikiem i mam pytanie potrzebuje sprzęgło napędu przedniej osi
nie wiem czy to poprawna nazwa ,ale cały mechanizm aż do łożyska.Do trooperka 2,6 benzyna z roku 1989.
Narezie dzięki do usłyszenia
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
30 gru 2008, 23:15
przez cziter
Masz automat czy manualne sprzęgiełko??
Różnica polega na tym ze manualne masz na piaście dzwignie 4x2 i 4x4 natomiast na automacie nic nie ma
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
31 gru 2008, 00:59
przez Silvestr
@Cziter - chyba pomyliłeś silniki. 3.2 V6 były od 1991/92 roku. W pierwszych Trooperach były V6 ale 2.8. Niestety nie wiem czy pasował do skrzyni z 2.6i
@Pawel79 - jak masz zamiar kupować to lepiej kub manuale. Wydasz około 550 zł. ale będziesz miał pewność. Poszukaj np. na Allegro jako "sprzęgiełka" lub "huby". Jeśli zaś chodzi o firmy - polecam AVM i Superwinch (ja takie posiadam). Automaty są na krótką metę, raczej dość szybko padają...
Automaty wyglądają tak:
Przykładowe manuale:
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
31 gru 2008, 15:18
przez pawel79
super ale ja nie jeżdżę wyczynowo czasami tylko szaleje teraz robię trasy .
Ja mam automat taki jak pokazujesz.
sam nie wiem ale czy to manualne jest na prawdę dobre bo chyba nie wygodne .
czekam na opinie
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
03 sty 2009, 13:35
przez Silvestr
pawel79 napisał(a):sam nie wiem ale czy to manualne jest na prawdę dobre bo chyba nie wygodne .
czekam na opinie
Jest o niebo lepsze od automatów. Przede wszystkim pewniejsze i DUŻO wytrzymalsze. Kilka lat temu osobiście zmieliłem automaty przy próbie wyjazdu z rzeczki i od razu kupiłem manuale. Było to jakieś 4 lata temu... Od wymiany żadnych problemów
Jeśli chodzi o wygodę/niewygodę, to gdy przychodzi zima załączam sprzęgiełka przy piastach na 4x4 i w zależności od warunków - w środku załączam/rozłączam przedni napęd.
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
03 sty 2009, 14:55
przez pawel79
wielki dzięki przekonałeś mnie.
mam jeszcze jeden problem ,kupiłem 3 lata temu troopera mieszak dość górzystym terenie i w zimie mamy problem z wyjazdem.
dorobiłem pług do odśnieżana ale przy długiej jeździe bardzo ślizgało sprzęgło .
po wymianie docisku i tarczy,w lecie przy dużej temperaturze też zaczyna ślizgać,co mogę zrobić?
ktoś mi doradzał żeby kupić tarcze sprzęgła węglowo,czy to jest dobry pomysł.
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
03 sty 2009, 20:15
przez mariojura
A te śniegi to pchasz na reduktorze czy bez?
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
04 sty 2009, 18:16
przez pawel79
oczywiście wszystkie obciążeniowe jazdy na reduktorze
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
04 sty 2009, 18:32
przez mariojura
No to może koło zamachowe już za bardzo zjechane i przypalone i nowe tarcze na długo nie wysrarczają.
Re: Serce Bestii Na wykończeniu
Napisane:
04 sty 2009, 22:12
przez Silvestr
pawel79 napisał(a):wielki dzięki przekonałeś mnie.
Coś ciekawego znalazłem:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Superwin ... ccessorieshttp://cgi.ebay.com/ebaymotors/Superwin ... ccessoriesPrzy zamówieniu kilku sztuk może wyjść trochę taniej niż u nas