Witam.
Trochę czasu minęło, bo roboty sporo było tj:
zdjęcie nadwozia, wyjęcie szyby przedniej i bocznej,blacha nadkola oraz drzwi tylnych -tam gdzie zawsze rdza; wzmocnienia mocowań do ramy, konserwacja ramy, wymiana amorów x4, tarczy, klocków x4, przewodów hamulcowych i paliwowych,rozrządu, płynów i olejów wszędzie gdzie się wymienia, odpowietrzenia mostów, uszczelnienie wydechu, podniesienie 2 cale itd...
Potwierdzam to, co pisze tomek dębica
Matee zna się na autach 4x4,zwłaszcza Isuzu Trooper/Monterey i Fronterach, bo sam nimi jeździ.
Ma dobre przygotowanie teoretyczne (jest po wydziale mechanicznym AGH w Krakowie) i od wielu lat praktyczne w warsztatach samochodowych.
Obecnie w swoim. Facet po prostu siedzi pod samochodem i robi go sam, a nie zleca "panu Czesiowi" (nie obrażając Czesiów). Bierze odpowiedzialność za swoją robotę, pomocny jest w szukaniu części i robi kompleksowo. "Wyjdzie coś w praniu" poprawia. OFF-Extremu nie uprawiam, ale ...
Zawsze można zadzwonić (jak ma czas) i pogadać o aucie. Dokumentuje postępy z prac na fotach, które przesyła mailem.
Spróbuję wrzucić kilka fotek, choć takie coś wyskakuje :
[color=#FF0000] Plik jest zbyt duży, maksymalny rozmiar to 256 KiB.[/color]
SZCZERZE POLECAM jego warsztat w Tarnobrzegu na Warszawskiej 37, bo jest uczciwym i po prostu fajnym człowiekiem lubiącym off road.
JESTEM ZADOWOLONY
Twinn