Jake napisał(a):Nie widac fotek
Jake napisał(a):Tez nie wiem :/
Jake napisał(a):Dzieki, fajnie ze ktos to czyta, znaczy warto pisac
pocieszny napisał(a):Jake napisał(a):Dzieki, fajnie ze ktos to czyta, znaczy warto pisac
wiesz jak bardzo mnie to utwierdza w przekonaniu, że dobrze zrobiłem, że nie mam Hiluxa tylko D-maxa??
Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):Jake napisał(a):Dzieki, fajnie ze ktos to czyta, znaczy warto pisac
wiesz jak bardzo mnie to utwierdza w przekonaniu, że dobrze zrobiłem, że nie mam Hiluxa tylko D-maxa??
Bo tankujesz i jezdzisz? Ale ja wlasnie kocham przerabiac i modyfikowac. W tym mam najwieksza radoche. XD
pocieszny napisał(a):nie no zmodyfikowałem se conieco, 33 cale ponad 200 kucy koło 600 momentu, troche wydech grzebnięty, lepsze hamulce (seryjne i tak są całkiem niezłe), pali to dalej 9,5l przy rozsądnej jeździe (na wyjazdach na bałkany ostatnimi laty spalanie średnie z wyjazdu koło 8,3l), w razie draki 180 aftostradą niemiecką też pojedzie ale spalanie wtedy jak w HDJcie przy oszczędnym traktowaniu
mułek wycieczkowy super, prawie jak trooper, ale ładowność ponad tonę robi robotę, a i rodzina większa, w krótkim troopie bez klimy już by nie przeszło
w tym roku większy namiot musze zintegrować z pojazdem, przerobić markizę 270*, trochę pomyśleć nad nową zabudową na pakę
a że nie muszę przy motorowni grzebać inaczej jak wymiana płynów, to w sumie mnie cieszy, choć interwały dość krótkie (7,5k olej)
najchętniej bym wsadził przełożenie 4,1 do mostów ale do przody problem z dostępnością... w zasadzie to brak dostępności
korf napisał(a):[
No i teraz musisz założyć osobny watek z opisem i zdjęciami... teraz qwa.
Quentil napisał(a):Tutaj jest tamten temat: >>tu byl link<<. Do tego powiem, że 3 fotki w nim chyba wysiadły bo ja też nie widzę
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości