Jezu jakim trzeba być niedorozwiniętym idiotą żeby w ten sposób przytaczać fakty, ale ok po kolei.
Firma Alejasamochodowa.pl jest moją własnością to raz, ale oprócz wymienionego opineo które jest z samego założenia jest mega krzywdzące dla właścicieli serwisów internetowych (o tym za chwilę) mamy jeszcze
http://allegro.pl/show_user.php?search=_fura_ (97% opinii pozytywnych) łącznie ponad 3000
http://allegro.pl/show_user.php?search=_mechanica_ (96% opinii pozytywnych) łącznie ponad 3000
http://allegro.pl/show_user.php?search=aleja_mechanica (95% opinii pozytywnych) łącznie ponad 150
http://allegro.pl/show_user.php?search=aleja_akcesoria (95% opinii pozytywnych) łącznie ponad 300
Teraz dlaczego opineo jest krzywdzące, po pierwsze mamy miesięcznie około 5000 klientów, to nie jest bardzo duże ale mało też nie jest przez co czasami mogą powstać jakieś nieporozumienia. I teraz w sytuacji kiedy gość np zamówił na stronie bądź przez telefon (pomijam allegro) np błotnik, dostał go następnego dnia to jest zadowolony i tyle. nie pobiegnie w internet pisać pochwały dla firmy bo nic a nic z tego nie ma (w allegro ma komentarz i dlatego tam sytuacja wygląda zupełnie inaczej). W sytuacji kiedy klient zaś ma pretensje, a nie wynika to tylko w sytuacji kiedy zapłacił a towar nie dostał (co teoretycznie jest możliwe, ale wtedy zwrot pieniędzy następuje bardzo szybko, przeważnie w ciągu 48h), tylko w sytuacji kiedy np zamówiona część nie pasowała mu, jednak zdążył ją na "siłę" zamontować przez co nosi ślady użytkowania i zwrotowi nie podlega. Albo w sytuacji kiedy kurier uszkodził przesyłkę, klient nie sporządził protokołu szkody i mimo to żąda od nas pieniędzy. Albo kiedy odesłał paczkę bez dowodu zakupu, albo za pobraniem. Takich sytuacji jest multum, jeśli zaś ktoś ma jakiś problem to po pierwsze niech zadzwoni na inforinie 022 394 57 42, wybierze nr 2 lub 3 (dział reklamacji) i go tam zgłosi, będzie o wiele szybciej niż pisanie 1500 maili, i jakichś postów na forach nie związanych z tematem. Po 2gie mamy 2 sklepy w warszawie, ja osobiście jestem codziennie na ul jutrzenki 82, tam też jest dział wysyłki oraz reklamacji, w razie jakichkolwiek problemów zapraszam.
AlejaSamochodowa.pl SP. Z o.o.
Strzelecka 27/29
03-433 Warszawa
Jutrzenki 82
02-230 Warszawa
Czynne:
Poniedziałk - Piątek: 9.00-18.00
Sobota: 10.00-15.00 (tylko sklep na ul Strzelecka 27/29)
Tel : 022 394 57 42
Tel . kom: 0 666 200 240
NIP : 5222973496
Wydaje mi się że wytłumaczyłem te kwestię bardzo dokładnie.
Pozdrawiam