pocieszny napisał(a):freefly napisał(a):Jak ich spotkasz, to uświadom ich, że ich ustawodawca jest innego zdania....
.
wiesz jak działą policja w tych krajach?? policmajster może nie mieć racji a i tak scholują ci auto i będziesz się mógł sądownie domagać odszkodowania
chcesz się kopać z czeską/słowacką policją proszę cie bardzo, oni się nie pierdolą jak nasi

jeszcze zacznij na niego krzyczeć odsiedzisz se 48h na dołku żebyś ochłonął

a wrócisz do domu autobusem
Co do austriackiej policji, to bym się nie marwił o ich widzimisię się i nadinterpretację przepisów. Tam policjant zanim wlepi mandat , gdy kierowca ma wątpliwości co do swojego przewinienia, najpierw konsultuje to z dyżurującymi 24h w miejscowym centrum koordynacyjne prawnikami z którymi jest przez całą służbę w kontakcie. Po konsultacji z prawnikiem, decyzja policjanta jest ostateczna. Tak więc to nie policmajster do końca decyduje o ukaraniu lub nie. Nam do nich i ich sposobu myślenia jest daleko.
Na stronie austriackiego automobilklubu OAMTC jest wyjaśnienie śnieżynki na oponach i oznakowania M+S.
Cytuję: m+S jest jedynym prawnym w UE sposobem etykietowania opon zimowych. Jednakże, nie ma wystarczającego określenia właściwości, które musi posiadać opona M + S . Dlatego producenci mogą bez żadnych konsekwencji oznaczać letnie opony symbolem M+S.
Symbol płatka śniegu identyfikuje opony o minimalnym poziomie właściwości śniegowych wg amerykańskich metod testowych i nie ma w UE znaczenia prawnego.
Niektórzy producenci zmieniają wzór bieżnika opon M+S na bardziej przystosowany do warunków śniegowych i stosują informacyjne etykietowanie z symbolem płatka.

Koniec cytatu.
3.0 2000r.