
Stan napisał(a):Znalazlem podkladki pod sprezyny (nr 77) 5 cm czy z takim frezem na podkladce istnieje mozliwosc wypadniecia sprezyny ?
jak taki lift 5cm (przod krecony tylko ) wplynie na auto ?
http://opony-4x4.pl/osprzet-off-road/po ... enia/#inne
pocieszny napisał(a):5 cm ni jest dużo,
ale przód kręć jak najmniej, im mniej podkręcisz drążki tym mmniej się geometria rozjedzie, tym lepiej się będzie prowadził
na prawde lepszą opcją jest podniesienie budy 3 cm i podkładka sprężyny 3 cmwiem drożej, ale zyskujesz dużo więcej niż samą podkładką a drążków nawet ruszać nie trzeba, więc zostaje więcej na opadanie koła (zostaje stary zakres pracy przedniego zawieszenia)
@Gocu ale XJ podniesiony 3 cale jeździ na 31czyli na mniejszej gumie niż Ty w serii
do tego ma 2 wiszące gruchy pod autem nie 1
pocieszny napisał(a):5 cm ni jest dużo,
ale przód kręć jak najmniej, im mniej podkręcisz drążki tym mmniej się geometria rozjedzie, tym lepiej się będzie prowadził
na prawde lepszą opcją jest podniesienie budy 3 cm i podkładka sprężyny 3 cmwiem drożej, ale zyskujesz dużo więcej niż samą podkładką a drążków nawet ruszać nie trzeba, więc zostaje więcej na opadanie koła (zostaje stary zakres pracy przedniego zawieszenia)
pawel126 napisał(a):pocieszny napisał(a):5 cm ni jest dużo,
ale przód kręć jak najmniej, im mniej podkręcisz drążki tym mmniej się geometria rozjedzie, tym lepiej się będzie prowadził
na prawde lepszą opcją jest podniesienie budy 3 cm i podkładka sprężyny 3 cmwiem drożej, ale zyskujesz dużo więcej niż samą podkładką a drążków nawet ruszać nie trzeba, więc zostaje więcej na opadanie koła (zostaje stary zakres pracy przedniego zawieszenia)
@Gocu ale XJ podniesiony 3 cale jeździ na 31czyli na mniejszej gumie niż Ty w serii
do tego ma 2 wiszące gruchy pod autem nie 1
w Pajero poprzednik podkręcił tak drążki że w ogóle nie pracowało zawieszenie, ale koła były wielkie
XJ podniesionego mam na dystansach 8,5 cm z aluminium reszta zrobiła spawarka i tyle w kosztach liftu![]()
Koła 32" i przynajmniej jeszcze nie urwałem żadnego krzyżaka. Gruchy nie przeszkadzają w niczym,
za to prześwit jaki jest pod XJ to nie widziałem poki co lepszego w innym aucie.a powieszony Parch w połowie sam nie chce zjechać
pocieszny napisał(a):5 cm ni jest dużo,
ale przód kręć jak najmniej, im mniej podkręcisz drążki tym mmniej się geometria rozjedzie, tym lepiej się będzie prowadził
na prawde lepszą opcją jest podniesienie budy 3 cm i podkładka sprężyny 3 cmwiem drożej, ale zyskujesz dużo więcej niż samą podkładką a drążków nawet ruszać nie trzeba, więc zostaje więcej na opadanie koła (zostaje stary zakres pracy przedniego zawieszenia)
@Gocu ale XJ podniesiony 3 cale jeździ na 31czyli na mniejszej gumie niż Ty w serii
do tego ma 2 wiszące gruchy pod autem nie 1
Stan napisał(a):pocieszny napisał(a):5 cm ni jest dużo,
ale przód kręć jak najmniej, im mniej podkręcisz drążki tym mmniej się geometria rozjedzie, tym lepiej się będzie prowadził
na prawde lepszą opcją jest podniesienie budy 3 cm i podkładka sprężyny 3 cmwiem drożej, ale zyskujesz dużo więcej niż samą podkładką a drążków nawet ruszać nie trzeba, więc zostaje więcej na opadanie koła (zostaje stary zakres pracy przedniego zawieszenia)
@Gocu ale XJ podniesiony 3 cale jeździ na 31czyli na mniejszej gumie niż Ty w serii
do tego ma 2 wiszące gruchy pod autem nie 1
No rozumiem ze przod musze tyle podkrecic zeby auto " stalo rowno " przod i tyl na tej samej wysokosci ?
Zastanawiam sie co z zderzakami przy podniesieniu budy ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości