Witajcie !
Nareszcie udało się rozebrać ramę do gołych profili. Oczywiście jak zawsze praca nie była łatwa ze względu na stan śrub... ale jakoś poszło. W poniedziałek rama jedzie do piaskowania następnie będę ją konserwował a potem przykręcał wszystko w odwrotnej kolejności.

Mam zamiar zregenerować zaciski hamulcowe, przekładnie i pompę wspomagania. Uporam się też z wiecznie zapoconą rurką powrotną turbo jak i systemem szybkiego dogrzewania silnika. Teraz muszę zrobić inwentaryzacje i wywalić śruby w stanie agonalnym oraz kupić nowe. Odnośnie kosztów to farba cynkowa, masa antykorozyjna i środek do profili kosztował mnie ok 850 zł dodatkowo części - sworznie, tleje wahaczy, łączniki stabilizatora, krzyżaki, klocki, amortyzatory kosztowały mnie ok 700 zł. Zastanawiam się nad wymianą sprężyn ale jeszcze nie zdecydowałem co z tym zrobić. Tymczasem fotki

przedni most zdjęty..

już bez mostu wahaczy i całej reszty


tylny most

już wiem czemu nie mogłem zaciągnąć ręcznego....

sprężyny nie wyglądają źle.

z cyklu zrób to sam - Isuzu Trooper

goła rama
