Strona 1 z 2

Nowe paputki.

PostNapisane: 30 paź 2010, 22:39
przez skiczu
Założyłem dzisiaj nowe kapcie do mojego Troopa. KUMHO KL71 31x10,5x15 na felgach od Patrola wypiaskowanych i malowanych proszkowo.
Tak wyglądał do tej pory. http://img835.imageshack.us/img835/8076/20101030442.jpg
Tak wygląda teraz. http://img168.imageshack.us/img168/970/20101030443.jpg
I jeszcze jedna fotka. http://img526.imageshack.us/img526/6749/20101030444.jpg

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 30 paź 2010, 22:46
przez tomaszsuplicki
no teraz to joł ;)

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 31 paź 2010, 11:10
przez kugel
:)2 , teraz to ma JAJA :)

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 31 paź 2010, 17:24
przez skiczu
Testowałem dzisiaj paputki i pozbyłem się przedniego napędu... :( Powiedzcie mi czy manualne muszą być zapinane wyłącznie przed wjechaniem w teren czy mogą być spięte na stałe? Tzn. chodzi mi o to czy przedni most będzie załączany wyłącznie reduktorem?

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 31 paź 2010, 18:59
przez BUNNY_PL
możesz jeżdzić na zapiętych sprzegiłkach ale napęd musi być rozłączony

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 31 paź 2010, 19:30
przez Wieża30
kapciory bardzo fajne :)2 anapędu jak się pozbyłeś czyli co padło?

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 31 paź 2010, 23:08
przez skiczu
BUNNY_PL napisał(a):możesz jeżdzić na zapiętych sprzegiłkach ale napęd musi być rozłączony

Dzięki za podpowiedź.

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 31 paź 2010, 23:12
przez skiczu
Auto lock huby zapinają się ale w trakcie jazdy jest jebs!!! i się rozłącza napęd. Muszę rozkręcić i sprawdzić co się porobiło. Podejrzewam za dużą ilość smaru bo nie wiedziałem że powinny pracować na sucho.

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 31 paź 2010, 23:41
przez BUNNY_PL
szkoda czasu na automaty :) lepiej wlozyc manuale i zapomniec o problemach

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 01 lis 2010, 01:18
przez skiczu

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 01 lis 2010, 12:15
przez MAVV
manuale muszą byc rozłączone do jazdy po twardym , bo inaczej koła napędzają p.most

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 01 lis 2010, 13:11
przez kusy
Znajomy miał opla campo i przez cały czas jeździł na zapiętych, po3 latach auto sprzedał sprawne.

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 01 lis 2010, 19:58
przez BUNNY_PL
dokładnie kręcą dyfrem ale nic złego się nie dzieje

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 01 lis 2010, 22:34
przez skiczu
Wiem już co się stało z przodem... Jakiś poprzednik rozebrał raz huba i chyba zgubił śrubę blokującą wypadanie półosi ze sprzęgiełka. Napęd mi się zapinał ale to jebs! to był efekt wysuwania się półosi pod obciążeniem. Tryby na półosi mam zjechane o 1/4. Pozostają jeszcze 3/4 więc chyba wytrzymają. Orientujecie się może czy na śrubie blokującej jest lewy czy prawy gwint?

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 01 lis 2010, 22:49
przez BUNNY_PL
półoś jest blokowana przez pierścien segera !

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 01 lis 2010, 22:56
przez skiczu
BUNNY_PL napisał(a):półoś jest blokowana przez pierścien segera !

To po co jej gwint wewnętrzny po środku?

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 02 lis 2010, 14:13
przez SUPER TROOPER
:?:

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 02 lis 2010, 17:57
przez Nahen/thor_
Ten gwint to chyba pozostałość po procesie technologicznym w fabryce. Nie powinno nic w nią byc wkręcone o ile sie orientuję.

No i przy takich kapciach to jak najszybciej wymień sprzęgi na manualne bo inaczej te "resztki" wielowypustu które masz na półosiach dość szybko przestaną trybić ;) Automatyczne sprzęgi w Trooperach nie należą do "mocarzy" i przy dużych szerokich oponach jak ktos lubi taplac się w błocie dośc szybko potrafią "powiedzieć passs". Gdyby kiedyś Ci sie skończyły w czasie zabawy a potrzebowałbyś ich doraźnie to dają tymczasowo rade po wsypaniu garści piachu pod dekle ;) Prztestowane na patrolu ;)

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 02 lis 2010, 22:55
przez skiczu
Zerknijcie Koledzy łaskawie na manual Haynesa chapter 8-14 rys. 18.6a. Na moje oko to jest śruba...

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 03 lis 2010, 13:25
przez Nahen/thor_
Ok to jest śruba ale poza tym że zamyka otwór w półośi/przegubie to na moje nic więcej nie robi. Na tyle to wygląda na zdjeciach w Haynesie a w realu widziałem poprostu zostawione otwory w Trooperze kumpla z autohubami a w moim z manualami tyż tam ni ma żadnej śruby.

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 03 lis 2010, 14:53
przez croochy
u mnie tez jest otwór na śrube bodajże 8

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 03 lis 2010, 23:57
przez skiczu
Właśnie podreperowałem huby :) jutro sprawdzę w terenie a na tą chwilę mogę powiedzieć, że śruby M8 z prawym gwintem długości 20 mm i podkładka 8 podwójnie powiększona (fi zew. ok 27mm) myślę że skutecznie zablokują półoś na swoim miejscu. Czasami trzeba poprawić fabrykę chociaż nie wiem jak to się skończy :)

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 04 lis 2010, 19:38
przez skiczu
No i napędy zapinają się jak trzeba. Znalazłem fajną górkę (ok. 45 st.) pod którą będę próbował:) (to w sumie nie górka tylko sztuczny wał oporowy dla startujących odrzutowców) jak się uda będą fotki...:)

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 04 lis 2010, 22:17
przez Nahen/thor_
No 45 stopni to dla "krócaka" może być ryzykowne ;)

Re: Nowe paputki.

PostNapisane: 06 lis 2010, 01:23
przez skiczu
W manualu jest do 61 st. podjazd i zjazd a 45 st. jazda boczna tak że się nie boję bo ufam mojemu troopkowi :)