Strona 1 z 1

Witam z isuzu trooper Lotus

PostNapisane: 28 mar 2011, 17:03
przez Papryk
Witam serdecznie trooperomaniakow.
Niedawno wszedlem w posiadananie troopera 92r wersja Lotus (cokolwiek to znaczy) japonski import.

Autko oryginalne z kierownica po prawej stronie..narazie jeszcze w UK ale niedlugo dolaczy do sekcji dolnoslaskiej.

Pierwszy post na tym forum i pierwsze pytanie:

Czy jest ktos w stanie powiedziec mi jakie sa roznice lotusa od innych wersji?? Przerabialem kiedys Montereya i z tego co widze to nie ma jakiejs extremalnie wielkiej roznicy...poza znaczkami,kolorem,kierownica.

dzieki i do zobaczenia na szosie lub w blocie :)

Re: Witam z isuzu trooper Lotus

PostNapisane: 28 mar 2011, 18:10
przez MAVV
porównamy różnice w wersjach na zlocie :)2

Re: Witam z isuzu trooper Lotus

PostNapisane: 02 kwi 2011, 14:21
przez BUNNY_PL
Ma kilka części w zawieszeniu (układ kierowniczy ) firmy lotus. Był reklamowany, że ma zwrotność lotusa.

Re: Witam z isuzu trooper Lotus

PostNapisane: 08 kwi 2011, 22:28
przez pablos
Może kolega w wolnej chwili zrobi fotki i pokaże nabytek :D

Re: Witam z isuzu trooper Lotus

PostNapisane: 10 kwi 2011, 20:34
przez Papryk
zanim zdechl alternator udalo mi sie pyknac kilka fotek, obecnie autko w mega angielskim garazu oczekuje na nowy alternator...

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Witam z isuzu trooper Lotus

PostNapisane: 11 kwi 2011, 22:55
przez skiczu
Co to za wajcha przy lewym reflektorze? Lusterko?

Re: Witam z isuzu trooper Lotus

PostNapisane: 11 kwi 2011, 23:01
przez Nahen/thor_
Lusterko ;) Ciekawy patent stosowany chyba wszędzie poza Europą tylko ;)

Re: Witam z isuzu trooper Lotus

PostNapisane: 12 kwi 2011, 12:50
przez Papryk
Lusterko, jak nie masz wyczucia jak blisko podjechac do krawedzi,niski kierowca itp..fajna sprawa do manewrow na parkingu lub w podziemnym garazu.
odwiedzilem szrocik z Trooperkami i dowiedzialem sie ze glownym elementem wyrozniajacym Lotus od innych wersji byly przednie amorki..Niestety oryginaly byly bardzo drogie i przy serwisie,ewentualnej wymianie amorkow wstawiano standardowe tansze amory.