przez gsxr1100_1980 » 19 sty 2013, 17:23
Witam. Jestem tu nowy, ale od jakiś trzech-czterech lat śledzę forum, i korzystam z porad innych użytkowników.
Posiada Montka RS z 92.roku z silnikiem 3.1.Autko w moim posiadaniu od ośmiu lat. W roku 2012 zdecydowałem się na wymianę ramy, gdyż moja po ostatniej konserwacji dostała parę dziur, a belek poprzecznych prawie wcale nie było. Rozglądałem się za ramami do mojego modelu, ale większośc ram była w takim samym stanie co moja. Przez przypadek trafiłem do znajomego, który miał się podjąc reanimacji mojej starej ramy, ale na jego warsztacie akurat rozbierali Patrola krótkiego GR-a, w którym rama była w stanie no idealnym to nie, bo idealna to w nowym, ale śmiało mogę powiedziec że w stanie bardzo dobrym.
No i się zaczeło budowanie małego monstera.
Sorry, ale jestem cienki w kompie, i jak rozgryzę dodawanie zdjęc, to zapodam parę fotek. Powiem tylko że auto było budowane według moich pomysłów, i wszystkie części potrzebne do przebudowy były nowe, lub też jakieś duże podzespoły były regenerowane. Budowa zajęła sześc miesięcy, przez warsztat zajmujący się autami terenowymi. Dla mnie efekt końcowy był zaskakujący.
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.