MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Opisy naszych samochodów...

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez gsxr1100_1980 » 31 sty 2013, 20:17

]A jak jest z jego stabilnością? Jest strasznie wysoki, jest to bardzo odczuwalne w terenie[
Na asflcie zachowuje się stabilnie, nie przechyla się na zakrętach przy większych prędkościach, a w ciężkim terenie jeszcze nie byłem.
Ostatnio edytowano 13 sty 2015, 17:35 przez gsxr1100_1980, łącznie edytowano 2 razy
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez gsxr1100_1980 » 31 sty 2013, 20:23

Jak będą chcieli to mogą się o byle gó... przyczepić.
Ostatnio edytowano 13 sty 2015, 17:37 przez gsxr1100_1980, łącznie edytowano 3 razy
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez mfw » 04 lut 2013, 09:26

Podpytałem trochę specjalisty co w takim wypadku należałoby by zrobić, aby wszystko było w 100% zgodne z przepisami.

Według niego ponieważ auto nie jest ani Nisanem ani Isuzu czy Oplem trzeba by skontaktować się z rzeczoznawcą, który przeprowadzi dokładne badanie techniczne samochodu i sprawdzi czy wszystkie systemy w aucie działają poprawnie. (Normalnie za coś takiego odpowiadał by nisan czy opel). Następnie rzeczoznawca wystawi świadectwo homologacji.
Kolejnym krokiem jest udanie się do okręgowej stacji diagnostycznej, gdzie zostanie wyiksowany stary numer nisana i naniesiony nowy zgodnie z przyjętym wzorem.

Mając już dokument ze stacji diagnostycznej o nowym numerze ramy trzeba się udać do urzędu komunikacji w celu przerejestrowania samochodu. Samochód zostanie zarejestrowany jako marka "SAM" czyli pojazd własnej konstrukcji wyprodukowany na bazie podzespołów innych pojazdów.

Więcej szczegółów w linkach poniżej
Rejestracja pojazdu typu SAM
Rozporządzenie ministra infrastruktury z 22.10.2004 - Rejestracja pojazdów SAM i zabytkowych
ISUZU Trooper 3.1 RS, LSD, EGR, ABS, Safari Snorkel, BodyLift +1", BFG AT 31"
http://driiive.com/ub/2111/img
Avatar użytkownika
mfw
 
Posty: 178
Dołączył(a): 01 lip 2011, 14:06
Lokalizacja: KRK / WAW

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez pocieszny » 04 lut 2013, 12:47

żby było zgodne z przepisami to juz za późno,
ale...
w prawie polskim ważne jest to co na ramie więc wg przepisów to jest nissan patrol, musisz mieć papier z patrola (DR) i iść z tym do SKP żeby zrobili przegląd na okazje zmiany pojemności silnika, potem WK i zmiana w dokumentach od razy prośba o nabicie tabliczki zastępczej na bude z powrotem SKP (nabijają nowe NRY) znowu WK dają nowy dowód rejestracyjny.

BTW rzeczoznawce i takie tam robi się przed a nie po, po t9o sobie można wziąść i DR skasowac w niszczarce a auto na żyletki oddać... według prawa :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez gsxr1100_1980 » 04 lut 2013, 23:18

Próbując się do mnie dop.....ic to po pierwsze: według polskiego prawa zabrania się wsiadania za kółko po alkocholu, ile osób się do tego stosuje można zobaczyc przeglądając statystyki. Po drugie: każda ingerencja w ramę typu: wycinanie, wspawywanie, łatanie, wzmacnianie, skracanie, wydłóżanie, itp.(gdzie większośc naszych aut z lat 80-90 już miała coś takiego robione) powinna byc zgłaszana, i powinno się przechodzic badania na naprężenia, skręcanie, odkształcanie itp., ile osób takie naprawy zgłasza: odpowiedzcie sobie Sami. Po trzecie: 3/4 aut przerobionych do ostrago terenu i zarejestrowanych tzw. ZMOT nie posiada żadnych zmian w dow.rejestracyjnym, i tak: w dow.2.8d, a w rzeczywistości 4.0 benzyna. Przed lub po rajdzie wpada wydział ruchu drogowego, robi kontrolę aut zarejestrowanych i ? - pozamiatane.
A docinki typu dowód do niszczarki, a auto na żyletki, to proponował bym dokładne sprawdzenie swojej terenówki, i cichutko posłuchac czy ją HUTA JUŻ NIE WZYWA.
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez croochy » 05 lut 2013, 06:21

nadawałby się do classica
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez pocieszny » 05 lut 2013, 19:48

mały gul :)21
BTW nie patrz na innych bo tak robią patrz na siebie żebyś tak nie robił,
przykładowo mam rame naprawianą (wymienianą) wszytko mam zgodnie z przepisami, zgłoszone i zrobione tak jak trzeba, bo nie chce się kiedyś z ręką w nocniku obudzić jak ktoś podczas stłuczki (nawet nie z mojej winy) ktoś dojdzie do tego, że to a to, nie jest z tego samochodu, nie było zgłoszone albo zrobiony przegląd...
pomijając koszty takiego iwentu, (renta do końca życia z mojej kieszeni dla kogoś, bo ubezpieczyciel przecież się wypnie) to nie uśmiecha mi się iść do perdla :)21 zresztą jak chcesz OC na to auto wykupić?... ale jak tam sobie wolisz twój cyrk twoje świnie
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez Starkes » 17 mar 2013, 22:35

Witam serdecznie,
widziałem go chyba na żywo ;-) Rzuciło mnie zawodowo do Bydoszczy, idę na spacer i patrzę o jaki ładny Montek, jaki wysoki ...
Nawet chciałem wsadzić kartkę z prośbą o kontakt, ale osiedle wygląda na zamknięte ;-)

Ja mam Forka i dopiero przymierzam się do Montka ... twój wygląda super ...
Starkes
 

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez gsxr1100_1980 » 18 mar 2013, 17:43

Witam. Jak by na następnym spacerze naszła ochota na spotkanie się to numer domofonu przy bramce 103. Pozdr.
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez Starkes » 20 mar 2013, 21:56

Chętnie wpadnę kiedyś porozmawiać. Ale uprzedzam, że ja akurat nie jestem zapalonym terenowcem w pełnym tego słowa znaczeniu.
Raczej nazwałbym to chęcią niezależności, możliwości bezstresowego zjazdu z drogi. Przejechania małego brodu ;-), i możliwości wyrwania auta z błota, tak aby nie zmieniło geometrii ;-) Głównie tych dwóch ostatnich rzeczy brakuje mi w Subaru.
Starkes
 

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez gsxr1100_1980 » 05 sty 2014, 13:43

Mała modernizacja przedniego zderzaka + wyciągarka.
Załączniki
DSC07474.JPG
DSC07474.JPG (139.47 KiB) Przeglądane 16206 razy
DSC07501.JPG
DSC07501.JPG (179.52 KiB) Przeglądane 16206 razy
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez little monster » 09 sty 2014, 23:22

Zakręty pewnie bierzesz na trzech kołach :D
little monster
 
Posty: 19
Dołączył(a): 07 wrz 2013, 21:44

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez gsxr1100_1980 » 12 sty 2014, 14:59

To że auto jest wysokie, to nie znaczy że jest niestabilne, szerokość rozstawu kół jest 2m., co daje prawie 1:1 (wysokość/ szerokość).
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez pawel126 » 03 paź 2014, 09:46

pocieszny napisał(a):mały gul :)21
BTW nie patrz na innych bo tak robią patrz na siebie żebyś tak nie robił,
przykładowo mam rame naprawianą (wymienianą) wszytko mam zgodnie z przepisami, zgłoszone i zrobione tak jak trzeba, bo nie chce się kiedyś z ręką w nocniku obudzić jak ktoś podczas stłuczki (nawet nie z mojej winy) ktoś dojdzie do tego, że to a to, nie jest z tego samochodu, nie było zgłoszone albo zrobiony przegląd...
pomijając koszty takiego iwentu, (renta do końca życia z mojej kieszeni dla kogoś, bo ubezpieczyciel przecież się wypnie) to nie uśmiecha mi się iść do perdla :)21 zresztą jak chcesz OC na to auto wykupić?... ale jak tam sobie wolisz twój cyrk twoje świnie


Po "stłuczce" spisują nawet rozmiar opon. A coś mi świta że masz 265/75 :D
Apropo kontroli to miałem s klase z 90 r. z ksenonami. Młody policjant trzepał łącznie z klaksonem, itd. auto i na koniec spytał czy spryskiwacz działa na lampy. Wycieraczki były. Ale o homologacji nie wspomniał.
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez pocieszny » 04 paź 2014, 09:28

akurat 265/75R16 występują w homologacji troopera :)21
dokładnie Jackaroo Holden na Australię :)2
gorzej z zawiasem (żadne nei ma homologacji oprócz seryjnego) ale to załatwia każdy przegląd :)2


jak będą chcieli udupić to udupią :)21 w S klasie w 90 roku nie było jeszcze wymogu homologacji ;) ten dynks pojawia się dopiero po 95 roku, ale w tym wypadku nie chodzi o problem homologacji tylko wyprostowania papierów w razie W
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez Jake » 19 sie 2022, 22:49

Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4208
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez Legend » 20 sie 2022, 01:42

:)21

zespolił się z asfaltem po 4 miesiącach stania ;D
V6
Avatar użytkownika
Legend
 
Posty: 1389
Dołączył(a): 09 lut 2013, 20:47

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez gsxr1100_1980 » 13 wrz 2022, 22:08

W moich rękach był 16 lat, tak że często nie zmieniał właścicieli.
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez Jake » 13 wrz 2022, 22:10

gsxr1100_1980 napisał(a):W moich rękach był 16 lat, tak że często nie zmieniał właścicieli.

To faktycznie sporo. Mialem na mysli ze niedawno Ty go sprzedawales, a teraz sprzedaje Legend ;)
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4208
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez gsxr1100_1980 » 13 wrz 2022, 22:35

Do dzisiaj mam sentyment do tego auta, jak miał bym kupować terenówkę, to pewnie bym go odkupił, chociaż widzę że cena podskoczyła. Ja wskoczyłem na poziom wyżej, i teraz pakuję kasę w Unimoga 1600.
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MONTEREY 3.1 RS na PATROLU

Postprzez Jake » 13 wrz 2022, 22:41

Ja tez mialem sentyment do mojego, ale w koncu wystawilem ogloszenie. Tez mysle o nowym etapie. Sa trzy opcje - albo wyremontuje mojego 4R i zrobie mu swap na 3.4 V6, albo kupie 4R 3 generacji, albo moze porwe sie na J80...
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4208
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Poprzednia strona

Powrót do Nasze samochody

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości