ponad pół roku się ociągałem z założeniem wątku przedstawiający mojego Troopera.
Jak to powiedział klasyk:
Say Hello to my little friend
Mówiąc krótko:
Udało mi się kupić w Samochód w dobrym stanie, ku memu zaskoczeniu LSD ciągle działało. Założenie moje było jako auto przeznaczone do jazdy w terenie.
Zabawę w offroad zacząłem od poznania auta w miarę dokładnie. Własnoręczna wymiana rozrządu, płynów oraz filtrów. Kolejnym ważnym krokiem było upewnienie się że auto pojeździ jeszcze parę lat, czyli czyszczenie i konserwacja ramy (Metodą NON Bitex). Przy okazji Auto zyskało 1 cal liftu na krążkach poliuretanowych.
Modyfikacje:
1. Układ jezdny - Wymiana wszystkich Tulei zawieszenia na polibusze, nowe sworznie od 555.
2. Układ hamulcowy - Pozbyłem się problemu ze świecącą kontrolką ANTI LOCK poprzez całkowite zlikwidowanie ABS-u (Po co mi on w terenie )
3. Silnik - Całkowicie wyciąłem EGR, Zamontoałem Snorkel, Założyłem zmodyfikowany wydech. Zabiegi tuningowe sprawiły że auto zyskało lub odzyskało parę koników i niutonów.
4. Akcesoria:
* zamontowałem progi wykonane na zamówienie przez Peterka,
* zamontowałem oryginalną drabinkę (Made by Isuzu) na poczet przyszłego bagażnika,
* CB
W kolejce czekają:
* Lift Zawieszenia i nowe amory.
* 32" lub 33" MT
* Wyciągarka.