taka opona z ostrym bieżnikiem na co dzień to będzie masakra, pomijając hałas i spalanie, to montek ledwie ciągnie 33x12 w starym BFG MT, długie ostre podjazdy to już z deka masakra, w terenie w zasadzie cały czas reduktor
dobra rada zanim wsadzisz te opony to wcześniej sobie pożycz i pojeździj, żebyś za chwile nie sprzedawał,
co do snorkela przy przerobieniu puszki filtra na ten z 2.8TD/3,1TD (mam pospawany dół z 2,8 i góre z 3,1 jest w miare mały a przepływ wystarczający na potrzeby 3,2) spokojnie pasuje safari od 3,1 i już nie zabija cenowo

wywalić pochłaniacz par paliwa (zostawić przewód z zaworkiem) i masz miejsce na 2 akumulator
co do stalowych płyt pod spód, nie ma sensu zbytnio obciążać i tak już ciężkiego montka, dobrze się nad nimi zastanów, bo czasem bardziej przeszkadzają niż pomagają
co do tylnich świateł to najlepiej przenieść wszytko w bude (przystosować te co masz lub kupić nowe, gotowe), przy ledach problem z migaczami będzie, za małe obciążenie na przerywacz