Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Opisy naszych samochodów...

Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez manek79 » 25 gru 2014, 14:38

Witam.
Jestem tutaj nowy i chciałbym pochwalić się moim 23-letnim gadem ;)
Załączniki
Is4.jpg
Is4.jpg (243.59 KiB) Przeglądane 11295 razy
Is2.jpg
Is2.jpg (204.81 KiB) Przeglądane 11295 razy
Is1.jpg
Is1.jpg (232.69 KiB) Przeglądane 11295 razy
Avatar użytkownika
manek79
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 gru 2014, 14:22
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez pablos » 25 gru 2014, 15:02

Witam Mariusza (tak pisze za szybą) :D Widzę że kolega z Przemyśla. Troopek na pierwszy rzut bardzo ładny (mam nadzieję że pod ryflem również dobrze się prezentuje) :)2
Pozdrawiam
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez ksenia » 25 gru 2014, 17:41

Witam fajne światełka na dachu :)2,wózek też błyszczy.Musi się fajnie prezentować wieczorem,wrzuć jakieś fotki.
pozdrawiam
Isuzu Monterey 3.1TD 1992 LTD
Avatar użytkownika
ksenia
 
Posty: 220
Dołączył(a): 01 gru 2014, 22:23

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez manek79 » 26 gru 2014, 09:21

Witam.
Tak jestem z Przemyśla. Mam nadzieję, że pod ryflem nic się nie dzieje, zakładając blachę było ok.
Jak zrobię zdjęcia wieczorem to na pewno wrzucę.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
manek79
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 gru 2014, 14:22
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez pablos » 26 gru 2014, 14:51

Lampiony klimatem z pickupów - Made in USA. Z tyłu na dachu dodatkowe światło stopu. Wydech pod progiem wypuszczony, może by tak zrobić przelotowy to będzie turbinę lepiej słychać :D
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez manek79 » 27 gru 2014, 08:53

wydech przelotowy był ale za głośno było, musiałem dorobić mały tłumik i teraz jest ok. Za gówniarza jeżdziły kamazy z takimi 3 lampkami na dachu, więc 9 dziureczek i lampki świecą u mnie ;) . Zrobię fotkę to wrzucę. Parę pomysłów podpatrzyłem na tym forum np. elektryczny wiatrak zamiast wisko i takie tam za co jestem wdzięczny. P
ozdrawiam
Avatar użytkownika
manek79
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 gru 2014, 14:22
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez pablos » 27 gru 2014, 10:19

Wiatrak elektryczny hmmm.... nie powiem kusząca sprawa, czasem wkurza mnie to ciągłe kręcenie wiskozy. Jak się sprawuje taki elektryk i ciekaw jestem ile miejsca zyskałeś od silnika do chłodnicy.
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez manek79 » 27 gru 2014, 11:20

Ja zainstalowałem wiatrak pojedynczy przed chłodnicą a nie w komorze silnika, miejsca więcej, czujnik włączania wentylatora na górnym wężu chłodnicy. Plusy są takie że silnik troszeczkę żywszy, szybciej się nagrzewa i chyba deko mniej pali, wskazówka temp. dojdzie tak do połowy i trzyma tak cały czas. czujnik temp, ma załączyć wiatrak przy 95 stopniach i zejść do 85. Wszystko działa oki, jestem zadowolony. Patent podpatrzyłem na tym forum.
Avatar użytkownika
manek79
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 gru 2014, 14:22
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez Quentil » 29 gru 2014, 19:48

Fajny Trooper i te obrysówki na dachu Obrazek, sam chce coś podobnego uskutecznić ale wiercenie dachu mnie odstrasza Obrazek
6VE1...
Quentil
 
Posty: 993
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez manek79 » 01 sty 2015, 22:57

Witam.
Tak prezentuje się moje Isuzu nocą...
Załączniki
Is12.jpg
Is12.jpg (125.95 KiB) Przeglądane 11104 razy
Is13.jpg
Is13.jpg (111.19 KiB) Przeglądane 11104 razy
Is11.jpg
Is11.jpg (109.11 KiB) Przeglądane 11104 razy
Avatar użytkownika
manek79
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 gru 2014, 14:22
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez pocieszny » 02 sty 2015, 09:03

że tak spytam przekornie jak przechodzi Ci przegląd z wydechem z boku? bo że normalnie to niemożliwe :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez FFK » 02 sty 2015, 09:19

Może tak samo jak w opel movano/renault master? Też wydech jest z boku to może diagnosta tego się nie czepił, albo po prostu niedouczony hehe (tez takiego spotkałem :) )
Isuzu Trooper 2000r 4JG2 :)

Był:
Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis :(
Avatar użytkownika
FFK
 
Posty: 729
Dołączył(a): 02 paź 2012, 20:12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez manek79 » 02 sty 2015, 20:56

Z przeglądem nie było nigdy problemu, jak pisze kolega FFK boczne wydechy są nawet w radiowozach [ Fiat Ducato ] , ale czepiają się innych rzeczy np. że niema korektora siły hamowania i tylna oś hamuje jak by auto było pod obciążeniem, ale wszystko jest do przeskoczenia ;)
Avatar użytkownika
manek79
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 gru 2014, 14:22
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez pocieszny » 03 sty 2015, 21:29

zapominacie że ducato i takie tam to ciężarówki i wozy mające ponad 5m długości,
w osobówce wydech ma być z tyłu ;) wcześniej czy później ktoś się czepi :roll:
oby później :)2

nie masz obowiązku mieć korektora w samochodzie z przed 95 i bez ABSu a z bębnami z tyłu to już w ogóle :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez manek79 » 04 sty 2015, 00:38

pocieszny napisał(a):zapominacie że ducato i takie tam to ciężarówki i wozy mające ponad 5m długości,
w osobówce wydech ma być z tyłu ;) wcześniej czy później ktoś się czepi :roll:
oby później :)2

nie masz obowiązku mieć korektora w samochodzie z przed 95 i bez ABSu a z bębnami z tyłu to już w ogóle :)21


Pierwszy raz spotykam się z tym co piszesz, jaka to różnica czy pojazd ma 5,20m czy np.4.75m. Spaliny są wydalane w kierunku osi jezdni,a czy wychodzą przed kołem czy za kołem...,myślę że to niema większego znaczenia. Żuk i Nysa też tak mają i chyba nie są dłuższe dużo od naszych tropków. pozdrawiam :)2
Avatar użytkownika
manek79
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 gru 2014, 14:22
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez pocieszny » 04 sty 2015, 05:11

któreś rozporządzenie regulowało co można wyciąć i co zmienić w wydechu, nru niestety nie pamiętam,
samochody dostawcze traktowane są w tym wypadku jak ciężarówki i wydech wychodzący w połowie może być, w osobowym ma wyjść z tyłu i nie może być skierowany w prawo,
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez freefly » 04 sty 2015, 14:46

przy chcą homologować
pocieszny napisał(a):któreś rozporządzenie regulowało co można wyciąć i co zmienić w wydechu, nru niestety nie pamiętam,
samochody dostawcze traktowane są w tym wypadku jak ciężarówki i wydech wychodzący w połowie może być, w osobowym ma wyjść z tyłu i nie może być skierowany w prawo,


OBWIESZCZENIE
MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ1)
z dnia 6 czerwca 2013 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Rozdział 2
Wyposażenie
§ 11. 1. Pojazd samochodowy wyposaża się:
15) w tłumik wydechu – w odniesieniu do pojazdu wykorzystującego do napędu silnik spalinowy; wylot rury wydechowej
nie może być skierowany w stronę otworów wlotowych urządzeń wentylacji. :lol:

Do przeskoczenie jest homologacja zgodna ze specyfikacją producenta pojazdu. Wiadomo.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez gsxr1100_1980 » 04 sty 2015, 20:27

Może kolega ma Troopera rejestrowanego jako ciężarowy, czyli Żuk, Nysa, Ducato, Sprinter, Boxer itd. Jak juz gdzieś pisałem, 3/4 naszych aut przystosowanych do off - roadu z przeróbkami typu zderzaki, zawieszenia, koła nie powinny przejść przeglądu.
Opel Monterey 3.1 92r. Lift: jakieś 5", 35x12.5x15 , DWM-13500lbs, led: OSRAM-OPTIC 230w. Blokada 100%.
Dwa koła:-do podnoszenia adrenaliny ZX-10R 200KM.
- do turystyki ZRX 1200R.
gsxr1100_1980
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30 gru 2012, 21:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez MAVV » 04 sty 2015, 22:01

nie powinny a przechodzą :roll:
2.5 td5
Avatar użytkownika
MAVV
Moderator
 
Posty: 1573
Dołączył(a): 06 sty 2009, 23:45
Lokalizacja: olsztyn

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez manek79 » 04 sty 2015, 22:05

pocieszny napisał(a):któreś rozporządzenie regulowało co można wyciąć i co zmienić w wydechu, nru niestety nie pamiętam,
samochody dostawcze traktowane są w tym wypadku jak ciężarówki i wydech wychodzący w połowie może być, w osobowym ma wyjść z tyłu i nie może być skierowany w prawo,


Bez urazy, ale mam nadzieję że kolega nie jest diagnostą... Pozdrawiam
Avatar użytkownika
manek79
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 gru 2014, 14:22
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez pocieszny » 04 sty 2015, 22:30

spoko diagnostą nie jestem ;) ale z racji jeżdżenia rajdówkami dawniej trochę przepisów pamiętam :)21
z mechaniką ma styczność domową ;) choć w domu mam dość dużo pojazdów :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez freefly » 04 sty 2015, 23:11

MAVV napisał(a):nie powinny a przechodzą :roll:


Walka o klienta. Stacje diagnostyczne, które są upierdliwe tracą klientów.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez pocieszny » 05 sty 2015, 00:21

stacje które nie są upierdliwe tracą pozwolenia ;)
mam przykład u siebie jedną zamknęli bo podbijali "jak leci"
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez pawel126 » 05 sty 2015, 11:00

freefly napisał(a):
MAVV napisał(a):nie powinny a przechodzą :roll:


Walka o klienta. Stacje diagnostyczne, które są upierdliwe tracą klientów.



Do czasu, a potem pozwolenia.
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

Postprzez freefly » 05 sty 2015, 14:31

pocieszny napisał(a):stacje które nie są upierdliwe tracą pozwolenia ;)
mam przykład u siebie jedną zamknęli bo podbijali "jak leci"





pawel126 napisał(a):
freefly napisał(a):
MAVV napisał(a):nie powinny a przechodzą :roll:


Walka o klienta. Stacje diagnostyczne, które są upierdliwe tracą klientów.



Do czasu, a potem pozwolenia.




Wiele warsztatów reanimujących złom powypadkowy jeździ na badania tylko z samym dowodem rejestracyjnym. Nawet na stację kontroli pojazdów nie muszą jechać. Proceder nagminny praktykowany od lat.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Powrót do Nasze samochody

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

cron