Strona 1 z 2

Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 25 gru 2014, 14:38
przez manek79
Witam.
Jestem tutaj nowy i chciałbym pochwalić się moim 23-letnim gadem ;)

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 25 gru 2014, 15:02
przez pablos
Witam Mariusza (tak pisze za szybą) :D Widzę że kolega z Przemyśla. Troopek na pierwszy rzut bardzo ładny (mam nadzieję że pod ryflem również dobrze się prezentuje) :)2
Pozdrawiam

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 25 gru 2014, 17:41
przez ksenia
Witam fajne światełka na dachu :)2,wózek też błyszczy.Musi się fajnie prezentować wieczorem,wrzuć jakieś fotki.
pozdrawiam

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 26 gru 2014, 09:21
przez manek79
Witam.
Tak jestem z Przemyśla. Mam nadzieję, że pod ryflem nic się nie dzieje, zakładając blachę było ok.
Jak zrobię zdjęcia wieczorem to na pewno wrzucę.
Pozdrawiam.

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 26 gru 2014, 14:51
przez pablos
Lampiony klimatem z pickupów - Made in USA. Z tyłu na dachu dodatkowe światło stopu. Wydech pod progiem wypuszczony, może by tak zrobić przelotowy to będzie turbinę lepiej słychać :D

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 27 gru 2014, 08:53
przez manek79
wydech przelotowy był ale za głośno było, musiałem dorobić mały tłumik i teraz jest ok. Za gówniarza jeżdziły kamazy z takimi 3 lampkami na dachu, więc 9 dziureczek i lampki świecą u mnie ;) . Zrobię fotkę to wrzucę. Parę pomysłów podpatrzyłem na tym forum np. elektryczny wiatrak zamiast wisko i takie tam za co jestem wdzięczny. P
ozdrawiam

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 27 gru 2014, 10:19
przez pablos
Wiatrak elektryczny hmmm.... nie powiem kusząca sprawa, czasem wkurza mnie to ciągłe kręcenie wiskozy. Jak się sprawuje taki elektryk i ciekaw jestem ile miejsca zyskałeś od silnika do chłodnicy.

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 27 gru 2014, 11:20
przez manek79
Ja zainstalowałem wiatrak pojedynczy przed chłodnicą a nie w komorze silnika, miejsca więcej, czujnik włączania wentylatora na górnym wężu chłodnicy. Plusy są takie że silnik troszeczkę żywszy, szybciej się nagrzewa i chyba deko mniej pali, wskazówka temp. dojdzie tak do połowy i trzyma tak cały czas. czujnik temp, ma załączyć wiatrak przy 95 stopniach i zejść do 85. Wszystko działa oki, jestem zadowolony. Patent podpatrzyłem na tym forum.

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 29 gru 2014, 19:48
przez Quentil
Fajny Trooper i te obrysówki na dachu Obrazek, sam chce coś podobnego uskutecznić ale wiercenie dachu mnie odstrasza Obrazek

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 01 sty 2015, 22:57
przez manek79
Witam.
Tak prezentuje się moje Isuzu nocą...

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 02 sty 2015, 09:03
przez pocieszny
że tak spytam przekornie jak przechodzi Ci przegląd z wydechem z boku? bo że normalnie to niemożliwe :)21

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 02 sty 2015, 09:19
przez FFK
Może tak samo jak w opel movano/renault master? Też wydech jest z boku to może diagnosta tego się nie czepił, albo po prostu niedouczony hehe (tez takiego spotkałem :) )

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 02 sty 2015, 20:56
przez manek79
Z przeglądem nie było nigdy problemu, jak pisze kolega FFK boczne wydechy są nawet w radiowozach [ Fiat Ducato ] , ale czepiają się innych rzeczy np. że niema korektora siły hamowania i tylna oś hamuje jak by auto było pod obciążeniem, ale wszystko jest do przeskoczenia ;)

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 03 sty 2015, 21:29
przez pocieszny
zapominacie że ducato i takie tam to ciężarówki i wozy mające ponad 5m długości,
w osobówce wydech ma być z tyłu ;) wcześniej czy później ktoś się czepi :roll:
oby później :)2

nie masz obowiązku mieć korektora w samochodzie z przed 95 i bez ABSu a z bębnami z tyłu to już w ogóle :)21

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 04 sty 2015, 00:38
przez manek79
pocieszny napisał(a):zapominacie że ducato i takie tam to ciężarówki i wozy mające ponad 5m długości,
w osobówce wydech ma być z tyłu ;) wcześniej czy później ktoś się czepi :roll:
oby później :)2

nie masz obowiązku mieć korektora w samochodzie z przed 95 i bez ABSu a z bębnami z tyłu to już w ogóle :)21


Pierwszy raz spotykam się z tym co piszesz, jaka to różnica czy pojazd ma 5,20m czy np.4.75m. Spaliny są wydalane w kierunku osi jezdni,a czy wychodzą przed kołem czy za kołem...,myślę że to niema większego znaczenia. Żuk i Nysa też tak mają i chyba nie są dłuższe dużo od naszych tropków. pozdrawiam :)2

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 04 sty 2015, 05:11
przez pocieszny
któreś rozporządzenie regulowało co można wyciąć i co zmienić w wydechu, nru niestety nie pamiętam,
samochody dostawcze traktowane są w tym wypadku jak ciężarówki i wydech wychodzący w połowie może być, w osobowym ma wyjść z tyłu i nie może być skierowany w prawo,

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 04 sty 2015, 14:46
przez freefly
przy chcą homologować
pocieszny napisał(a):któreś rozporządzenie regulowało co można wyciąć i co zmienić w wydechu, nru niestety nie pamiętam,
samochody dostawcze traktowane są w tym wypadku jak ciężarówki i wydech wychodzący w połowie może być, w osobowym ma wyjść z tyłu i nie może być skierowany w prawo,


OBWIESZCZENIE
MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ1)
z dnia 6 czerwca 2013 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Rozdział 2
Wyposażenie
§ 11. 1. Pojazd samochodowy wyposaża się:
15) w tłumik wydechu – w odniesieniu do pojazdu wykorzystującego do napędu silnik spalinowy; wylot rury wydechowej
nie może być skierowany w stronę otworów wlotowych urządzeń wentylacji. :lol:

Do przeskoczenie jest homologacja zgodna ze specyfikacją producenta pojazdu. Wiadomo.

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 04 sty 2015, 20:27
przez gsxr1100_1980
Może kolega ma Troopera rejestrowanego jako ciężarowy, czyli Żuk, Nysa, Ducato, Sprinter, Boxer itd. Jak juz gdzieś pisałem, 3/4 naszych aut przystosowanych do off - roadu z przeróbkami typu zderzaki, zawieszenia, koła nie powinny przejść przeglądu.

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 04 sty 2015, 22:01
przez MAVV
nie powinny a przechodzą :roll:

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 04 sty 2015, 22:05
przez manek79
pocieszny napisał(a):któreś rozporządzenie regulowało co można wyciąć i co zmienić w wydechu, nru niestety nie pamiętam,
samochody dostawcze traktowane są w tym wypadku jak ciężarówki i wydech wychodzący w połowie może być, w osobowym ma wyjść z tyłu i nie może być skierowany w prawo,


Bez urazy, ale mam nadzieję że kolega nie jest diagnostą... Pozdrawiam

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 04 sty 2015, 22:30
przez pocieszny
spoko diagnostą nie jestem ;) ale z racji jeżdżenia rajdówkami dawniej trochę przepisów pamiętam :)21
z mechaniką ma styczność domową ;) choć w domu mam dość dużo pojazdów :)2

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 04 sty 2015, 23:11
przez freefly
MAVV napisał(a):nie powinny a przechodzą :roll:


Walka o klienta. Stacje diagnostyczne, które są upierdliwe tracą klientów.

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 05 sty 2015, 00:21
przez pocieszny
stacje które nie są upierdliwe tracą pozwolenia ;)
mam przykład u siebie jedną zamknęli bo podbijali "jak leci"

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 05 sty 2015, 11:00
przez pawel126
freefly napisał(a):
MAVV napisał(a):nie powinny a przechodzą :roll:


Walka o klienta. Stacje diagnostyczne, które są upierdliwe tracą klientów.



Do czasu, a potem pozwolenia.

Re: Moje 23-letnie ISUZU TROOPER 1991

PostNapisane: 05 sty 2015, 14:31
przez freefly
pocieszny napisał(a):stacje które nie są upierdliwe tracą pozwolenia ;)
mam przykład u siebie jedną zamknęli bo podbijali "jak leci"





pawel126 napisał(a):
freefly napisał(a):
MAVV napisał(a):nie powinny a przechodzą :roll:


Walka o klienta. Stacje diagnostyczne, które są upierdliwe tracą klientów.



Do czasu, a potem pozwolenia.




Wiele warsztatów reanimujących złom powypadkowy jeździ na badania tylko z samym dowodem rejestracyjnym. Nawet na stację kontroli pojazdów nie muszą jechać. Proceder nagminny praktykowany od lat.