herbert napisał(a):Witam
Kupilem takie cudo w niemczech z padnietym silnikiem 3.1td dziura w tuleji pewnie wtrysk lal,mialo to byc najpierw na handel , poskladalem go do kupy i mi sie nawet spodobal chodzi jak zegarek wiec zostawie go sobie i zrobie wyprawowke i sie gdzies dalej wybiore,bedzie to moje pierwsze 4x4.Rama i buda zdrowiutka,widac ze to w terenie nie latalo.
Zawieszenie ma trail master jaki lift to nie mam pojecia ale przedni zderzak jest na wysokosci 80cm,kapcie 33x12.5/15 general grabber at2 mial juz swiezutko nowki zalozone
Teraz trzeba mu jakies orurowanie przodu i bokow zapodac no i bagaznik dachowy.Co byscie z doswiadczenia z ledow proponowali montowac na dachu 110cm 240w czy na zderzaku 80cm 180w bo nie mam pojecia i sie wacham jaka dlugosc kupic.
miras7 napisał(a):herbert napisał(a):Witam
Kupilem takie cudo w niemczech z padnietym silnikiem 3.1td dziura w tuleji pewnie wtrysk lal,mialo to byc najpierw na handel , poskladalem go do kupy i mi sie nawet spodobal chodzi jak zegarek wiec zostawie go sobie i zrobie wyprawowke i sie gdzies dalej wybiore,bedzie to moje pierwsze 4x4.Rama i buda zdrowiutka,widac ze to w terenie nie latalo.
Zawieszenie ma trail master jaki lift to nie mam pojecia ale przedni zderzak jest na wysokosci 80cm,kapcie 33x12.5/15 general grabber at2 mial juz swiezutko nowki zalozone
Teraz trzeba mu jakies orurowanie przodu i bokow zapodac no i bagaznik dachowy.Co byscie z doswiadczenia z ledow proponowali montowac na dachu 110cm 240w czy na zderzaku 80cm 180w bo nie mam pojecia i sie wacham jaka dlugosc kupic.
Skąd jesteś, bo jestem ciekaw jak robi to zawieszenie Trail Master?
pocieszny napisał(a):3.1d i 33x12,5 hmm jakoś na wyprawy to auto się będzie średnio nadawać dynamika żadna, a spalanie w kosmosie
Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):3.1d i 33x12,5 hmm jakoś na wyprawy to auto się będzie średnio nadawać dynamika żadna, a spalanie w kosmosie
To co Twoim zdaniem nadaje sie na wyprawy jak nie wlasnie stary prosty diesel?
btw. czy ja dobrze widze na pierwszym zdjeciu niemiecka naklejke EURO4 na szybie? W Dieslu z '92r? Ktos chyba mocno popłynął z fantazja.
herbert napisał(a):miras7 napisał(a):herbert napisał(a):Witam
Kupilem takie cudo w niemczech z padnietym silnikiem 3.1td dziura w tuleji pewnie wtrysk lal,mialo to byc najpierw na handel , poskladalem go do kupy i mi sie nawet spodobal chodzi jak zegarek wiec zostawie go sobie i zrobie wyprawowke i sie gdzies dalej wybiore,bedzie to moje pierwsze 4x4.Rama i buda zdrowiutka,widac ze to w terenie nie latalo.
Zawieszenie ma trail master jaki lift to nie mam pojecia ale przedni zderzak jest na wysokosci 80cm,kapcie 33x12.5/15 general grabber at2 mial juz swiezutko nowki zalozone
Teraz trzeba mu jakies orurowanie przodu i bokow zapodac no i bagaznik dachowy.Co byscie z doswiadczenia z ledow proponowali montowac na dachu 110cm 240w czy na zderzaku 80cm 180w bo nie mam pojecia i sie wacham jaka dlugosc kupic.
Skąd jesteś, bo jestem ciekaw jak robi to zawieszenie Trail Master?
Stargard Szczecinski,ja tobie nic nie powiem czy dobrze czy zle porownania nie mam.
Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):3.1d i 33x12,5 hmm jakoś na wyprawy to auto się będzie średnio nadawać dynamika żadna, a spalanie w kosmosie
To co Twoim zdaniem nadaje sie na wyprawy jak nie wlasnie stary prosty diesel?
miras7 napisał(a):Dlatego pytałem skąd jesteś, bo jak to pierwszy Montek (pierwsze 4x4) to porównania nie masz i sam bym musiał. Ale za daleko. Chyba, że się wybiorę gdzieś do Szczecina do gościa od którego kupiłem opony na początku grudnia i do tej pory ich nie mam
FFK napisał(a):miras7 napisał(a):Dlatego pytałem skąd jesteś, bo jak to pierwszy Montek (pierwsze 4x4) to porównania nie masz i sam bym musiał. Ale za daleko. Chyba, że się wybiorę gdzieś do Szczecina do gościa od którego kupiłem opony na początku grudnia i do tej pory ich nie mam
Po drodze mnie zabierz to coś pomogę z ta windykacją
pocieszny napisał(a):Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):3.1d i 33x12,5 hmm jakoś na wyprawy to auto się będzie średnio nadawać dynamika żadna, a spalanie w kosmosie
To co Twoim zdaniem nadaje sie na wyprawy jak nie wlasnie stary prosty diesel?
stary prosty diesel może się i nadaje ale nie do kapci 33x12,5
mcgiver napisał(a):te auta są do w miarę bezawaryjnego jeżdżenia a nie oglądania
Jake napisał(a):Ja tam nie widze Montka na czymś mniejszym niż 33", bo wyglada jak deskorolka i ryje brzuchem
pocieszny napisał(a):Jake napisał(a):Ja tam nie widze Montka na czymś mniejszym niż 33", bo wyglada jak deskorolka i ryje brzuchem
taaa tylko do 33 i 3,1 to reduktor do ruszania pod górke nie daj boziu jeszcze po kamienistym
pocieszny napisał(a):trooper w benzynienie nie pali dużo więcej niż diesel (31cali 12l na 33calach 14l beny) co po zapodaniu gazu wychodzi jak większe kombi w dieslu, serio nie spieraj się ze mną o ekonomike przez 8 lat używania zrobiłem ponad 250kkm na oponie minimum 32 cale troche świata zjeździłem można nie lubić jazdy beną lub mieć inne upodobania ale jeśli chodzi o ekonomie, diesel niestety wypada bardzo blado w porównaniu do beny w trooperze, o prędkościach przelotowych nie wspomne, utrzymując prędkość przelotową autostrady 130-140km/h zabijesz diesla w trooperze w 2 dni najwyżej
porównywanie parcha do troopera też nie jest dość szczęścliwe (zupełnie inaczej zestopniowany napęd mam patrola wiem jak się nim jeździ byłem nim 2 razy na szeroko pojętej Syberii między innymi) tam gszie parcg na 33 przyśpiesza w miare żwawo niestety trooper już nie (co odbija się na spalaniu dość mocno parch na 35 nie zamyka się w mniej niż 15 lekką nogą licząc )
ogólnie do diesla uważam że 33 to za duża opona zwłąszcza szeroka na 12,5 sam mam w trooperze 33x12 ale mam 60 kucy więcej, więc jest czym zakręcić, a szału z dynamiką niestety już nie ma na dalsze wyjazdy wkładam max 265x75r16 lub 235x85R16 (32x10,5/32x9) bo to najbardziej ekonomiczne rozmiary opon do troopera i serio wycieczkowóz nie potrzebuje więcej, a z zewnątrz dramatycznej różnicy nie widać
mcgiver napisał(a):za te pieniądze to zajebisty zakup .
jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki także jak mi by sie trafiła taka okazja to zaraz go spieniężam i kupuję 3.2
Tak poważnie to jednemu za młodu przekręciło sie trybko w głowie na dizle innemu na benę i dyskusja nie ma sensu, ale dizle dziś nie są ani ekonomiczne ani ekologiczne , Niemniej jednak kazdy ma prawo jeżdzić czym chce do czasu aż rząd nie wypracuje mechanizmu wycofywania dizli z rynku , jak stare piece do centralnego
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości