Strona 1 z 1

3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 02 kwi 2018, 02:25
przez Legend
Intensywnie szukałem wersji 92-96 z napędem PB ale nic fajnego się nie trafiło, za to przez przypadek znalazłem na Węgrzech 3,5 z 98 z wybuchniętą skrzynią. Cena była dobra więc dzięki mojemu przyjacielowi z Węgier, cały ten zakup sie odbył. Auto pochodzi z Austrii, ma przebieg 150tyś km i cały serwis aż do tego momentu. Silnik eksploatowany na syntetyku, bez nagarów i bez wycieków. Nadwozie i rama bez rdzy. Cud. Cel? Normalny pojazd na co dzień, aktualnie wyzbywam się plaskatych, które jak dotąd były moim hobby.

Auto stało trzy lata, więc zalałem silnik olejem po odkręceniu świec, kupiłem skrzynie.

A w planie
nacinane tarcze hamulcowe z klockami EBC.
przewody HEL
wymiana pasków, świeć, rozrządu i wszystkich płynów.
zakup oryginalnych uszczelniaczy na wal korbowy, skrzynię i tylny dyfer,

Finalnie pójdzie "do gazu"

Na tą chwilę szukam filtra do AT wraz z uszczelką, ktoś wie gdzie to zanabyć?

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 02 kwi 2018, 08:20
przez korf

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 02 kwi 2018, 12:01
przez Legend
oooo :)2 dzięki!@

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 17 kwi 2018, 22:53
przez Legend
uzbrajam się w części :)

mała lista.

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 17 kwi 2018, 23:30
przez mcgiver
z tego co widzę to ceny masakra :D .
ja przykładowo swiece ngk kupiłem po 10zł/szt i 40tyś przejechały bez problemu i przejechały by więcej ,ale olej je zmęczył :lol:
rozrzad z pompą widze ponad 1200zł , ciekawe co to za górnopółkowe firmy i czy napinacz jest w komplecie ;)
no cóż kto bogatemu zabroni :lol:

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 17 kwi 2018, 23:34
przez Legend
wyszedłem z założenia żeby wszystko nabyć w jednym miejscu...a kupowałem w cenach "warsztatu" niby po jeszcze jakimś dodatkowym rabacie.... liczę, że dostałem za tą wygórowaną cenę dość dobre części...



......ale zaraz, jak świecę irydową dostałeś po 10pln/szt ?

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 17 kwi 2018, 23:43
przez mcgiver
zwykłe świece nie irydowe , wg mnie nic nie daje irydowa świeca bo już przetestowałem w jednym samochodzie i w motocyklu .
z ciekawości napisz producentów części rozrządu:
pasek
rolki
napinacz
pompa

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 17 kwi 2018, 23:51
przez Legend
spoko, zrobię jakieś fotki przy okazji.

Widzisz, co ciekawe niektórzy producenci wręcz nakazują używanie irydowych [np stare Vki Hondy] więc pewnie jakaś tam różnica jest, zresztą auto i tak pójdzie do gazu, a te na pewno lepiej takie paliwo znoszą.

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 18 kwi 2018, 00:12
przez mcgiver
ja testowałem w bmw m50b25 na gazie i bez odczuwalnych zmian
w kawasaki klr 650 również bez odczuwalnych zmian
w obu przypadkach nie odczułem żadnej poprawy w lepszym zapłonie , ani w kulturze jazdy więc brak sensu przepłacania , swiece miałem pożyczone więc testy nie kosztowały mnie nic.
w klr gorszy zapłon był spowodowany zmęczoną sprężyną automatycznego dekompresatora , co odkryłem dużo później.
w montku nie próbowałem ponieważ bogaty w poprzednie doświadczenia doszłem do wniosku że szkoda mi kasy na placebo i to raczej bez sensu 8-)

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 18 kwi 2018, 00:29
przez Legend
nawet jeśli rację masz to i tak kupione więc niech zostaną. Auto i tak jeszcze skrzyni nie ma... hiehie, ale już niedługo.

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 18 kwi 2018, 00:50
przez mcgiver
no ja też przez 3 lata wsadziłem ponad 14tyś i w zasadzie po aucie tego nie widać bo nie ma WOW , ale ale bez strachu wsiadam i jadę gdzie trzeba i mało kto mnie wyprzedza :)21
po zatym mam mase gratów na podmianę w tej cenie :)2

Re: 3.5 V6 98 długi

PostNapisane: 29 wrz 2018, 00:50
przez Legend
auto jeździ i jestem zdumiony, że po 20 latach to wszystko tak fajnie chodzi. Przejechałem ok 3 ys km, spalanie ok 13l/100km wydaje się "małe" bo spodziewałem się gorszego wyniku. Prędkośc podróżna rzędu 150-160 nie robi na tym aucie większego wrażenia.

Macie pomsył kto może dostroić pilota z oryginalną centralką?