Witam,
Po wielu, wielu i jeszcze raz wielu problemach psychicznych związanych z montereyem
samochód w końcu wygląda( w miarę) tak jak ja bym chciał. Po wymianie silnika z 3.1 na... 3.1, kilku regeneracji turbiny itd, modyfikacjach wszelakich auto się prezentuje jak powinno. W telegraficznych skrócie dla ciekawych tematu.
1.lift Lovells - ok 2400-2500zł
2. body lift - wałek ertalon - allegro 60 zł - 22 mm ok wyszło
3. snorkel - 380 zł
4. przeguby, najpierw HDK - 400 zł sztuka( gówno, rozleciały się), teraz Ashika pierwszy montaż, 170 zł sztuka, póki co git
5. regeneracja turbo po raz ostatni( w końcu poprawnie) - 1400 zł
6. dodatkowy alternator passat B6 180A - allegro 120/130 zł
7. zegary dodatkowe(doładowanie turbo, ładowanie oraz temperatura wody) - wszystkie 3 około 400-450 zł
8. opony goodyear wrangler MT/R - 33/12,5r15 - używane 1400 zł
9. Felgi stalowe 15, ET 0 - 4 sztuki, wszystkie 900-950 zł
10. mocowanie dodatkowego alternatora, blacha kwasoodporna - 200 zł( wypalane laser- główna cena to robota)
11. poszerzenia nadkoli, kawałki zbrojonej gumy z pasa transmisyjnego z garażu - 0 zł
12. Remont tylnego mostu, uszczelnione silikonem, uszczelniacze - 40 zł sztuka
Wczoraj sporo polatane wokół komina, samochód mimo oryginalnej mocy, na tych kołach dobrze daje sobie radę. Wjechałem wszędzie tam i przejechałem dokładnie wszystko co kolega krótkim y60
Wszystkie prace wykonane samemu i przy pomocy zaprzyjaźnionego mechanika, koszty prawie zerowe pomijając pizze i piwo...i czasami flaszkę
samochód prowadzi się w terenie extra, na asfalcie całkiem do przeżycia. Mimo mojemu zaskoczeniu zarówno na żwirowni jak i na torfie jakoś dramatycznie się nie zapada ale jednak nie samuraj, dużo szerszy, trzeba uważać bo jak na odcięciu się wpada w las to wiadomo
Z tematu serwisowania codziennego:
1. rozrząd ina + contitech
2. wszystkie filtry bosha/blueprit
3. olej silnikowy + skrzynia + reduktor - valvoline
4. tylni most LSD - motul 75w140
5. most przedni - motul chyba 70w90, nie pamiętam dokładnie