Strona 1 z 1

Silnik przy większych obrotach przerywa

PostNapisane: 29 lis 2008, 13:12
przez wichura 75.
Witam.Jechałem autostradą jakieś 100 km/h silnik zaczął momentami przerywać ,z dnia na dzień było coraz gorzej, tydzień temu pojechałem do Dublina na tydzień innym autem,dzień przed wyjazdem ledwo jechał i chec engine zapalał się i gasł teraz cały czas się pali.Myśle że to pompa wtryskowa :?: auto ma przejechane 70 tys mil (jakieś 112tys km) gość mówił ze to raczej nie pompa bo ma tylko 4 lata, sam nie wiem co o tym myśleć :( jestem przed wymianą oleju i filtrów .chłopaki PROSZE o jakiekolwiek sugestie z góry dzięki ,auto już tydzień stoi przed chatą (silnik 3.0 TDI wtryski common nie pompowtryski) pozdro

Re: Silnik przy większych obrotach przerywa

PostNapisane: 29 lis 2008, 17:14
przez Osa-Iko
Skoro CHECK świeci to sprawdz jakie wywala błędy. W tym przypadku to chyba najszybszy sposób na zdiagnozowanie tego co go boli.

Re: Silnik przy większych obrotach przerywa

PostNapisane: 29 lis 2008, 20:40
przez wichura 75.
:( tak tylko żebym wiedział jak i czy kody są takie same we wszystkich modelach isuzu? właśnie wymieniam olej i filtry ,w filtrze paliwa był szlam. możecie mnie nakierować gdzie znajde kody i jak spiąć wtyczke? dzięki

Re: Silnik przy większych obrotach przerywa

PostNapisane: 30 lis 2008, 09:59
przez Silvestr
Romek - rozmawialiśmy o odczytywaniu błędów... Podaję przykładowe aukcje z urządzeniami do odczytu:
LINK

Jeśli miałbyś kupić, to trzeba jeszcze dokładnie popytać sprzedawców aby na 100% pasował do Twojego samochodu.

Re: Silnik przy większych obrotach przerywa

PostNapisane: 30 lis 2008, 12:50
przez Osa-Iko
Co do tych urządzeń to mam mieszane uczucia.Podstawowy system diagnostyczny (bez rozbicia na kody które posiada przede wszystkim serwis) to cena kilkunastu tys.Chyba że te zabawki są ściśle dopasowane do modelu,pojemności i rocznika.

Re: Silnik przy większych obrotach przerywa

PostNapisane: 02 gru 2008, 02:04
przez wichura 75.
Witam.Już po kłopocie ;) wymieniłem olej,filtr oleju,powietrza,paliwa.przedmuchałem kompresorem przewody paliwowe,przed filtrem paliwa jest odstojnik z dwoma kabelkami też wyczyściłem i wymyłem,przy pompie wtryskowej jest śruba z sitkiem też wymyłem i........chodzi jak złoto :D .ale czemu go całkowicie wtedy odłączało?? jak jest zasyfiony filtr paliwa to raczej zmula samochód a nie całkowicie odcina?(tak mi się wydaje).rozrusznik też jest jakoś inaczej jak pada akumulator nie ma czegoś takiego ze wolno kręci tylko jakiś przekażnik pstyknie i koniec!! kręcenia!! Osa Iko masz racje z tymi urządzeniami i ceną (tą dużą) mam kumpla w Nowym Sączu (stamtąd pochodze ) ma stacje diagnostyczną okręgową i mówił ile takie sprzęty kosztują :o .Jeszcze raz wielkie dzięki chłopaki za podpowiedzi i pozdrawiam Romek