Strona 1 z 1

japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 11 gru 2016, 23:12
przez mcgiver
powoli mysle nad czyms nowszym i axiom wyglada całkiem sympatycznie.
ktos moze cos konkretnego napisać o tym samochodzie?
podobno duzo części pasuje z tropera, ale czy napewno?
czy tam jest rama?
jak z napedami? jakie skrzynie ?
jak sie ma kubatura wnetrza w porównaniu do montka?
po doswiadczeniach z montkiem raczej nie chcę juz samochodu bez ramy, zadne suwy mnie nie interesują?
zawsze twierdziłem że kiedyś chcę spróbowac skrzyni automatycznej, ale jestem raczej konserwatystą więc manual jak najbardziej.
interesują mnie tylko wersje benzynowe, w sieci widze tylko 3,5benzyna, ciekawe czy silnik jest bardziej dopracowany pod wzgledem picia oliwy , ale generalnie ten samochód u nas jest bardziej egzotyczny niż trooper , monterey. ciekawe jak bedzie z częściami ?
napewno nie interesuja mnie żadne jepy , tylko japan car.

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 11 gru 2016, 23:57
przez PiotrR
W Axjomie masz ramę i drążki skrętne w zawieszeniu. Wymiar bagażnika oceniam na - 30% w stosunku do czerto drzwiowego Montereya ,prze prze szczeń pasażerska porównywalna. Od pod spodu nie różni się od Montka , z miarką nie latałem. Wiem że są problemy z amortyzatorami jakieś regulowane i trudno kupić właściwe. Widziałem tylko 3,5 z automatem, całkiem sensowne auto.

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 12 gru 2016, 00:15
przez Quentil
Były tylko 3.5 230KM oraz pod koniec 2004r. 3.5 GDI 250KM i automatyczna skrzynia przy obu silnikach, no i ToD. Podwozie bliźniacze z Trooperem, choć trochę się różni, buda i wnętrze inne ;) Projekt ISUZU, ale Made in USA... (dla jednych zaleta dla innych wada), raczej nie ma się co bać zbytnio Axioma, ale osobiście i tak stawiam na Troopera :)21

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 12 gru 2016, 00:17
przez mcgiver
Quentil napisał(a):Były tylko 3.5 230KM oraz pod koniec 2004r. 3.5 GDI 250KM i automatyczna skrzynia przy obu silnikach, no i ToD. Podwozie bliźniacze z Trooperem, choć trochę się różni, buda całkiem inna ;)

aa. jest tod to jeszcze lepiej, ale właśnie co do tod'a to był tylko w automatach , czy sie mylę ?

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 12 gru 2016, 00:17
przez Quentil
ToD tylko w AT.

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 12 gru 2016, 00:52
przez mcgiver
wszystko zajebiscie , tylko szczerze mówiąc boje sie samochodów z którymi nie jestem w stanie sobie poradzic sam. W tych nowych wynalazkach przeraża mnie przerost elektroniki , niby wygodne , ale jak to zacznie szwankowac to tylko sie pociąć.
też z tego wzgędu unikałem automata, silniki coraz bardziej naszpikowane elektroniką , masakra.
troche potrafie , ale jak pomysle że dołaczę do grona posiadaczy samochodów utrzymujących serwisy to mnie trzęsie :)3 , i wtedy przychodzi do głowy żeby montka rozebrać do srubki i zrobic z niego nówke.
na forum pomagamy sobie w rozwiazywaniu problemów z troperami i montkami , a axiom widzę że nawet tutaj jest egzotyczne :?

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 12 gru 2016, 11:44
przez Quentil
Axiom jest egzotyczny, bo był produkowany w USA i oferowany tylko w USA, ciągnąć japońca zza wielkiej wody jest średnio sensowne, gdy do wyboru są prawdziwe amerykańce, toteż mało go na Starym Kontynencie ;) Elektroniki tam raczej dużo więcej nie ma, ale na pewno jest więcej elektryki (czyli multimetr powinien ogarniać, choć porządny czytnik OBD też już by się przydał) :|
Osobiście kibicuję opcji: rozbiórka do ostatniej śrubki i renowacja, nowsza motoryzacja wiadomo jaka, a taki wóz z lat 90 będzie służył i służył. Sprawdź co najwyżej inne 4x4, choć sądzę, że Trooper ma konkurencje dopiero w TLC.

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 12 gru 2016, 12:27
przez freefly
Quentil napisał(a):Axiom jest egzotyczny, bo był produkowany w USA i oferowany tylko w USA, ciągnąć japońca zza wielkiej wody jest średnio sensowne, gdy do wyboru są prawdziwe amerykańce, toteż mało go na Starym Kontynencie ;) Elektroniki tam raczej dużo więcej nie ma, ale na pewno jest więcej elektryki (czyli multimetr powinien ogarniać, choć porządny czytnik OBD też już by się przydał) :|
Osobiście kibicuję opcji: rozbiórka do ostatniej śrubki i renowacja, nowsza motoryzacja wiadomo jaka, a taki wóz z lat 90 będzie służył i służył. Sprawdź co najwyżej inne 4x4, choć sądzę, że Trooper ma konkurencje dopiero w TLC.


Silnik 6ve1,TOD i Automat więc diagnostyka jak w trooperze 3.5 TECH2.

Obrazek

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 12 gru 2016, 13:43
przez Quentil
Dla uściślenia to jak w Trooperze z końca produkcji ;)

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 12 gru 2016, 14:49
przez freefly
No i nadwozie samonośne. SUV w pełnej krasie dla amerykańskich gospodyń domowych.

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 12 gru 2016, 15:21
przez Quentil
Axiomy według mnie miały ramę.

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 12 gru 2016, 22:48
przez PiotrR
Axiom ma ramę i taki sam zawias jak Trooper. Kika dni temu miałem okazję spędzić pod nim chwilkę.

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 18 gru 2016, 16:19
przez ROC
A to był mój chyba, :-)miałem montka 3.2 trooper 3.5 i teraz axiom skrzynia ta sama co w troopku tod troche inne ma sterowanie ale ogólnie to samo faktycznie z amorkami kłopot bo nawet ze stanów przyszły nie te!zostaje mi regeneracja.ale auto z tych co miałem...te nafajniejsze

Re: japan car >isuzu axiom

PostNapisane: 18 gru 2016, 23:14
przez ROC
mcgiver napisał(a):
Quentil napisał(a):Były tylko 3.5 230KM oraz pod koniec 2004r. 3.5 GDI 250KM i automatyczna skrzynia przy obu silnikach, no i ToD. Podwozie bliźniacze z Trooperem, choć trochę się różni, buda całkiem inna ;)

aa. jest tod to jeszcze lepiej, ale właśnie co do tod'a to był tylko w automatach , czy sie mylę ?
230km miały napęd rwd! Wszystkie z 4x4 250!