no to git @
ja kiedyś pamiętam za czasów suzuki jak to miałem resory z wranglera, amory z LT, altek z audi 80, gaźnik z Pony czujnik z czegoś tam it...potem jak coś scezło to nie wiedziałem z jakiego auta kupić haha:)
mcgiver napisał(a):ale ja mam od flanszy do flanszy , tzn teoretycznie , bo od kata do tyłu tak mam w praktyce , puzniej nowa puszka , kolano do góry , krótka prostka i dospawana skorodowana końcowa rura , bo w momencie wymiany puszki nie zdawałem sobie sprawy ze stanu tej końcowej rury.
Teraz wystarczy tylko wyciąć starą końcową rurę i wstawić nową rurę z jej flanszą + przyspawać nową flanszę od puszki w fabrycznym miejscu.
rura nowa z flanszą stoi w kącie , brakuje mi tylko drugiej flanszy i jak to zrobię to wszystko bedzie zamienne z katalogiem
Legend napisał(a):no to git @
ja kiedyś pamiętam za czasów suzuki jak to miałem resory z wranglera, amory z LT, altek z audi 80, gaźnik z Pony czujnik z czegoś tam it...potem jak coś scezło to nie wiedziałem z jakiego auta kupić haha:)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości