Strona 1 z 1

Montek 3,1 części

PostNapisane: 21 lis 2011, 12:52
przez matee
Witam chciałem zapytać czy było by zainteresowanie częściami z takiego auta bo zastanawiam się nad rozbiórką na części takiego wozu pw lub gg: 208-56-95

Re: Montek 3,1 części

PostNapisane: 21 lis 2011, 13:35
przez korf
Potrzebuje czujnik prędkościomierza.

Re: Montek 3,1 części

PostNapisane: 21 lis 2011, 16:25
przez seb_81
wydech - rury bez tłumika

Re: Montek 3,1 części

PostNapisane: 21 lis 2011, 17:12
przez matee
trochę mało jak narazie :)

Re: Montek 3,1 części

PostNapisane: 21 lis 2011, 17:20
przez Ciplik
Turbinka w jakim stanie i za ile ??
Przekładnia w jakim stanie i za ile ??
Lampy tył dolne w jakim stanie i za ile ??
Jakieś progi, kangur, kurnik może ??

To wszystko zależy od ceny.

P.S. Troszkę nie w porę pytasz. Idą święta i ciężko się teraz inwestuje w autko. Może po nowym roku jak kasa jakaś zostanie :D

Re: Montek 3,1 części

PostNapisane: 21 lis 2011, 20:29
przez matee
Turbina robiona jeszcze na gwarancji przekładnia ma wymienione uszczelniacze jedna lampka w zderzaku dobra

Re: Montek 3,1 części

PostNapisane: 22 lis 2011, 21:35
przez PiotrR
Witaj.
Tylny most z blokadą
Relingi dachowe lub bagażnik
Tylne drzwi prawe bagażnika (pilnie)
Najlepiej wrzuć jakieś foto auta.
Ceny :?:

Re: Montek 3,1 części

PostNapisane: 22 lis 2011, 23:13
przez BUNNY_PL
Jak chciałbyś kupić tylny most z blokadą :D ? chodzi Ci o lsd ?

Re: Montek 3,1 części

PostNapisane: 23 lis 2011, 00:00
przez PiotrR
BUNNY_PL napisał(a):Jak chciałbyś kupić tylny most z blokadą :D ? chodzi Ci o lsd ?

Witaj. Szukam lsd .Może być sama blokada, jeśli da się ją zamontować do zwykłego mostu. Albo zamiana mostów. Mój jest w bardzo dobrym stanie.

Re: Montek 3,1 części

PostNapisane: 23 lis 2011, 00:17
przez BUNNY_PL
obawiam się, że nie dostaniesz samego wkładu dyferencjału z LSD . Jedynie cały most albo blokada pneumatyczna...

p.s lsd nie jest takie świetne jak może się wydawać ;) czasami lepiej dopłacić do pełnej blokady...

Re: Montek 3,1 części

PostNapisane: 23 lis 2011, 01:00
przez PiotrR
Jeździłem ze 100% na tył(Patrol) auto miało problemy z skręcaniem na piasku, wynosiło przód. Po odpięciu kopał się natychmiast, obsługa blokady była dość upierdliwa. Ale nie wykluczam takiego rozwiązania. Kwestia ceny.