Witam.
Czas rozstać się z moim bydlakiem.Jest to Isuzu Rodeo 1999r. 5cio drzwiowa wersja z minimum elektroniki. Tak z grubsza o wyposażeniu :
- Skrzynia manualna
- klimatyzacja
- centralny zamek ... i tyle bajerów
- LPG
Ostatnio zrobione ( lista jest baaardzo długa , wymienię najwazniejsze).
- Wymiana tylniego mostu
- Wymiana przedniego mostu + obniżenie o 5cm - przerobiona bealka wachaczy.
- Przednie swożnie i tuleje wachaczy góra-dól
- tylnie tuleje wachaczy
- wszystkie wachacze , drążki i osłony oraz tylni most malowane proszkowo z podkładem cynkowym - kolo czerwony , sportowy
- uszczelnienie pokryw zaworów nowe oryginalne uszczelki ,
- zrobiony układ wydechowy
- nowe sondy lambda (oryginały)
- nowa pompa paliwa
- nowe węże i przewody paliwowe ( cały układ )
- zestawy naprawcze zacisków przód / tył
- nowe tarcze i tarczobębny
- nowe klocki hamulcowe
- nowa tarcza sprzęgła ( docisk regenerowany , nowe łożysko oporowe założone rok temu ).
- simering za kołem.
- skrzynia uszczelniona z ubydwu stron (nie lała , ale jak już była ścągnięta to odrazu tak na przyszłość , świeży olej w skrzyni).
- nowe świece silnika - NGK
- nowe cewki zapłonowe
- poprawiona , uszczelniona elektryka układu zapłonowego.
- nowe czujniki : położenia wału , wałka , stukowy , położenia przepustnicy , krokowiec , EGR sprawny - zaślepiony.
- nowe uszczelki dolotu
- nowe węże podciśnień.
Z motanych waracji :
- body lift 5 cm.
- lift zawieszenia 8 cm.
- kapcie 33'
- wyciągarka przód 5,5 tony XTR
- snoorkel
- regulator ciśnienia paliwa uniwersalny ( z budzikiem wskazującym obecne ciśnienie z możliwością regulacji ).
- w budowie bagażnik dachowy - mogę skończyć , lub dorzucić części do spawania / malowania (profil 20x20x2 oraz płaskowniki).
- części na boczne orurowanie jak wyżej (rura fi 60x3 i wsporniki 33,7 x 6
Z dodatkowych części :
- najważniejsze - tylni most Dana 44 od Isuzu Rodeo ( bez dyfra ). Atutem tego mostu są półosie na łożyskach stożkowych - oryginalne Timken takie same jak w przednich piastach ( koszt 1/4 tego co w Oplowskich mostach ).
- drązki skretne
- sporo czujników , cewek , śrubecek i dupereli...
- dobra tarcza sprzęgła
- jakieś sprężyny zawieszenia , kilka amortyzatorów (niektóre nawet dobre )
Pewnie niektórych będzie interesował powód sprzedaży... więc tak :
Moje Rodeo kupiłem ponad trzy lata temu.Fajne , z napędem na cztery koła , ładny lakier , w środku zadbany... Myslałem , że będzie super - weekendowe wypady w las i góry itp bez ostrego tyrania w tereni i w ogóle... Tia... Owszem - kilka takich wypadów było , ale tu błotko , tam podjeździk mały i zaczęło czegoś brakować , coś nie tak... Zmieniłem kapcie z 235/75 na 31*10,5... mało - lift zwieszenia o 6 cm... przez chwilę ok , ale po kilku wypadach już w cięży teren - mało... i tak lift budy , po pewnym wyjeździe na Ukrainę , gdzie zostałem sam z dziewczyną w środu lasu zagrzebany po drzwi bez żadnej pomocy swietrdziłem , że musi być wyciągarka , no i kilkukrotne suszenie i wymienianie filtra powietrza zmusiło do ząłożenia snoorkela... kapcie zrobiły się za małe i wpadły 33''.
Także od razu uprzedzam - auto jeżdzone w terenie i to dość mocnym - bo po to jest
Tak więc przyszedł czas na to co nieuniknione... osobówka na codzień i bydlak w teren. Szykuje się do zakupu Patrola w celach wyprawowych i dla fanu oraz osobówki z LPG jako :dupa: wozu.
Zainteresowanych proszę na priv lub 509 098 134.
Co do uzgodnień cenowych to zapraszam do oględzin , przejażdżki i :beer:
zdjęcia na maila...
LINK DO AUKCJI :
http://olx.pl/oferta/isuzu-rodeo-opel-f ... 508b653ed6
dużo informacji na http://forum.opelfrontera.pl/
Cena do bardzo dużej negocjacji - zależy mi na czasie...