[S] Frontera B sport 2.2DTI - SPRZEDANE

[S] Frontera B sport 2.2DTI - SPRZEDANE

Postprzez RudeBoy » 05 lut 2016, 15:21

AUTO SPRZEDANE

Obrazek
Nadszedł ten dzień Frota idzie na sprzedaż.
Auto to dostarczyło mi tyle przygód i zawiozło mnie w tak zajebiste miejsca że ehh....
Ale kto nie idzie do przodu ten w miejscu stoi.


Frontera B Sport 2.2DTI
2001 rok


Mały przebieg 145.500 Kwity na udokumentowanie są.

    - skrzynia manualna,
    - klimatyzacja,
    - el. szyby i lusterka,
    - lakier metalik :D
    - tylny most z LSD

Auto wielu klubowiczom dobrze znane a tym co go nie znają to pokrótce opiszę.

Frota jest u mnie od 4,5 roku. Kupiona jako totalna dziewicza seria z przebiegiem ok 95.000.
Auto zawsze utrzymywane w bardzo dobrym stanie. Nie toleruje jak coś nie działa.
Wychodziłem z założenia, że auto na co dzień ma być sprawne tak aby można było w każdej chwili wsiąść i jechać bardzo daleko. Zawsze płyny i filtry zmieniane na czas.

Samochód jest w stanie bardzo dobrym. Silnik perfekt. Nie cierpi na żaden z typowych przekleństw DTI. Zainteresowani mogą otrzymać logi z kompa aby samemu ocenić jak pracuje i w jakiej kondycji jest pompa wtryskowa. Silnik suchy bez wycieków. Ogólnie to z niczego w aucie się nie leje ani nie kapie. Przez czas jaki ją mam silnik nie sprawiał żadnych problemów. Jedyne co było robione to zwykłe eksploatacyjne czynności:
    - wymiana uszczelnień wtryskiwaczy
    - wymiana przelewów
    - czyszczenie kolektora dolotowego
    - wymiana zaworu EGR
    - wymiana uszczelnień wału
Rama w stanie bardzo dobrym. Nie jest nigdzie zgnita ani nic podobnego. Buda również nie zgnita. Jest kilka miejsc gdzie można by zrobić jakieś małe zaprawki. Pomimo tego, że auto jeździ sporo w terenie to oprócz tego, że lakier jest podrapany trochę to blacha nie jest poobijana.

Układ napędowy: skrzynia, reduktor, mosty, wały - wszystko ok.
Zawieszenie bez luzów.

Samochód jest absolutnie bezwypadkowy. Nawet można powiedzieć, że jest bezstłuczkowy.

Samochód 1,5 roku temu miał wymienione sprzęgło. Wymieniłem przy okazji zrzucania skrzyni do wymiany simeringu na wale. Poprzednie sprzęgło było w stanie bardzo dobrym ale profilaktycznie wymieniłem bo chciałem mieć spokój i nie powtarzać ciężkiej roboty za jakiś czas. Przy okazji zweryfikowany był stan dwumasy - idealna.

W ostatnim czasie w aucie wymieniłem:
    - kompletne sprzęgło i simering wału (maj 2014)
    - nowe sprężyny tylne (listopad 2014)
    - wymiana gwarancyjna amortyzatorów tylnych Rancho RS5000 (listopad 2014 i maj 2015) więc nie mają dużo nalatane
    - akumulator Bosch Silver S5 (czerwiec 2015)
    - nowe poduszki silnika (czerwiec 2015)
    - nowy przegub zewnętrzy lewy (czerwiec 2015)
    - łożyska koła i igiełkowe w lewym przodzie (czerwiec 2015)
    - nowe amortyzatory przednie Monroe Adventura 4x4 (czerwiec 2015)
    - przegląd klimatyzacji, nabijanie (czerwiec 2015)
    - klocki hamulcowe przód i tył (czerwiec 2015)
    - krzyżak kolumny kierowniczej (czerwiec 2015)
    - krzyżak wału napędowego tylnego (czerwiec 2015)
    - linka ręcznego (czerwiec 2015)
    - nowe tuleje wahaczy górnych (wrzesień 2015)
    - sworzeń dolnego wahacza (wrzesień 2015)
    - sworzeń górnego wahacza (wrzesień 2015)
    - nowe drążki kierownicze i osłony drążków (październik 2015)
    - regeneracja rozrusznika (styczeń 2016)
    - końcówka drążka kierowniczego (styczeń 2016)

Uwaga! Frontery B jak wiemy dzielą się na te w których licznik nie działa prawidłowo oraz na te które mają licznik już naprawiony. W mojej licznik jest po naprawie, więc żeby widzieć ile się jedzie i jakie są obroty silnika nie trzeba odstawiać mecyi w stylu włączenie świateł, regulowanie jasności...
Powyższa lista to tylko z ostatnich 2 lat.

Auto trochę przebudowane na styl wyprawowy i w takich zastosowaniach po mimo swojej wielkości sprawdziło się idealnie. Przez te lata udało się szczęśliwie objechać nią Ukraine, Rumunię dwukrotnie, Czarnogórę, Bośnie i Albanię i nie były to wycieczki po asfalcie.

Co w aucie jest zmodyfikowane i przerobione:


    - lift zawieszenia ok 2,5" na amorach Monroe Adventura 4x4 i Rancho RS5000.
    - lift budy - 2cm
    - obniżone mocowanie tylnych odbojów
    - felgi stalowe DOTZ Dakar chrom 7x16 ET13
    - opony BFG MT KM2 w rozmiarze 265/75R16 - 32" Opony założone w listopadzie 2013r. Stan opon dobry plus (przebieg ok 25000) Starczą jeszcze na bardzo długo. Żadna opona nie była naprawiana.
    - aluminiowe lekkie i wytrzymałe osłony miski, mostu i skrzyni
    - przebudowany tylny zderzak z osłonami i ślizgiem tak aby nie urwać go w terenie
    - wzmocnione mocowania amortyzatorów przednich
    - snorkel oryginalny Safari
    - przedni zderzak stalowy własnej konstrukcji lakierowany proszkowo
    - wyciągarka Escape XTR 12000SPEED (wyciągarka, po przeglądzie, założony nowy hamulec, założona elastyczna lina kompaktowana)
    - bardzo lekki i wytrzymały aluminiowy bagażnik dachowy z mocowaniem na tablice rej, Hi-Lifta, łopatę i oświetlenie
    - dwie pary halogenów z przodu na dachu
    - oświetlenie robocze na tył
    - sterowanie oświetleniem dodatkowym. Przełącznik wyboru czy halogeny zapalamy ręcznie czy mają się zapalać razem z długimi. Przełącznik trybu zapalania oświetlenia wstecznego - zapalane ręcznie lub zapalane po wbiciu wstecznego.
    - mocowanie anteny CB na stałe do klapy tylnej
    - CB zabudowane w kokpit
    - radio Pionier z MP3 :D
    - elektroniczny woltomierz zabudowany w liczniku (bardzo przydatny przy intensywnym użytkowaniu wyciągarki i lodówki)
    - dodatkowe gniazda zasilania
    - podświetlanie przestrzeni do wysiadania po otwarciu drzwi. Sprawdza się idealnie nocą aby nie wysiadać do błota :)

Dla chcącego podróżować frotą.
Mogę zaoferować zabudowę wyprawową do tego auta. Montowana zamiast tylnej kanapy. Dzięki niej otrzymujemy mnóstwo przestrzeni na bagaże. Tylne szuflady (plastikowe skrzynie) pozwalają dobrze zorganizować wszystkie bety. Między zabudową a podłogą auta płaska przestrzeń na namiot quechua 2seconds i kabinę prysznicową. W zabudowie miejsce na maty samopompujące/karimaty. Od strony kabiny pod podłogą zabudowy wolna przestrzeń na śpiwory koce i 1000 innych rzeczy. Ogromna płaska półka na torby, walizki oraz lodówkę. Zabudowa wykonana estetycznie i sprawdzona wielokrotnie na dalekich wyjazdach.

Dodatkowo uchwyt na kanistry na wodę/paliwo/bimber. Uchwyt produkcji ARD. Bardzo solidny, malowany proszkowo. Uchwyt mocowany zamiast koła zapasowego na klapie (koło wtedy idzie na dach).

Dodatkowo kupujący dostanie pakiet części zamiennych który woziłem ze sobą zawsze na wyprawy:
alternator, zestawy naprawcze zacisków hamulcowych, pompy i wysprzęglika, koło pasowe wału, pompa wody, vacum-pompa, drążki, sworznie, mieszki, wahacze, przegub i kupę innych fantów.
Kupujący dostanie też interfejs diagnostyczny do auta.


Cena auta: 16.666zł do negocjacji.
Proszę nie składać niedorzecznych propozycji. Nie wymienię się na inne auto/sprzęt sportowy/zwierzynę.

kontakt:
tel. 694 22 70 70
mail: poczta@mwds.pl


Auto można oglądnąć po wcześniejszym umówieniu się. Proszę mi powiedzieć czy mam je umyć wywoskować i wyplakować czy nie. Bo jak na jeździe testowej jedziemy w teren to szkoda mojej roboty :)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak ktoś chce to więcej fotek auta można zobaczyć tu:
Bałkany 2015 - https://goo.gl/photos/rE3SXsHFnmeNQSpU6
Rumunia 2014 - https://goo.gl/photos/YVLwi8Mw2wpvHEmy9
Rumunia 2013 (bez przedniego zderzaka i na mniejszych kołach) - https://goo.gl/photos/xSffFHct7GJ1wiP19
RudeBoy
 

Powrót do Sprzedam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości