Strona 1 z 1

3,2V6

PostNapisane: 02 lut 2019, 00:07
przez pocieszny
chyba sprzedam mojego montka :)21
3,2V6RS
stan blacharski mocno średni (tylne nadkola do dorobienia i tylne wrota ruda zagląda dość mocno)
rama z 2003 (wyprowadzona papierowo) powoli przydała by się jej konserwacja, można napierdalać młotkiem ile dusza zapragnie
zawieszenie przód drążki z diesla nowego (grubsze, moge dorzucic sprawne oryginały) tył sprężyny z pospringu (swoje już mają ale trzymają się dobrze) amortyzatory mają 1,5 roku (to co idzie na 1 montarz, więc jakiegoś szaleństwa nie ma) stabilizatory sprawne, tam gdzie trzeba łączniki poprzedłużane, można by się przyjrzeć powoli wspornikowi układu kierowniczego, jeszcze nie do wymiany ale kiedyś na pewno,
auto podniesione na budzie o 3cm (realny lift całości to koło 3 cali, auto spokojnie porusza się na 33x12r16)
środek niezły, obszycie kierownicy przetarte w 1 miejscu, fotel kierownika troche zmęczony, resza bardzo przyzwoita, grzanie tyłka działa w obydwu fotelach, w środku jakieś pierdoły typu dodatkowe gniazdo zapalniczki itp, reszta w serii, audio pionier (MP3, AUX) g;ośniki JBL GTO (ma to juz z 8 lat ale gra przyzwoicie)
LPG w bagazniku na 2 butle pojemność 105l (realnie 85 max 90)
zderzak pod łincza przód (gięty w większości), schodek z tyłu, relingi stalowe z bagażnikiem (spokojnie wytrzymują ponad 200 kilo), lampy w budzie (nowa instalacja elektryczna tyłu), dodatkowe światło cofania, światło p/mgielne na drzwiach,
silnik ma swój przebieg, na zegarki 350kkm (coś koło tego) na pwno nie jest to oryginalny przebieg, ale cóż taki jest, jak ktoś chce inny prosze napisać :)21
nowe kable/siece, olej do wymiany na tygodniach (10W40) oleju troche bierze, roczne uszczelniacze dekli i gniazd świec (oryginalne) auto jeździ na benie na gazie normalnie (odpala przy -30 bez większych scen), instalacja LPG ZENIT ma 2 lata, jakos się jej gwarancja właśnie końnczyć będzie, nic sie jej nie dzieje, na chwile obecna termostat zimowy z temp 88 stopni (stary zdechł, ale na wiosne przydało by się dać normalny 74 stopnie) chłodnica ma 4 lata, krzynia na wiosne olej do zmiany (tosamo reduktor i mosty) z tyłu LSD (sprawne) w zeszłym tygodniu wymieniony krzyżak na wale przednim (wał ma delikatne bicie, na wielowpuście odczuwalne przy 60-70km/h) mosty oryginalne, sprzęgiełka manualne aisin (moge dorzucić stałe zabieraki) w aucie jest zrobiona instalacja pod 2 aku (na lodówke itp) z seperatorem, automatycznym ładowaniem, z opcją wyłączenia ładowania dodatkowego aku, jest snorkel (oryginalne safari) i zmieniony dolot (puszka filtra z 2,8)
powoli przydało by się wymienić przewody hamulcowe(stalowe) zmienić też filtr paliwa, hamulce sprawne po serwisie 4miesiące temu, ręczny hydrauliczny

więcej grzechów nie pamiętam :)21 zdjęcia auta sa na forumie, trzeba tylko dodać rdze na nadkolach z tyłu :)21 jak ktos będzie bardzo bardzo chciał to zrobie mu foty na maila ;)
autko na oponach BFG MT 235x85R16 (oryginalne felgi), rozmiar bardzo fajny do turystyki
dodatkowo możemy ponegocjowac inne opony do tego auta (zimowe 32 czy też MT33cale)
cena 5,5k pln
autko może jeszcze komuś posłużyć (mnie się przestały mieścić w garażu)
prawnie autko wyprowadzone na nowy WIN (lat temu 6) jeżdone poświecie (Rosja, Gruzja,Rumunia,Ukraina i wiele innych) co roku na wakacje na mazury z rowerami i łódką
https://z-p3-scontent-waw1-1.xx.fbcdn.n ... e=5CE8F45B
link z fejsbuka wię cnie wiem czy będzie widac coś :)21
jak ktos zainetersowany to PW, auto nie jest wystawione nigdzie indziej

Re: 3,2V6

PostNapisane: 03 lut 2019, 12:05
przez mcgiver
pocieszny napisał(a):chyba sprzedam mojego montka :)21
pocieszny Ty jesteś naprawdę pocieszny ; "chyba sprzedam" :lol:
wkleił byś jakieś foty przynajmniej lub link do nich bo "na forumie" ciężko coś znależć ;)

Re: 3,2V6

PostNapisane: 03 lut 2019, 14:03
przez Jake
mcgiver napisał(a):
pocieszny napisał(a):chyba sprzedam mojego montka :)21
pocieszny Ty jesteś naprawdę pocieszny ; "chyba sprzedam" :lol:
wkleił byś jakieś foty przynajmniej lub link do nich bo "na forumie" ciężko coś znależć ;)

Ja przez pol roku "chyba sprzedawalem" swojego troopa, ale został xD Przynajmniej na razie.

Re: 3,2V6

PostNapisane: 04 lut 2019, 11:34
przez pocieszny
link do foty tam jakiś jest
tu troche więcej ale jak był piękny i nowy :)21
https://photos.app.goo.gl/A2DFsJcbbDpzP6WKA
https://photos.app.goo.gl/VfcubZwUZXfsqvSO2

Re: 3,2V6

PostNapisane: 20 lut 2019, 21:52
przez Jake
pocieszny napisał(a):link do foty tam jakiś jest
tu troche więcej ale jak był piękny i nowy :)21
https://photos.app.goo.gl/A2DFsJcbbDpzP6WKA
https://photos.app.goo.gl/VfcubZwUZXfsqvSO2

Pocieszny, wracam z rejsu ok 8 kwietnia. Jak do tej pory nie sprzedasz to podjade do Cb obejrzec blizej tego Twojego potwora, ok?
Ogolem podoba mi sie to auto, tylko rocznik mi nie lezy. xD

Re: 3,2V6

PostNapisane: 21 lut 2019, 09:49
przez pocieszny
rocznik ma swoje zalety :)21
nikt do żealaza na aucie się przypierdzielić nie może :)2 czy ma wszystkie zderzaki stalowe, plasticzane czy też nie ma w całości diagnoste to ryra po majtach ;) czy kółka są większe czy mniejsze to nie ma znaczenia przed 95 po już niestety moają prawo się przypierdzielać

https://photos.app.goo.gl/QaTS5oXe1AEv75wz5

foty żeby ktoś nie był zaskoczony :)21

aaa w opisie zpomniałem dodać że LPG na 2 butle (przelot w granicach 480-500km przy wietrze w plecy) i cała instalacja roczna poza zbiornikami które będzie trzeba zalegalizować za 2 lata (koszt w granicach 400pln)

Re: 3,2V6

PostNapisane: 21 lut 2019, 10:43
przez Jake
pocieszny napisał(a):rocznik ma swoje zalety :)21
nikt do żealaza na aucie się przypierdzielić nie może :)2 czy ma wszystkie zderzaki stalowe, plasticzane czy też nie ma w całości diagnoste to ryra po majtach ;) czy kółka są większe czy mniejsze to nie ma znaczenia przed 95 po już niestety moają prawo się przypierdzielać

https://photos.app.goo.gl/QaTS5oXe1AEv75wz5

foty żeby ktoś nie był zaskoczony :)21

aaa w opisie zpomniałem dodać że LPG na 2 butle (przelot w granicach 480-500km przy wietrze w plecy) i cała instalacja roczna poza zbiornikami które będzie trzeba zalegalizować za 2 lata (koszt w granicach 400pln)

To prawda. Ogolnie to ze jest auto jest stare mi nie przeszkadza. Nie podoba mi sie ino stare wnetrze i deska z traktora ;)

Ojoj, niezle go schrupało tam z tyłu i to juz na wylot dziurki niestety widze.

Re: 3,2V6

PostNapisane: 21 lut 2019, 10:44
przez mcgiver
pocieszny napisał(a):rocznik ma swoje zalety :)21
nikt do żealaza na aucie się przypierdzielić nie może :)2 czy ma wszystkie zderzaki stalowe, plasticzane czy też nie ma w całości diagnoste to ryra po majtach ;) czy kółka są większe czy mniejsze to nie ma znaczenia przed 95 po już niestety moają prawo się przypierdzielać

https://photos.app.goo.gl/QaTS5oXe1AEv75wz5

foty żeby ktoś nie był zaskoczony :)21

aaa w opisie zpomniałem dodać że LPG na 2 butle (przelot w granicach 480-500km przy wietrze w plecy) i cała instalacja roczna poza zbiornikami które będzie trzeba zalegalizować za 2 lata (koszt w granicach 400pln)

coś słabo z tym przelotem i to jeszcze w krótkim , ja potrafiłem zrobić 400km na 60 litrach trasa z przyczepą i po drodze trochę zadupi tylko że opony były 245/70 także przy dwóch takich butlach 800 do połkniecia :)21
na tych oponach letnich co mam teraz jest to nie osiagalny wynik :)3

Re: 3,2V6

PostNapisane: 21 lut 2019, 11:12
przez pocieszny
koła 32/33 cale w MT to 2-3 cale więcej niż w twoich o szerokości nie wspomne, i licznik w końcu pokazuje realne prędkości a nie zaniżone na o 10% ;)
realnie u Ciebie to było nie 400 a 370-380 i tu jest róznica, do tego do 2 butli wchodzi mi jakieś 80l gazu (to sobie można oczywiście pozmieniać żeby wchodziło nawet 105l (butla 50+55l siedzenia skłądają się na równo z butlami można spać w środku)ale ja jakoś nie lubie) no i na 80l robisz 480-500 to wychodzi jakieś 15-16l/100 km, oczywiście że można zejść niżej, ale jakoś nie widze konieczności ;)

Re: 3,2V6

PostNapisane: 22 lut 2019, 00:09
przez PiotrR
Tak sobie oglądam te zdjęcia i widzę że naklejka Polski Ofroad od Bednarczyka spadła mi po 9 latach ile twoja wytrzyma ;)

Re: 3,2V6

PostNapisane: 22 lut 2019, 11:29
przez pocieszny
wytrzymała na razie 9 lat :)21

Re: 3,2V6

PostNapisane: 23 lut 2019, 00:11
przez PiotrR
Rzadziej myjesz o dennie :D
Wojtek ostatnio popadł w ciężką komercję :)3

Re: 3,2V6

PostNapisane: 23 lut 2019, 00:42
przez pocieszny
j się wkurwiłem po tym jak jeden z roadbooków poszedł po kmojej prywatnej drodze [rzez mój prywatny las... ale przecież wszytko po publicznych :)3

Re: 3,2V6

PostNapisane: 23 lut 2019, 21:19
przez PiotrR
Miałem w życiu dwa zorganizowane wyjazdy. Pierwszy z Wojtkiem jak zaczynałem zabawę w of road ,drugi z Polskimi bezdrożami. Od tego czasu jeżdżę sam szkoda czasu i pieniędzy na takie płatne wyjazdy.
Z Wojtkiem nie było źle dbał o klientów i miał ciekawą trasę turystyczną. Reszta jak zainkasuje to ma cię serdecznie w d.... twój kłopot to twoja sprawa ich problem to problem dla wszystkich uczestników.

Re: 3,2V6

PostNapisane: 24 lut 2019, 17:27
przez pocieszny
jest wielu fajnych orgów, niestety w większości imprezy to spędy przypadkowych osób (nie jest to już jak 20 lat temu) jak się zrobi odpowiedni przesiew to da się coś fajnego wyhaczyć, ale też ostatni raz na organizowanej imprezie byłem z 5 lat temu :)21

Re: 3,2V6

PostNapisane: 24 kwi 2019, 20:19
przez Jake
chyba...juz nie?
Sprzedales?

Re: 3,2V6

PostNapisane: 25 kwi 2019, 11:11
przez pocieszny
wymieniłem na bilety NBP ;)
"nie przedam, bo to jako bym przyjaciela przedawał" :)21