szczerze powiedziawszy, dobrze założony BLOSS jest w cenie niewiele mniejszej niż sekwencja, samo zgranie dobrze gwizdka jest dość trudnym zadaniem, i osoba nie robiąca tego dość często nie zrobi tego idealnie,
nie wiem kto włożył 1 generacje do tego auta, i dziwie się, że jeszcze dowód rejestracyjny masz, bo powinien być odebrany na 1 przeglądzie na jaki zajechałeś,
od nastu lat śmigam autkami na gazie, od 1 generacji przez 2, blosa, sekwencję, jeździłem nawet z instalacją wtrysku fazy ciekłej, i jedno powiem, do silnika 3,2V6 24v najlepszą i najmniej problemową instalacją będzie sekwencyjny wtrysk gazu, jeśli chcesz mieć spokój, spalanie w granicach 14-15 litrów w normalnej jeździe i zapomnieć co to jest instalacja LPG kup IV generacje (może być najpopularniejsza na rynku, będzie mieć to same zalety) w aucie takim jak to zwraca się szybko, jeden warunek każdej instalacji LPG, szczelny dolot, nienaganna przepustnica, żadnych kombinowań z zapłonem, nowe kable nowe świece, nowy filtr powietrza,
jak zaczniesz kombinować to auto więcej postoi niż pojeździ, do tego sekwencja nie boi się wody, zalewając auto nic nie popsujesz (w blosie nie zawsze to jest tak zajefajne) no i częściowo instalacje już masz
zostaje jeszcze tylko dobrać reszte i zamontować, dodatkowo większość instalacji IV generacji ma dostępny wolny soft, i grzebać w niej możesz samemu
w Blosie bez rzetelnej wiedzy nie radze