Problemy ze wskaźnikiem poziomu paliwa

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Problemy ze wskaźnikiem poziomu paliwa

Postprzez tarrin » 28 lip 2009, 08:52

Witam.
Mam pytanie dotyczące wskaźnika poziomu paliwa: po wyłączeniu stacyjki wskaźnik nie opada do 0 tylko pozostaje w ostatniej wskazywanej pozycji. Na trasie widać, że poziom paliwa opada, choć trochę za wolno/skokowo jak na mój gust.
Najpierw myślałem, że może to coś z elektroniką - ale po odłączeniu akumulatora wskazówka jak stała w 1/3 tak stoi, więc jednak nie.
Pytanie do kolegów : czy to jest zamierzona funkcjonalność - zostawianie wskaźnika na ostatniej wskazywanej pozycji po wyłączeniu stacyjki, czy po prostu mi się coś zepsuło, a wskaźnik zaczyna działać po solidnym wytelepaniu?

Auto to Monterey 3.1 TDI z 96 roku.

Pozdrawiam.
Arek
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: Problemy ze wskaźnikiem poziomu paliwa

Postprzez hassan » 28 lip 2009, 12:50

tarrin napisał(a):czy to jest zamierzona funkcjonalność - zostawianie wskaźnika na ostatniej wskazywanej pozycji po wyłączeniu stacyjki


chyba zamierzona, u mnie po wyłączeniu stacyjki zostaje na ostatniej pozycji.

h.
był: Opel Monterey A 3.1 LTD '96, 265/75/16 BFG AT, +2" Lovells
jest: VW Transporter T3 Syncro

nigdy nie mów nigdy...
Avatar użytkownika
hassan
 
Posty: 599
Dołączył(a): 31 paź 2008, 14:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problemy ze wskaźnikiem poziomu paliwa

Postprzez Grafff » 28 lip 2009, 18:34

W większości aut które do tej pory miałem wskazówka pozostaje w ostatnim położeniu ,inna sprawa że dokładność wskaźników paliwa pozostawia wiele do życzenia
Trooper 2,8TDI, XJ 4.0,Terrano I 2.4,Monterey 3,1 LSD,Trooper 3,0LSD, Monterey 3,1(po raz drugi ) ,Pathfinder R50 3,5 250HP , Montero 3,5, Monterey3,1(po raz trzeci:) )
Dwa koła Tw200,XR 125,Crm 80,Kx250,Dr350,Lc4 400, DRZ400Y
Avatar użytkownika
Grafff
 
Posty: 140
Dołączył(a): 21 sty 2009, 20:44
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Re: Problemy ze wskaźnikiem poziomu paliwa

Postprzez tarrin » 29 lip 2009, 08:09

Witam.
Dzięki za pomoc, już miałem się brać za dłubanie w elektronice. W autach, którymi jeździłem poprzednio (PF 126P i VW POLO II) wskaźnik opadał po wyłączeniu stacyjki, więc pierwszą myślą po przesiadce na Montereya było "Cholera, coś się zepsuło..."
Pozdrawiam.
Arek
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52


Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości