pocieszny napisał(a):...
tueraz jeszcze jedna sprawa, rama to jedyny nie wymienny element w samochodzie w/g naszego prawa, nawet jak byś kupił nówkę sztukę z fabryki bez nru to i tak Ci tego nie wolno zrobić
a jak znajdą nie tennr co ma byc to zabiorą autko a Ciebie o kradzież mogą nawet posądzić, jeśli nie będzie nru na ramie to przeglądu nie dostaniesz...
-nikt ci raczej tego nie powie bo widełki sa spore- rozbierasz praktycznie całe 19 letnie auto. Już ci napisali ze jak sam to mozna pomału sie bawić, warsztat skasuje odpowiednio. Np wahacze o których wspomniano-bez palnika nie podchodź, podejdziesz z palnikiem to tuleje wypalone, trza kupic nowe a ile one kosztują- to zależy orginał czy może z poliuretanu. Zadaj sobie lepiej pytanie co z moją ramą jest nie tak i co mozna z nia zrobić bez rozbiurki całego auta- a troche można. do reanimacji wystarczy czasem pozbyc się zderzaków i kilku innych drobnieszych elementówjaki mniej wiecej koszt przełożenia takiej ramy
Bartosz93 napisał(a):dam sobie spokuj za duże pieniądze za stare auto i jeszcze te problemy z vin w polsce lepiej nie szukać sobie problemów one i tak przychodzą same a oriętuje sie ktoś czy mozna z niego wlożyć silniczek czyli te 3.1 do tego starszego troopera 2.8 jakieś wieksze zmiany modyfikacje robił ktoś tak??
pocieszny napisał(a):no to w/g prawa masz problem
nie wolno poprawiać numeru ramy, każda ingerencja może spowodować zajęcie Twojego auta przez prokuratora (w teorii )
diagnosta powinien skierować Cie do rzeczoznawcy, ten ustalić że "w wyniku działania korozji wżernej, numer identyfikacyjny uległ zatarciu, i jest nie możliwy do odczytania w całości, rama nie nosi oznak czynu nielegalnego, bądź próby fałszerstwa" (a Twoja niestety już nosi i to jest problema) z tym pisemkiem lecisz do WK płacisz 10 pln za wniosek, WK nadaje Twojemu pojazdowi nowy nr identyfikacyjny dokonuje zmiany w Książce pojazdu i wydaje nowy Dowód Rejestracyjny (następne 50PLN) i do tego pisemko o nadaniu nowego nr i potrzebie wybicia Zastępczej Tabliczki Znamionowej (Ty w tym czasie naprawiasz/wymieniasz to co trzeba), którą to wybijają i montują na Okręgowej SKP
wot taka technika, żeby zrobić to zgodnie z istniejącymi przepisami
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: gikxer, Google [Bot] i 102 gości