Problem POMOCY

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Problem POMOCY

Postprzez jarek110986 » 06 sty 2012, 02:34

witam kolegów mam taki problem robilem generalke silnika wszystko ok oza tym mankamentem mam nowe takie same akumulatory podlaczenie ich jest ok i calej elektryki zapalaly sie kontrolki ladowanie woda w filtrze i rezerwa gasły podem znow az w koncu po przejechaniu zapalily sie i palily wskaznik spadl do zera i nie odpalil juz co to moze byc doradzice
jarek110986
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10 gru 2011, 17:22

Re: Problem POMOCY

Postprzez skiczu » 06 sty 2012, 03:41

Nie rozumiem co napisałeś...
"Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane" - Benjamin Franklin
2.6
Ból fizyczny jest niczym w porównaniu z cierpieniem duszy - Skiczu
skiczu
 
Posty: 1351
Dołączył(a): 03 maja 2010, 22:12
Lokalizacja: Piła

Re: Problem POMOCY

Postprzez mario_gdynia » 06 sty 2012, 12:12

Z tego co zrozumiałem,brak masy.Zawsze jak kontrolki wariują i jest probelm z odpaleniem,wogóle nie kręci rozrusznik,to jest to kwestia masy.Możesz awaryjnie podłączyć kabel od minusa jednego z accu do masy silnika ,w pobliżu rozrusznika i spróbuj przekręcić zapłon...jak kontrolki? A może uda sie zakręcić rozrusznikiem? U mnie w Transporterze T4 zgniły całkowicie lączenia mas,awaryjnie dojechałem do domu na kablu do rozruchu z klemami podłączonymi w taki sposób jak opisałem wyżej.Najgorsze,że nie chce kłaść mi sie pod samochód i wymienić zgniłe połączenia,jeżdże już tak z tydzień czasu :)
Trooper 3,1 Td Long , Monterey 3,2 Long Lifting , L.Countach xxx ,Polowanie na Suburbana...
mario_gdynia
 
Posty: 158
Dołączył(a): 22 lut 2010, 08:46
Lokalizacja: Gdynia - Puck

Re: Problem POMOCY

Postprzez jarek110986 » 06 sty 2012, 13:03

panowie chodzi mi kontorlki raz sie zaswieca i zgasna i potem tak samo ładowanie na wskaźniku jest pomiedzy 8 a 12 o odpala ale jak przejechalem wczoraj 50 km to wskaznik ladowania zaczoł spadać i o dojechaniu do domu zgasilem i nie odp dzisiaj wsadzilem drugi akumulator i odpalil na dotyk tylko dalej to samo nawet jak pochodzil troche wskaznik sie nie podniósł a wcześniej bylo wszystko ok moze regulator poszedł??
jarek110986
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10 gru 2011, 17:22

Re: Problem POMOCY

Postprzez Tomkin » 06 sty 2012, 14:00

witam w klubie,ja w tej chwili sprawdzam trzy przekażniki na prawej stronie przykręcone do błotnika ,środkowy odpowiada za ładowanie ,spróbuj wypiąć niebieski przekaźnik w tablicy przekaźników po prawej stronie silnika.Nie wiem,jak tu się wkleja zdjęcia :cry:
Monty Bobcat 3,1 LTD 97
Avatar użytkownika
Tomkin
 
Posty: 286
Dołączył(a): 15 wrz 2011, 19:09
Lokalizacja: Słupsk

Re: Problem POMOCY

Postprzez Jumiko » 06 sty 2012, 14:49

Witam, może masz pasek klinowy za luźny i słabo ładuje. Jeździsz na światłach a one rozładowują akumulator
Jumiko
 

Re: Problem POMOCY

Postprzez jarek110986 » 06 sty 2012, 14:53

koledzy mam jeden bezpiecznik w aucie ten niebieski tam gdzie bezpieczniki ale po wyjeciu nie stwierdzilem nic dziwnego i jest to po lewej stronie co to moze byc wszystko chodzi gitara ale co z tym ladwowaniem wczesniej tego nie bylo musze jechac w trase a tak nie pojade :(
jarek110986
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10 gru 2011, 17:22

Re: Problem POMOCY

Postprzez jarek110986 » 06 sty 2012, 14:55

pasek jest wporzadku nawet wskanik po odpaleniu nie rusza jak sie da gazu czy jedzie a wczesniej ruszał
jarek110986
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10 gru 2011, 17:22

Re: Problem POMOCY

Postprzez Jumiko » 06 sty 2012, 15:01

Jak masz miernik (voltomierz) to sprawdź ładowanie, może alternator się skończył (regulator napięcia).
Ja natomiast walczę z ABS-em, wyczyściłem koronki z przodu, wymieniłem uszczelniacze z tyłu i umyłem żeby oleju nie było, czujniki mają około 940 ohm, i wraz dup.. lampka zapala się po przejechaniu ok 200m.
Jumiko
 

Re: Problem POMOCY

Postprzez croochy » 06 sty 2012, 16:33

za duża przerwa pomiędzy czujnikiem a piastą moze być przyczyną. Czujnik musi być dość precyzyjnie umiejscowiony inaczej będzie pokazywał bład.

Co do ładowania, zmierzyć ładowanie voltomierzem, stawiam na regulator napięcia, albo koniec alternatora, może mostek prostowniczy, może szczotki. Trudno wróżyć z fusów.
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Problem POMOCY

Postprzez jarek110986 » 07 sty 2012, 22:53

witam tak wiec po wyjęciu niebieskiego przekażnika to dało ze nie świeciły kontrolki ale dalej nie bylo ładowania tyle wychodzi auto co akumulatory sa naładowane to ok ale wskaznik spada z czasem az padnie do konca a kontrolki mrugaja zwględem naładowania akumulatorów jak sa naładowane nie pala sie ale z czasem czaczynaja mrugac a potem sie zapala to juz sa padnete a uto nie odpali w poniedziałek stawiam do mechanika auto mam nadzieje ze to jakas błachostaka bo mnie juz tyle wyniósł remont ze szok ale warto:)
głowica 1700 zrobiona druga ideał gwarancja sprawdzone
komplet uszczelek na silnik 270
olej 10 l 100 zł
filtry 45 zł
przedwoy pod cisnienie 80 zł
blok 1500 ideał gwarancja sprawdzone
4 wkladki wtrysków 400
sprzegło 700
płyn 50 zł 10 l
akumulatory 600 zł
paski nowe 150 zł
rozrząd i pompa wody
robocizna 1000 zł
i nerwy bez cenne
a tu taka błachostka i mnie wqurwia zaprzeproszeniemgdzie nie g
Auto sietnie pali cyka jak zegarynka nawet dymka nie pósci przy odpalelniu i przygazowanie super zawieszenie super hamulce super tylko jeszcze te ładowanie zrobić i blachareczke zapraweczki nad szyba z przodu i na tylnich nadkolach
wiec prosze koledzy co to za przyczyna z tym ladowaniem mam nadziej ze blachostka
jarek110986
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10 gru 2011, 17:22

Re: Problem POMOCY

Postprzez oko » 07 sty 2012, 23:44

skiczu napisał(a):Nie rozumiem co napisałeś...

ciężko skumać...
croochy napisał(a):za duża przerwa pomiędzy czujnikiem a piastą moze być przyczyną. Czujnik musi być dość precyzyjnie umiejscowiony inaczej będzie pokazywał bład.

Co do ładowania, zmierzyć ładowanie voltomierzem, stawiam na regulator napięcia, albo koniec alternatora, może mostek prostowniczy, może szczotki. Trudno wróżyć z fusów.

masz typy... działaj.!
Ja też po niedzieli wyciągam rozrusznik i alternator...
Montek 3.1 98 przed liftem... długi...i będzie młodszy brat jeep lub land rover
Avatar użytkownika
oko
 
Posty: 239
Dołączył(a): 14 sty 2009, 12:47
Lokalizacja: Kutno

Re: Problem POMOCY

Postprzez oko » 20 sty 2012, 14:55

Nooo auto w kupie :D Rozrusznik po regeneracji i alternator.... :)2
Montek 3.1 98 przed liftem... długi...i będzie młodszy brat jeep lub land rover
Avatar użytkownika
oko
 
Posty: 239
Dołączył(a): 14 sty 2009, 12:47
Lokalizacja: Kutno


Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 88 gości