RADY PRZED KUPNEM - TROOPER 97 ROK 3.2 V6

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

RADY PRZED KUPNEM - TROOPER 97 ROK 3.2 V6

Postprzez motox » 31 paź 2012, 20:29

Witajcie! trochę tu posiedziałem i nie znalazłem tego co by mi pomogło przy oględzinach przed kupnem. Interesuje się pewnym ISUZU TROOPER-em rok 1997 roku long bez gazu, automat. Do tej pory interesowałem się jedynie CHEROKEE, mój brat takiego ma i czasem nawet sobie pożyczam do jazdy z dzieciakami po lesie :) Zasady działania napędów w JEEP-ie nie są mi obce. Jak to wszystko działa w TROOPER-rze, jakie typy napędów występowały w poszczególnych modelach. Poproszę o rady jak sprawdzić aby nic nie przegapić? jaka instalacja gazowa najlepiej współpracuje z tymi silnikami itd...
Wszystkie wskazówki i porady będą dla mnie niezwykle cenne ! Przepraszam, jeśli powieliłem temat, jeśli tak to może ktoś mnie pokieruje jakimś linkiem.
motox
 

Re: RADY PRZED KUPNEM - TROOPER 97 ROK 3.2 V6

Postprzez pocieszny » 01 lis 2012, 13:17

przy kupnie sprawdzenie takie jak w każdej terenówce, rame młotkiem, zawias na wyjebach :)21 :)2
napęd to klasyczny reduktor bez międzyosiowego mechanizmu różnicowego, załączany mechanicznie za pomocą wajchy w kabinie, przedni most załączany podciśnieniowo (wraz z przesunięciem wajchy na 4H) w przednim moście stałe zabieraki więc problemów ze sprzęgiełkami nie ma, w tym roczniku nie ma innych systemów ToD dopiero po 2000r w nowszej budzie
automat to GM nie tak wytrzymały jak aisin w dieslu, ale nie ma tragedii :)2 dbać o oleum, i będzie git, nie ma szarpać ma płynnie zmieniać biegi, ogólnie tak jak każdy automat, nie ma tu żadnej różnicy
instalacja to tylko sekwencja, najlepsze efekty, droga ale szybko się zwraca :)2 zwłaszcza jak dużo jeździsz, w silniku dbać o kable i elektrykę i będzie hulał :)2 silnik ma nie kopcić na wysokich obrotach, chodzić równo nie klekotać a mruczeć :)2
napędy już nie tak mocne jak przed 95r czasem może się zdarzyć ukręcenie przegubu czy półosi na większych oponach (33 i więcej), drążki kierownicze też cieńsze :)3 w razie konieczności wymiany można pomyśleć nad zrobieniem mocniejszych :)2
w niektórych już występują w wałach nie krzyżaki, a przeguby homokinetyczne, na szczęście da się to prosto przerobić na normalne krzyżaki :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów


Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości