Witam , wnioski z przeszczepu: z 4jg2 na 4jb1. :
1. trzeba przekręcić łapy,
2. jest różnica w podłączeniu wydechu, (w 2.8 jest krótszy ) trzeba domodzić około 10cm rurki,
3. podłączenie pompy wtryskowej jest na 2 przewody ( tzn.,jeden jest na sekcji wysokiego ciśnienia ( + ) i drugi na wejściu przewodów paliwa ( -),
4. trzeba przekręcić koło zamachowe razem ze sprzęgłem,
5. dorobić rurkę od oleju na wakum pompę w alternatorze,
6. pompa wtryskowa w 3.1 jest podgrzewana wodą w 2.8 tego patentu nie ma.
7. przewód wychodzący z wodą z silnika w 2.8 jest inaczej skierowany niż w 3.1 i wąż zasilający nagrzewnicę może się załamywać, warto dać sprężynę do środka, aby tego uniknąć lub przekręcić z 3.1 całe rurki od wody i zaślepić podgrzewanie pompy wtryskowej,
8. silnik 2.8 normalnie chodzi na pompie wtryskowej od 3.1.
, ( bez żadnych patentów za wyjątkiem punktu 3 i 6 -ale to nie jest problem - wiązka jest przystosowana ).
Sprzęt przełożony śmiga piknie i jest dużo żywszy niż 3.1.
Pozdrawiam Gazia.