Witaj
. Jedyną wadą 3.1 jest jego niska moc, jak nie drzemie w tobie demon szybkości to 114km wystarczy do normalnej jazdy. Silnik nie ma typowych usterek jest idioto odporny.Nie dymi przy żadnych obrotach,jak jest temperatura od zera w dół zaraz po uruchomieniu może pojawić się biała chmurka,wystarczy 1 km by zniknęła. Zimny zapala po dwóch -trzech obrotach wału, ciepły na cyk. Powinien pracować równo przy 700-750 obrotach. Parę razy prze gazuj i obserwuj co się będzie działo, ma zejść do obrotów biegu jałowego i je utrzymać. Falowanie schodzenie do 500 i wzrost do 750 zwiastują kłopoty z pompą wtryskową bądź z układem paliwowym, nieszczelność ,nie trzymanie zaworka zwrotnego (jeśli go zobaczysz wczepionego w obieg to ma maskować jakąś wadę) fabryczny jest w obudowie filtra.Turbina wyraźnie gwiżdże od 1800 obrotów, temperatura płynu w połowie skali. Reszta jak w każdym innym silniku.MA BYĆ SUCHY nie ma że Panie 3.1 zawsze się tam pocą.