
Do układu ssącego dochodzi tylko jedna rura,umiejscowiona na obudowie głowicy i koniec.Obejrzałem na wszelki wypadek kolektor ssący



miras7 napisał(a):Wzdłuż silnika, pomiędzy kolektorem ssącym a pokrywą zaworów jest wąż gumowy. Wchodzi w układ dolotowy mniej więcej w połowie jego długości, tuż przy głowicy. Wychodzi z tylnej części, z boku pokrywy zaworów.
piotr R napisał(a):miras7 napisał(a):Wzdłuż silnika, pomiędzy kolektorem ssącym a pokrywą zaworów jest wąż gumowy. Wchodzi w układ dolotowy mniej więcej w połowie jego długości, tuż przy głowicy. Wychodzi z tylnej części, z boku pokrywy zaworów.
Tylko tak znalazłem, znaczy to jest odma
Hinek napisał(a):Odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma) w 4JG2 wygląda następująco. Odlot z tylnej części pokrywy klawiatury, z lewej strony przez separator oleju
(separator jest pod tą blaszaną pokrywką na cztery śrubki) Rura idzie do trójnika skąd przedmuchy idą przez zawór zwrotny do kolektora ssącego a drugie odgałęzienie wchodzi do rury ssącej między filtrem powietrza a turbo (od dołu). Tak że pod obciążeniem są kierowane przed turbinę, a na luzie - do kolektora ssącego (bo nie ma w nim wtedy ciśnienia)
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości