cherokeexj napisał(a):no więc założony zegar i.... DUPA! 0,5-0,6 bara dmucha turbo... na MBC nie reaguje. Odłączyłem MBC i w wąż idący do gruszki wałem śrubę zaślepiając wąż i niepodpinając gruszki turbo zupełnie. Efekt.... 0,9MAX. Ktoś ma pomysły o co chodzi w ogóle? Auto nadal mulaste różnicy pomiędzy 0,6 a 0,9 bara nie da się wyczuć. Zaczyna mnie to auto wkur.... czego się nie dotknę to nie idzie tak jak iść powinno że już nie wspomnę o tym że co i rusz coś wychodzi i się pierdzieli... Na tą chwilę najgorszy zakup co chodzi o terenówkę jaki miałem...
freefly napisał(a):cherokeexj napisał(a):no więc założony zegar i.... DUPA! 0,5-0,6 bara dmucha turbo... na MBC nie reaguje. Odłączyłem MBC i w wąż idący do gruszki wałem śrubę zaślepiając wąż i niepodpinając gruszki turbo zupełnie. Efekt.... 0,9MAX. Ktoś ma pomysły o co chodzi w ogóle? Auto nadal mulaste różnicy pomiędzy 0,6 a 0,9 bara nie da się wyczuć. Zaczyna mnie to auto wkur.... czego się nie dotknę to nie idzie tak jak iść powinno że już nie wspomnę o tym że co i rusz coś wychodzi i się pierdzieli... Na tą chwilę najgorszy zakup co chodzi o terenówkę jaki miałem...
Standard to 0,8-0,9 bar na nowej turbinie wg danych producenta. Nie bardzo rozumiem, co chcesz uzyskać w tym klekocie.
miras7 napisał(a):Jak kupiłem swojego to pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem v max (w celu ustalenia sprawności silnika). Licznikowo było trochę powyżej 150km/h. Po modyfikacjach (lift, koła mt 33", zderzaki, bagażnik itp) jedzie trochę ponad 120km/h. Nie przeszkadza mi to bo i tak nie stać mnie na jazdę z taką prędkością, a co dopiero wyższą.
pocieszny napisał(a):w K160 seryjna opona w zależności od rynku to 256x75r16 albo 31x10,5x15 albo 32x11x15
a to co sobie tak ktoś szczurka niskoprofilowego dał to już inna bajka
na przyśpieszanie ma wpływ bardziej moment obrotowy niż ilośc koni (choć są po części zależne od siebie) no i masa K160 ma większy moment niż trooper, pozatym może się okazać że jest lżejszy
Nazhir napisał(a):Moze warto wjechac na hamownie i sprawdzic, ile zostalo w aucie KM.
U mnie sa opony 265/75 R16 i licznikowe 120 km/h robi bez laski.
Odnosnie porownania do Cherokee 2,1 - Jeep powinien byc jednak dynamiczniejszy. Trooper wg dowodu wazy grubo ponad 2 tony, a ma moc 114KM - masz wiec ok. 18 kg/KM. W Jeepie masz 87 KM na 1500 kg to daje 17 kg/KM. Porownywalnie, ze wskazaniem na Jeepa.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 83 gości