remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Honda Horizon, Honda Acura SLX

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 07 gru 2017, 14:56

wał korbowy okazał się być warty tyle ile waży więc został kupiony inny wał, któremu do nominalu na czopach korbowych brakowało 0,03mm wiec padła decyzja że wał obrabiamy.
własnie dziś odebrałem go od szlifierza razem z panewkami KING główne i korbowe oraz oporowe MV
Z tego co już zbadałem w kilku dostępnych źródłach łącznie z allegro to panewki KING są jedynymi dostępnymi panewkami na naszym rynku do tego silnika.
Wał jest po kompletnej obróbce ; czopy główne zostały wypolerowane pod panewki standardowe , a korbowe zostały szlifnięte na pierwszy nadwymiar i również polerka.
Polerce zostały poddane również powierzchnie pod nowe zimeringi.
Blok dziś zostawiłem na honowanie bo zużycie gładzi jest praktycznie niezauważalne ,wiec zostają nominalne tłoki które są w zadziwiająco dobrej kondycji :)2 .
Zostaną również odnowione w bloku przylgnie pod nowe uszczelki głowic.
Pierścionki japońskie nominalne będę miał w przyszłym tygodniu .
w między czasie został wyremontowany rozrusznik na nowych komponentach czyli nowe japońskie łozyska oraz elektryczny zestaw automata.
Do cynkowania zawiozłem wszystkie zewnętrzne śruby oraz drobne metalowe elementy silnika łącznie z przewodami chłodzenia.
Target jest taki żeby do końca roku zrobić dół silnika bezkompromisowo na stan fabryczny :)2 , wszystkie łożyska ślizgowe i kulkowe , zimeringi , uszczelki i co tylko sie da będzie nowe.
Góra silnika czyli głowice, rozrząd i cała reszta kosztów zabawy w nowym roku.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ObrazekObrazek

Obrazek

Obrazek
dziwkowóz-BMW E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29(wymiata)
youngtimer-BMW e30 M10B18 wąska lampa(remont)
dwa koła- KLR 650 TENGAI(facelifting)
wół roboczy- MONTEREY 3,2 97 LTD-rulezz
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 772
Dołączył(a): 26 lut 2015, 21:18
Lokalizacja: żywiec

Poprzednia strona

Powrót do 1992-1998

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron