Tomkin napisał(a):Podlewam go już od jakiegoś czasu<ale skutki żadne,a do wymiany to i tak trzeba drążek rozpiąć,tak mi się wydaje...
Tomkin napisał(a):To wcale nie jest takie proste panie.Okazuje się,że tuleje są wpasowane w ramę a nie w wachacz .Mechanicy się zdziwili .No i pińcset zyla poleciało
mcgiver napisał(a):nikt nie mówił ze będzie łatwo i że silenblok jest w wachaczu
mcgiver napisał(a):prędzej silenblok w wahaczu może skrzypieć.
Jake napisał(a):mcgiver napisał(a):nikt nie mówił ze będzie łatwo i że silenblok jest w wachaczu
Ty sam pisałes XDmcgiver napisał(a):prędzej silenblok w wahaczu może skrzypieć.
Tomkin napisał(a):Nie wiem jak oni to zrobili,ale nie ruszali drążka skrętnego,Auto stoi równo,a na pytanie czy regulowali drążek zrobili wielkie oczy.I prosili żebym więcej nie przyjeżdżał
mój wpis nie podważał zdolnści konkretnego człowieka.Tomkin napisał(a):Drogi Mcgiverze,odnoszę wrażenie że chłopaki z warsztatu oponiarskiego ,bo tam właśnie zleciłem robotę nie bardzo mają pojęcie o sublimacie ekstraktu bełkotyzacji cienia w płaszczyźnie rozdarcia jaźni w kieleckiem. Ale szacun,że nic nie spierdolili
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości