słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez uff » 17 gru 2010, 19:45

kura77 napisał(a):uff podaj mi jak możesz dokładnie jaką ty masz tą blokadę ARB symbol. w USA kosztuje 2500zł a w Polsce prawie 4000 myślę że nie ma tam co się psuć a po resztą zawsze można odesłać A jeszcze jedno sam to montowałeś czy trzeba szpeca do tego?? pozdrawiam

Blokada ma numer katalogowy tylna RD44, przednia RD94. Nie wiem jakim cudem znalazłeś za 4tyś :?: (u chermola nie patrz bo ma ceny zawyżone)
Koszt blokady w Polsce to 3tyś np:
http://www.serwislandrover4x4.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=15535&category_id=1151&option=com_virtuemart&Itemid=1
Trasek powinien mieć jeszcze taniej: http://www.trasek.com.pl/webpage/kontakt.html (jedyny importer i przedstawiciel ARB w Polsce)
Założenie bym komuś zlecił. Pamiętaj, że do działania blokady potrzebny jest kompresor.
OPEL Monterey Extremalna Wyprawówka
http://www.youtube.com/user/UFFmonterey
Avatar użytkownika
uff
 
Posty: 234
Dołączył(a): 15 lis 2008, 00:24
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez SUPER TROOPER » 17 gru 2010, 20:26

Robi sie ciekawy temat :)2 w tym watku . U nas tez zakladaja pneumatyczne blokady jako opcje dodatkowa . Po weekendzie musze skoczyc sie popytac o koszty .
MINIMUM - 35 cali
ISUZU TROOPER 3,0 DOHC - rocznik 2000
SUPER TROOPER
 
Posty: 248
Dołączył(a): 06 lis 2009, 00:08

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez kura77 » 17 gru 2010, 21:55

dzięki uff :)2
wiem że trzeba kompresor ale to już nie jest duży wydatek w porównaniu do reszty. Pozdrawiam
a taka blokada :?: http://www.extrem4x4.pl/sklep4x4/produc ... ts_id=1064
kura77
 
Posty: 149
Dołączył(a): 17 wrz 2010, 15:22

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez wojtek1981 » 17 gru 2010, 22:39

wojtek1981
 
Posty: 217
Dołączył(a): 23 gru 2008, 23:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez uff » 17 gru 2010, 23:14

kura77 napisał(a):dzięki uff :)2
wiem że trzeba kompresor ale to już nie jest duży wydatek w porównaniu do reszty. Pozdrawiam
a taka blokada :?: http://www.extrem4x4.pl/sklep4x4/produc ... ts_id=1064


Nie wiem jak te inne ale daje test blokady arb i nie arb :
http://www.youtube.com/watch?v=ewt7f-h8Wn4
http://www.youtube.com/watch?v=dyzyAVPT ... re=related

Ja wolę żeby blokada mi się nie rozwaliła tylko półoś lub przegób dlatego mam ARB' y ;)
OPEL Monterey Extremalna Wyprawówka
http://www.youtube.com/user/UFFmonterey
Avatar użytkownika
uff
 
Posty: 234
Dołączył(a): 15 lis 2008, 00:24
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez kura77 » 17 gru 2010, 23:35

spoko firma to firma chyba zostanę jednak przy ARB myślę ze do wiosny się uporam z tym wszystkim i pokonam tą górkę bez liny :D
kura77
 
Posty: 149
Dołączył(a): 17 wrz 2010, 15:22

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez Nahen/thor_ » 13 sty 2011, 19:59

Wieża30 napisał(a):to tylko jedno znaczy że nie masz LSD i co sie tak awanturujesz :twisted: człowieku z SLD dawno byś wyczuł że je masz . Ja myślę że wy wszyscy nie macie LSD a rządacie cudów od zwykłego mechanizmu . Ludzie nie kompromityjujćie sie co bo mnie to już wkurwia co :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :evil:


No Wieża muszę obalić twoją teorie:
>>człowieku z SLD dawno byś wyczuł że je masz . Ja myślę że wy wszyscy nie macie LSD a rządacie cudów od zwykłego mechanizmu << :)21

Po 3 latach jeżdżenia "nowym" wczoraj wymieniając klocki cos mnie strzykło w plecach i mnie przygieło do ziemi, więć mogłem obejrzec "gruchę" mostu. I co tam widzę? Jakąś dziwna etykietę... no więc wysilam mój stary wzrok i co czytam? Liquid Slip Diferential blablabla... Więc majac na uwadze doświadczenia z tych 3 lat ponad jazdy popieram słowa kogoś tu na forum: LSD jest g.. warte kompletnie nie działa ;) Ostatnio musialem wypychać auto ze śniegu który mial jakieś 10cm głębokości i zmarznięty "spód" Kręciły się zawsze tylko dwa koła jedno z tyłu jedno z przodu, i jedyne co udawąło sie uzyskać to po przychamowaniu kręcącego się koła stawało w miejscu a zaczynało sie kręcić z drugiej strony... Blokada nie powinna chyba do tego dopuścić? ;)

Od razu się przyznam że nie mam pojęcia co jest z dyfrem może poprostu wypadaloby go wyczyścić i zalac porzadnym oleumem do LSD ;)

Tak więc na dzień dzisiejszy uważam blokade LSD za przereklamowany badziew ;) Zastrzegam sobie prawo do zmiany opinii po ewentualnej reanimacji zdechłej blokady ;)
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez Wieża30 » 13 sty 2011, 20:39

no to musisz wymienic tarczki i olej w mośćie , widocznie kiedyś ktoś nie miał zielonego pojęcia i zalał zwykły olej ipadło .
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez wojtek1981 » 13 sty 2011, 21:17

a wiecie jaki jest koszt tarczek czy zostaje tylko serwis czy są jakieś zamienniki ?
wojtek1981
 
Posty: 217
Dołączył(a): 23 gru 2008, 23:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez Nahen/thor_ » 13 sty 2011, 21:59

Ty mnie tu z serwisem nie wyjeżdżaj.... Skąd ja go mam wziąć ??
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez skiczu » 13 sty 2011, 23:51

uff napisał(a):Nie wiem jak te inne ale daje test blokady arb i nie arb :
http://www.youtube.com/watch?v=ewt7f-h8Wn4
http://www.youtube.com/watch?v=dyzyAVPT ... re=related

Ja wolę żeby blokada mi się nie rozwaliła tylko półoś lub przegób dlatego mam ARB' y ;)

Pierwszy film na 3:58 :)2 :)2 :)2 :lol: Zabiło mnie... :lol:
"Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane" - Benjamin Franklin
2.6
Ból fizyczny jest niczym w porównaniu z cierpieniem duszy - Skiczu
skiczu
 
Posty: 1351
Dołączył(a): 03 maja 2010, 22:12
Lokalizacja: Piła

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez pocieszny » 14 sty 2011, 09:00

wolał bym co prawda test nie sponsorowany przez ARB :)21
bo to dość podważa wiarygodność testu ;)

szkoda że nie ma porównania z innymi blokadami markowymi
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez hassan » 14 sty 2011, 10:34

wojtek1981 napisał(a):a wiecie jaki jest koszt tarczek czy zostaje tylko serwis czy są jakieś zamienniki ?


z tego co ktoś kiedyś rzucał (nie pamiętam czy tutaj czy na rajdach) to koszt jednej tarczki to kilka stówek. A tarczek jest co najmniej kilka (kilkanaście?) i nie ma zamienników. Bardziej się opłaca zanabycie blokady.
był: Opel Monterey A 3.1 LTD '96, 265/75/16 BFG AT, +2" Lovells
jest: VW Transporter T3 Syncro

nigdy nie mów nigdy...
Avatar użytkownika
hassan
 
Posty: 599
Dołączył(a): 31 paź 2008, 14:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez BUNNY_PL » 15 sty 2011, 14:30

a zakładów regeneracji sprzęgieł już nie ma !? Pan Staszek pewnie za 50 + flaszke zrobi lepiej niz oryginał.
Avatar użytkownika
BUNNY_PL
 
Posty: 307
Dołączył(a): 13 sty 2009, 23:52
Lokalizacja: Świebodzice - dolnyśląsk

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez hassan » 15 sty 2011, 15:14

hmmm...tego to nie wiem, ale ciekawa alternatywa może być :-)
był: Opel Monterey A 3.1 LTD '96, 265/75/16 BFG AT, +2" Lovells
jest: VW Transporter T3 Syncro

nigdy nie mów nigdy...
Avatar użytkownika
hassan
 
Posty: 599
Dołączył(a): 31 paź 2008, 14:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez pocieszny » 15 sty 2011, 16:07

niestety tarczko LSD mają zupełnie inną budowę niż sprzęgło, nawet jeśli się zdecydują na próbę (choć nie wiem jak by to mieli regenerować) to powodzenia nie zagwarantują, głównym powodem padnięcia LSD to albo zły olej i zapolerowanie tarczek ale popękane tarczki i tego niesty nie da się zregenerować ni jak :)3
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez jaro » 16 sty 2011, 21:58

cześć. na filmie widziałem, żer masz całkiem sprytnie zamontowaną wyciągarę. Też bym tak chciał. Pomożesz? Masz jakieś rysunki, foty, rady i porady?
jaro
 
Posty: 28
Dołączył(a): 26 lis 2009, 22:12

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez pocieszny » 18 sty 2011, 09:20

tak jeszcze w kwestii filmiku :)21
jak jeździsz w odobnym terenie to 2 rzeczy
mniej gazu i mniej ciśnienia w oponach... duuuużo mniej :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: słabo kreci kołami pod górę na linie niestety

Postprzez Jozef » 18 sty 2011, 15:31

Poza tym, w przypadku z filmiku wystarczylo zalozyc lancuchy , a wciagarka nie bylaby potrzebna , a juz tym bardziej ARB.

widze ze niektorzy chcieliby aby auto samo wjezdzalo wszedzie . W takim razie najlepiej kupic czolg , albo zalozyc przystawki na gasiennicach zamiast kol , takie jak robia w Islandii do Patroli.
Isuzu Trooper jedynka 89 r. Nissan Patrol 2.8 tdi 2000r
Jozef
 
Posty: 72
Dołączył(a): 04 lip 2009, 14:21

Poprzednia strona

Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości