piotr R napisał(a):Ja jestem już po przejściach, ale piszcie co robicie, będzie dla potomnych jak by im taki pomysł przyszedł do głowy
piotr R napisał(a):Dokładnie przerabiałem temat szykując się do wymiany ramy, koszt cynkowania ogniowego około 1200. Starzy galwanizerzy odradzili mi bo przy 12to letniej ramie to teoria że się uda a w praktyce nie warto. Lepiej ograniczyć dostęp powietrza i wody, taniej i pewniej.
Michał4x4 napisał(a):Zrób proszę tabelkę w exelu z wydatków.
Chętnie się dowiem i pewnie nie tylko ja, ile na taki remont trzeba wydać.
PS. jeśli ktoś ma o tym nie wiedzieć (np. żona) to może być info na priv
piotrck napisał(a): zastanawiam się nad siakąś chemią na rdzę ,
freefly napisał(a):piotrck napisał(a): zastanawiam się nad siakąś chemią na rdzę ,
Zwykła tanina (garbnik roślinny) wystarczy.W większości środków jest głównym inhibitorem korozji.
piotrck napisał(a): zastanawiam się nad jakąś chemią na rdzę ,
mcgiver napisał(a):dobra wszystko fajnie i zajebiscie z tym piaskowaniem ramy , wyjdzie idealnie, tylko zapodkładować i lakier położyć , tylko ja bym chciał znac sekret jak ramę odrestaurować wewnątrz z takim samym zajebistym skutkiem jak od zewnetrznej strony.
piotr R napisał(a):Epoksydy stosowałem 1.5 roku temu ruda już się pojawia.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 77 gości