Zeus napisał(a):Właśnie czytałem wątek o pękających głowicach w dieslu i nie jest to jednak zachęcające.
3,5 generuje o wiele lepsze parametry i swego czasu myślałem nad zmianą bo te kilkadziesiąt koni wiecej jest kuszące , ale jesli chodzi o obsługę to mają bardziej skomplikowaną elektronikę , więcej czujników oraz elementów które mogą być potencjalnym problemem, tak że jak kto woli , ale o 3,5 niech się wypowiedzą Ci co go mają.Zeus napisał(a):Dzięki za odpowiedź. Właśnie czytałem wątek o pękających głowicach w dieslu i nie jest to jednak zachęcające. Jeżeli chodzi o benzynę 3.2 będzie lepszym wyborem niż 3.5?
Jake napisał(a):Jesli mialbym Ci cos odradzac, to ze wzgledu na awaryjnosc odradziłbym 4JX1 (3.0D)
Jake napisał(a): Czytales jeden temat kolegi, ktory eksplatuje auto w specyficzny sposob i nie daje sie przekonac ze problem nie lezy w chlodnicy. Diesla jest i latwo i trudno zabić. Jest odporny na wieeeele rzeczy, ale malo odporny na głupote i niemyslenie.
piotrck napisał(a):Jake napisał(a): Czytales jeden temat kolegi, ktory eksplatuje auto w specyficzny sposob i nie daje sie przekonac ze problem nie lezy w chlodnicy. Diesla jest i latwo i trudno zabić. Jest odporny na wieeeele rzeczy, ale malo odporny na głupote i niemyslenie.
a w czym leży problem ? można jaśniej tak dla następnych pokoleń
hmmmm.........co to znaczy specyficzny ?
pocieszny napisał(a):długie przeloty z większymi prędkościami w wysokich temperaturach lub dużych wysokościach, męczenie auta w terenie, nie do końca czysta chłodnica, itp itd, w ten sposób każdy silnik zabijesz nie ważne jaki pancerny by nie był
miras7 napisał(a):Ten drugi to przekładka z anglika
piotrck napisał(a):Podszybie i korek od chłodnicy.
piotrck napisał(a):Podszybie i korek od chłodnicy.
Jake napisał(a):miras7 napisał(a):Ten drugi to przekładka z anglika
Skad wiesz Miszczu? Dziury po lusterku na masce na lewym błotniku? Ale nie widze anteny po lewej stronie...
miras7 napisał(a):Jake napisał(a):miras7 napisał(a):Ten drugi to przekładka z anglika
Skad wiesz Miszczu? Dziury po lusterku na masce na lewym błotniku? Ale nie widze anteny po lewej stronie...
Wiele drobiazgów. Prócz wymienionych to np cykorłapka przy fotelu kierowcy.. Poza tym Bighorn wychodził tylko z kierownicą z prawej
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości