pocieszny napisał(a):chyba odwrotnie, przepływomierz zamiast mapsensora,
195km miały DOHC właśnie 6VD1W, a 6VD1/Y32NE to oznaczenie oplowskiej V6 w fronterze, silnik z tej samej lini (taki sam rozstaw cylindrów, te same skoki/pojemność, kąt rozwarcia itp)
a silników 6DV1 było kilka rodzajów z różnym rozrządem (na łańcuchu) i z innymi przydaśkami
mapsensor czy przepływomierz wiadomo w jakich generacjach szły
co z tego że ten sam rozstaw cylindrów , pojemność i srednica cylindra oraz rozwarcie głowic 75 st jak ani wał ani tłoki już nie są zamienne chyba że jako komplet pod jakąś hybrydę .
rozwiń temat tego rozrządu na łańcuchu bo też coś w sieci mi błysnęło w temacie kiedyś i napisz coś czego nie wiem najlepiej podparte konkretnymi danymi i fotkami