Wymiana wisco na wentylator elektryczny [3.2]

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 23 gru 2018, 02:34

pocieszny napisał(a):chyba odwrotnie, przepływomierz zamiast mapsensora,
195km miały DOHC właśnie 6VD1W, a 6VD1/Y32NE to oznaczenie oplowskiej V6 w fronterze, silnik z tej samej lini (taki sam rozstaw cylindrów, te same skoki/pojemność, kąt rozwarcia itp)
a silników 6DV1 było kilka rodzajów z różnym rozrządem (na łańcuchu) i z innymi przydaśkami :)2

mapsensor czy przepływomierz wiadomo w jakich generacjach szły
co z tego że ten sam rozstaw cylindrów , pojemność i srednica cylindra oraz rozwarcie głowic 75 st jak ani wał ani tłoki już nie są zamienne chyba że jako komplet pod jakąś hybrydę .
rozwiń temat tego rozrządu na łańcuchu bo też coś w sieci mi błysnęło w temacie kiedyś i napisz coś czego nie wiem najlepiej podparte konkretnymi danymi i fotkami :)21
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pocieszny » 24 gru 2018, 02:26

jak to mówią widziałem na własnych ócz błękity ;) choć mam piwne :)21 zdjęć nie mam, wiem że był 6DV1W , miał robioną głowice i rozebrany w warśtacie stał
migdy się nie wgłębiałem w temat, bo jakoś nie widze konieczności zmiany :)21 co zresztą nie będzie takie proste jak mniemam
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 27 gru 2018, 16:47

Witam poświątecznie :) Jednak zdecydowałem się usunąć wisco i wstawić elektryczne wiatraki. Póki co widzę jeden zasadniczy plus - alternator działa dużo sprawniej. Wcześniej na wolnych obrotach napięcie ledwo przekraczało 12V, na wysokich dochodziło do 13.7V i ani trochę więcej. Teraz od razu na wolnych obrotach mam 14.4V i utrzymuje się takie aż do końca zakresu obrotów. Prawdopodobnie u mnie już łożysko/łożyska wiatraka były zbyt mocno zużyte i stąd problem, ale z racji że jest to niedostępne w normalnych pieniądzach to elektryki to jakieś wyjście.
IMG_20181227_132845-1040x585.jpg
IMG_20181227_132845-1040x585.jpg (144.65 KiB) Przeglądane 69973 razy

Jak widać usunąłem koło wiatraka i wstawiłem krótszy pasek. Pasek ma 6 żeber, 5 rowków i długość 1705mm. Oznaczenie Continentala to 6pk1705. Wg moich obliczeń najkrótszy jaki by wszedł to 1700, najdłuższy który się napnie to około 1735-1740. Miałem pod ręką 1685 i był lekko za krótki żeby założyć, także te 1705 to bardzo bezpieczny rozmiar - przynajmniej do froty/rodeo.

Wiatraki adaptuje podwojny z Nissana Navary, jak skończę to podzielę się konkretami.

Jakby ktoś miał pytania to śmiało ;)
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jake » 27 gru 2018, 23:26

Mnie kusi podwójny wiatrak z Froty A ale od drugiej strony - na skraplaczu klimatyzacji jako dodatek do wisko. Tylko nie ma mi kto zmierzyc frotkowego wiatraka zebym wiedzial czy przypasuje :/
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4307
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pocieszny » 27 gru 2018, 23:47

Jackass napisał(a):Wiatraki adaptuje podwojny z Nissana Navary

rozumiem że wybór taki bo leżą i się męczą pod ścianą? :)2
chyba że coś innego za tym przemawia? czemu nie coś bardzo popularnego? no nie wiem golf czy coś w tym guście? (z ciekawości pytam) :)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 27 gru 2018, 23:59

ten silnik bez visco brzmi jak dwulitrowe R4 :)21 , tak swoja drogą to nie bardzo mi się chce wierzyć w to obciążenie że aż altek słabo ładował raczej bym się tu doszukiwał jakiegoś zbiegu okoliczności.
jesli by to była wina łozysk to grzały by sie tak że by stopiły obudowę ;)
fakt napewno visco parę koni odbiera , ale po za tą przypadłością to jest to naprawdę mało awaryjny system w porównaniu do elektryka.
oby te fyrtoki robiły robotę i żebyś się kiedyś nie zdziwił :)2
i jeszcze jak tak patrzę na te fotki to nie wiem jak pasek szedł oryginalnie ale coś słabo teraz te szajby są opasane , nie będzie to slizgać ?
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pocieszny » 28 gru 2018, 00:18

montek daje rade nawet bez wiatraka :)21 więc wiesz aż tak bym się nie spinał na te elektryki ;)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 28 gru 2018, 00:21

pocieszny napisał(a):montek daje rade nawet bez wiatraka :)21 więc wiesz aż tak bym się nie spinał na te elektryki ;)

no przy jakimś tam taplaniu się w błocie w lesie pewnie daje rady , ale w upale na dwupasie przy 170h to raczej tego nie widze :)21
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jake » 28 gru 2018, 00:23

Jazda na autostradzie jest duzo mniej obciazajaca niz przeprawa przez błoto. Poza tym, na autostradzie masz intensywny ruch powietrza, w terenie nie.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4307
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 28 gru 2018, 00:30

to byś się zdziwił , bo jak miałem w czerwcu jeszcze ciasny silnik to kilka razy mi wskazówka poszybowała na 2/3 skali własnie przy dużych prędkosciach na obwodnicy i oniemiałem bo nigdy wcześniej nie osiągnołem nawet połowy skali.
notabene mam termostat ze stanów 82st zamiast 76,5 i chłostałem go bardzo wcześnie po remoncie ,ale przeżył i daje rade , oleju nie pije i zapierd..
po dotarciu już nie było tych problemów
silniki które po remoncie są lekko traktowane żyją dłuzej , ale nie generują takiej mocy jak chłostane od początku.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 28 gru 2018, 00:45

najważniejsze teraz mi się przypomniało :o . z wyremontowanym silnikiem pod maskę trafiło visco które jak się puzniej okazało miało zjebane łożysko, nie chodzi o to które jest na tym elemencie z kołem pasowym tylko wewnatrz korpusu visco (nierozbieralne ale luzy były konkretne :roll:) , prawdopodobnie przez te luzy był zaburzony przepływ oleju viscotycznego wewnatrz mechanizmu co powodowało anomalie w jego działaniu bo jak sądzę luzy łozyska generowały słabe przyleganie skrzydełek do wylotu kanałów przepływu oleju . wymieniłem visco na to które miałem w starym silniku , przestawiajac przy okazji skrzydełka bimetalu na lato i od tej pory nie miałem skoków temperatury .
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jackass » 28 gru 2018, 02:36

U mnie samo łożysko na kole pasowym jest dość zjechane. Myślałem że jest w miarę ok, nie stawia dużego oporu, ale jak zobaczyłem w paru miejscach na YT jak to chodzi to jednak stawia opór :P "Rozkrecajac" z całej siły koło pasowe, wykonuje ono max 1 obrót, a przecież powinno chodzić jak choćby rolka napinacza, mega luźno. I autentycznie co do alternatora to byłem pewien że mam na wykończeniu, ale na szczęście tak nie jest. Więc nie wierzę że to zbieg okoliczności.

Co do wentylatora który chce zastosować - wybrałem od navary tylko dlatego że był najbliższym wentylatorem niedaleko mnie, dostępnym od ręki, z wymiarami z grubsza pasujacymi :P Jak się okazało "z grubsza" jest lekko za szerokie i jeszcze będę musiał podziałać z podstawą akumulatora żeby się wsio zmieściło ;)
Naklejki offroad i nie tylko ;) ZAPRASZAM!
Były: Astra F 1.4 '97, Scenic II 1.6 '03, Mazda CX5 2.0 '14
Są: Frontera B/Rodeo 3.2 '03, Megane II CC 2.0 '07, Scenic III 1.5 dci '11, W124 2.0 '90
Avatar użytkownika
Jackass
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 gru 2018, 23:25
Lokalizacja: Południe od WWA

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pocieszny » 28 gru 2018, 14:26

mcgiver napisał(a):
pocieszny napisał(a):montek daje rade nawet bez wiatraka :)21 więc wiesz aż tak bym się nie spinał na te elektryki ;)

no przy jakimś tam taplaniu się w błocie w lesie pewnie daje rady , ale w upale na dwupasie przy 170h to raczej tego nie widze :)21

w upale przy 160 visko nie ma nic do chłodzenia :)21
wymusza przepływ powietrza właśnie przy niewielkim przepływie z zewnątrz, przy szybkiej jeździe visco nawet może ograniczać chłodzenie zależnie od obrotów silnika
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 29 gru 2018, 12:39

pocieszny napisał(a):
mcgiver napisał(a):
pocieszny napisał(a):montek daje rade nawet bez wiatraka :)21 więc wiesz aż tak bym się nie spinał na te elektryki ;)

no przy jakimś tam taplaniu się w błocie w lesie pewnie daje rady , ale w upale na dwupasie przy 170h to raczej tego nie widze :)21

w upale przy 160 visko nie ma nic do chłodzenia :)21
wymusza przepływ powietrza właśnie przy niewielkim przepływie z zewnątrz, przy szybkiej jeździe visco nawet może ograniczać chłodzenie zależnie od obrotów silnika
tak ? to podczas upałów zdemontuj to visco i jedż na dwupasa , a potem zwolnij do normalnej prędkosci ;) ; zanim silnik wytraci temperaturę wyprodukowaną przy ponad 4tyś obrotów to się ugotuje. problem może byłby marginalny gdyby nie chłodnica klimy która skutecznie przeszkadza w swobodnym przepływie powietrza
Ostatnio edytowano 29 gru 2018, 20:12 przez mcgiver, łącznie edytowano 1 raz
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 29 gru 2018, 16:41

Jackass napisał(a):U mnie samo łożysko na kole pasowym jest dość zjechane. Myślałem że jest w miarę ok, nie stawia dużego oporu, ale jak zobaczyłem w paru miejscach na YT jak to chodzi to jednak stawia opór :P "Rozkrecajac" z całej siły koło pasowe, wykonuje ono max 1 obrót, a przecież powinno chodzić jak choćby rolka napinacza, mega luźno. I autentycznie co do alternatora to byłem pewien że mam na wykończeniu, ale na szczęście tak nie jest. Więc nie wierzę że to zbieg okoliczności.

łozysko dwubiezniowe same z siebie ma na tyle duże opory toczenia że że nie ma bata żebyś taką szajbę rozkrecił na kilka obrotów bezwładu,chyba że jest już wyrobione i zaczyna rzęzić tymbardziej że w wypadku tego elementu pod viskiem z obu stron są zimeringi skutecznie hamujące wałek. pozatym zdrowe łozysko ma na biezniach czynnik smarujacy który dodatkowo stawia opór kulkom. zdrowej rolki napinacza też nie rozbujasz a jesli rozbujasz to znaczy ze zaniedługo trzeba ją wymienić bo pierw zacznie chodzić coraz głośniej aż w końcu sie rozleci.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pocieszny » 30 gru 2018, 13:11

mcgiver napisał(a):tak ? to podczas upałów zdemontuj to visco i jedż na dwupasa , a potem zwolnij do normalnej prędkosci ;) ; zanim silnik wytraci temperaturę wyprodukowaną przy ponad 4tyś obrotów to się ugotuje. problem może byłby marginalny gdyby nie chłodnica klimy która skutecznie przeszkadza w swobodnym przepływie powietrza

nie mam klimy :)21 (i może to jest główna zaleta) jeździłem z rozwalonym visco i poklejoną chłodnicą po górach w gruzji i potem na zad autostradą do domu ponad 4kkm temperatury powyżej 35 stopni, wskazówka betonowo w pionie tak jak przystało wskazówce ;) grzał się troche tylko jak stałem w kolejce na przejściu słowackim
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 30 gru 2018, 13:13

no i widzisz Ty wolisz bez visco i klimy , a ja wolę mieć i visco i klimę :)2
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jake » 30 gru 2018, 16:33

mcgiver napisał(a):no i widzisz Ty wolisz bez visco i klimy , a ja wolę mieć i visco i klimę :)2

:lol:
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4307
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pocieszny » 31 gru 2018, 09:06

mcgiver napisał(a):no i widzisz Ty wolisz bez visco i klimy , a ja wolę mieć i visco i klimę :)2

też wole visco i klime ;) niestety mam tylko visco.. sprawne :)21 a klime w garażu :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jake » 01 sty 2019, 22:52

Z innej beczki, w 3.2 jest tylko jeden pasek wielorowkowy od wszystkiego??
Myslalem, ze to wyglada tak jak na diagramie pozniej:
Obrazek
I teraz w sumie cos mi sie nie zgadza.
Ostatnio edytowano 01 sty 2019, 23:04 przez Jake, łącznie edytowano 2 razy
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4307
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 01 sty 2019, 23:00

ten diagram przedstawia montkowski 6vd1 są dwa paski wielorowkowe i jeden klinowy.
we frocie jest inaczej chyba własnie 1 pasek jest
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Jake » 01 sty 2019, 23:05

Dzieki za info! No wlasnie, tak mi sie wydawało. Czyli Frota ma po protu inaczej. Ale tak jak patrze to w dodatku wisko tam sie kreci w druga strone?
Obrazek
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4307
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez pawel126 » 08 sty 2019, 12:34

Poratuje ktoś viskoza i podstawa bo faktycznie elektryczne pozostanie założyć. :oops:
Szukam od dłuższego czasu i cisza.
A tu wyprawa 4x4 sie szykuje do Rumunii na wekend majowy. Postraszyłem rodzinę że sprzedam auto bo niezgodnie z przeznaczeniem użytkowane i proszę :lol:
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez mcgiver » 08 sty 2019, 13:23

pawel126 napisał(a):Poratuje ktoś viskoza i podstawa bo faktycznie elektryczne pozostanie założyć. :oops:
Szukam od dłuższego czasu i cisza.
A tu wyprawa 4x4 sie szykuje do Rumunii na wekend majowy. Postraszyłem rodzinę że sprzedam auto bo niezgodnie z przeznaczeniem użytkowane i proszę :lol:

napisz do własciciela tego ogłoszenia https://www.olx.pl/oferta/rama-isuzu-tr ... fffbdef123 ma masę gratów. kupowałem od niego wał korbowy to jak zobaczyłem te graty na miejscu to cały dzień zwiedzania :)21
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Wisco na wentylator elektryczny

Postprzez Konrad » 14 sty 2019, 19:48

mcgiver napisał(a): w aisinie jest regulacja lato-zima, ja mam ustawione cały czas na lato wyje jak stara tatra ale i jest ok cały rok nawet przy prędkościach 170 :)2 .


Mógłbyś wrzucić zdjęcie wisko z takim "przełącznikiem"(lato- zima).

P.S. Miałem miałem różne modele Troopera( w dieslach) i jeszcze nie odnotowałem takiego "przełącznika", może on występuje tylko w silniku 3.2?
Dmax 3.0TD
Konrad
 
Posty: 40
Dołączył(a): 06 cze 2010, 22:44
Lokalizacja: Łowicz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 1992-1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości