
piotr R napisał(a):, więc tu chyba jest przelicznik KM-kM/h bo montek ma 177konbłędny wzór 114 km = 158km/h mierzone na gps bo licznik był w kosmosie. Tak to wychodzi w 3.1 ze zmenionym przełożeniem + 10% + 300 kg ponad to co fabryka dała. A wtedy nucę sobie to https://www.youtube.com/watch?v=uCE5wykkXpg widok też się zgadza.
piotr R napisał(a):Jak go kupiłem to na fabrycznych 245/70 dochodził do 165 km/h zresztą to fabryczna prędkość maksymalna. A spalanie w trasie schodziło do 9l przy 100-110 km/h. Proces motania auta i postępujące zużycie pompy prędkość ograniczyło do ledwo 140 a spalanie dochodziło do 15l .Remont pompy i lekkie czary pompiaża sprawiły że 158 km/h jest osiągalne a spalanie spadło do 11l na codzień i 12 l przy 130 na trasie.
Jake napisał(a):i zaczalem liczyc spalanie. No i troche masakra. Dzis po tankowaniu wyszlo 14,5l/100km juz na ATkach. Poprzednio 14l/100km jeszcze na Cooperch. No troche duzawo. 60-70% jezdzone po miescie, ale bez jakichs strasznych korkow, ot swiatla, zakrety, skrzyzowania. Moze troche za duzo uzywam pedalow, zwlaszcza tego pierwszgo od prawej, ale jak pamietam sprzed "hohohoho dawno temu zanim auto zamienilo sie w niejezdzaca kupe zlomu na 1.5 roku" to raczej zamykalem sie w 12-12.5l/100km. Rozmiar kol mam caly czas ten sam praktycznie odkad go kupilem.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości