Instalacja gazowa do silnika 3.2 V6

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: Instalacja gazowa do silnika 3.2 V6

Postprzez Bri » 02 wrz 2011, 16:47

Wiem, czytałem ;]

Dlatego pytam kto ma i jak to się sprawdza, a nie kto "miałby" ale "dławiłby".
Potrzebne mi są konkrety a nie domysły ;)

Blos pracuje w wielu V6 o różnych pojemnościach, i można by założyć że "działałby" poprawnie także i w tym motorze.

Nie chcę wyrzucać kasy na założenia.

Oczywiście możliwe że kolega Gumirek ma rację, jednak potrzebuję opinii od osoby posiadającej Blosa na pokładzie.

Pytanie: ktoś ma? (oczywiście Blosa w Montku 3.2 v6, a nie założenia :P).

Pozdro. Bri
Bri
 
Posty: 25
Dołączył(a): 10 kwi 2011, 16:41

Re: Instalacja gazowa do silnika 3.2 V6

Postprzez pocieszny » 03 wrz 2011, 15:46

Bri napisał(a):Nie chcę wyrzucać kasy na założenia.

to sobie odpuść ponieważ BLOSS w naszych silnikach w/g prawa nie może być instalowany
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Instalacja gazowa do silnika 3.2 V6

Postprzez Bri » 03 wrz 2011, 19:40

pocieszny napisał(a):
Bri napisał(a):Nie chcę wyrzucać kasy na założenia.

to sobie odpuść ponieważ BLOSS w naszych silnikach w/g prawa nie może być instalowany


Świetnie. Ale jak to się ma do mojej prośby o wypowiedzi osób, które mają Blosa w Montku?
Bri
 
Posty: 25
Dołączył(a): 10 kwi 2011, 16:41

Re: Instalacja gazowa do silnika 3.2 V6

Postprzez skiczu » 03 wrz 2011, 22:07

Przyznam rację Bri. Kto nie ma chęci na rzeczową odpowiedź, niech nie odpowiada. Forum jest po to, żeby nabierać doświadczeń i dzielić się wiedzą...
"Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane" - Benjamin Franklin
2.6
Ból fizyczny jest niczym w porównaniu z cierpieniem duszy - Skiczu
skiczu
 
Posty: 1351
Dołączył(a): 03 maja 2010, 22:12
Lokalizacja: Piła

Re: Instalacja gazowa do silnika 3.2 V6

Postprzez pocieszny » 04 wrz 2011, 20:51

ma się to tak, że jak nie chcesz wywalać 2 razy kasy na instalacje to się za blos nie bierze, bo 2 razy instalacje zakładać albo kombinować z przeglądami fajnie nie jest
co do tego jak chodzi to chodzi bardzo fajnie pod warunkiem dobrego ustawenia, a to najlepiej robić na hamowni, złe ustawienie może powodować małe BUM w dolocie co spowoduje konieczność wymiany większości dolotu :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Instalacja gazowa do silnika 3.2 V6

Postprzez Bri » 04 wrz 2011, 22:46

O - i to już jakiś konkret.
Pocieszyłeś mnie Pocieszny :P

Jak z pewnością zauważyłeś, wcześniej pisałem że posiadam zamontowaną I gen. Bez krokowca i emulatora.
Totalna popelina. Blos mam nadzieję poprawi co-nieco. Wystrzały itp. + straszne mulenie nie jest mi niestety obce.

Jeżeli istnieje realna szansa poprawy działania przy dołożeniu Blosa za 300-400zł to jestem za.
Inaczej pozostaje tylko wymiana na sekwencję, co oznacza wydatek spooooro większy, a na takowy mnie nie stać.
Na tym co mam jeździć się nie da.

Dzięki.
Bri
 
Posty: 25
Dołączył(a): 10 kwi 2011, 16:41

Re: Instalacja gazowa do silnika 3.2 V6

Postprzez pocieszny » 05 wrz 2011, 18:20

szczerze powiedziawszy, dobrze założony BLOSS jest w cenie niewiele mniejszej niż sekwencja, samo zgranie dobrze gwizdka jest dość trudnym zadaniem, i osoba nie robiąca tego dość często nie zrobi tego idealnie,
nie wiem kto włożył 1 generacje do tego auta, i dziwie się, że jeszcze dowód rejestracyjny masz, bo powinien być odebrany na 1 przeglądzie na jaki zajechałeś,
od nastu lat śmigam autkami na gazie, od 1 generacji przez 2, blosa, sekwencję, jeździłem nawet z instalacją wtrysku fazy ciekłej, i jedno powiem, do silnika 3,2V6 24v najlepszą i najmniej problemową instalacją będzie sekwencyjny wtrysk gazu, jeśli chcesz mieć spokój, spalanie w granicach 14-15 litrów w normalnej jeździe i zapomnieć co to jest instalacja LPG kup IV generacje (może być najpopularniejsza na rynku, będzie mieć to same zalety) w aucie takim jak to zwraca się szybko, jeden warunek każdej instalacji LPG, szczelny dolot, nienaganna przepustnica, żadnych kombinowań z zapłonem, nowe kable nowe świece, nowy filtr powietrza,
jak zaczniesz kombinować to auto więcej postoi niż pojeździ, do tego sekwencja nie boi się wody, zalewając auto nic nie popsujesz (w blosie nie zawsze to jest tak zajefajne) no i częściowo instalacje już masz ;) zostaje jeszcze tylko dobrać reszte i zamontować, dodatkowo większość instalacji IV generacji ma dostępny wolny soft, i grzebać w niej możesz samemu :)2 w Blosie bez rzetelnej wiedzy nie radze
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Instalacja gazowa do silnika 3.2 V6

Postprzez Bri » 05 wrz 2011, 18:42

pocieszny napisał(a):... i dziwie się, że jeszcze dowód rejestracyjny masz, bo powinien być odebrany na 1 przeglądzie na jaki zajechałeś...


Hmmm, nie ważne do jakiego silnika zakładano instalację I gen, instalacja gazowa montowana po 2002r powinna być sterowana elektronicznie, przed 2002r tego wymogu nie było a prawo nie działa wstecz.

Tak więc jeżeli miałeś instalację przed 2002r, to możesz tam mieć zamontowany nawet czajnik z gwizdkiem ;)

Po 2002r silnik krokowy i emulator (sterownik).

Ale to nie ten temat.

Koszt montażu Blossa to koszt przelotek na daną średnicę, oraz pierścienie zaciskowe. Do tego koszt regulacji na hamowni. Czyli 400zł. Z mojej instalacji wywalam tylko śrubę.

Koszt sekwencji to co najmniej 2000zł. Z mojej instalacji zostaje tylko butla, która w 2012 się kończy, czyli ponoszę całkowity koszt instalacji.

Oczywiście wg. prawa, mojej używanej instalacji nie mogę sprzedać.

Nie jest podobnie cenowo.

No chyba że czegoś nie wiem, więc czekam na korektę.

Pozdro.
Bri
 
Posty: 25
Dołączył(a): 10 kwi 2011, 16:41

Re: Instalacja gazowa do silnika 3.2 V6

Postprzez pocieszny » 05 wrz 2011, 20:06

fajnie jak by to było takie proste ;)
ale działaj :)2 jeśli Ci przejdzie to tylko na +
no i sekwencja fo V6 w znośnej jakości to koszt koło 3500
blosa znośnej jakości dobrze zrbionego to koło 3000- i tu nie chodzi o części, bo częściowo to jest tania instalacja, ale popytaj w serwisie gdzie robią auta sportowe, to powiedzą Ci że 1 wizyta na hamowni pewnie nie wystarczy, ;) choć niektóre zakłady robią zupełnie bez
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Poprzednia strona

Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 95 gości

cron