Gocu napisał(a):Wczoraj sprawdzone zostały: przewody, przepływka, przepustnica, silniczek krokowy, odma. Mechanicznie sprawdzone cylindry, prawdopodobnie kończy się, albo już się skończyła środkowa cewka po lewej stronie silnika. Wczoraj przez 30km check Engine się nie świeciło, natomiast zapaliło się dzisiaj rano

Dopiero dzisiaj postawiłem kolejny krok w diagnostyce, sprawdziłem oporność na uzwojeniach. Manual podaje, żeby zmierzyć 1 i 2, 1 i 3 oraz 2 i 3. Oto wyniki:
.........
.......1 i 2............... 1 i 3.............2 i 31. cewka:.......11,04................2,70............13,72
2. cewka:.......11,75................2,72............14,45
3. cewka:.......11,58................2,70............14,26
4. cewka:.......11,27................2,72............13,97
5. cewka:.......11,70................2,71............14,40
6. cewka:.......11,27................2,72............13,96
Niestety w manualu nie znalazłem wartości wzorowych, jedynie "Limit: without 0 ohm or infinity maximum ohm"...
Dodatkowo, manualnie sprawdziłem odłączanie wszystkich cewek po kolei na benzynie oraz na gazie. Na gazie po odpięciu każdej (dwukrotnie), za każdym razem odnotowałem falowanie obrotów. Natomiast na benzynie za każdym razem samochód gasł. Poprzednio odpięcie jednej z cewek nie dawało żadnego efektu, dzisiaj tak jakby wszystkie były ok...
Czyli teraz wygląda na to, że wszystkie cylindry pracują, ale nadal po zatrzymaniu np. na światłach obroty falują. Gaziarz powiedział, że ten błąd w komputerze może być spowodowany przez gaz, ale też nie będę jechał na przegląd samochodem, jeżeli faktycznie pracuje na 5 cylindrach...
