Jake napisał(a):Jedno V6 mam! Toyota, ale uwazam ze sie liczy
Drugie jest w sferze "chcialo by sie", ale sa wazniejsze wydatki na ten moment. Trooper krzyczy o blacharza na przyklad. A to nie jest robota ktora jestem w stanie sam zrobic.
Legend napisał(a):fajny temacik na zimę
ostatnim moim głupim pomysłem jest daily na 3.2 DOHC - zobaczymy jak bardzo się nie polubimy.
mcgiver napisał(a):Legend napisał(a):fajny temacik na zimę
ostatnim moim głupim pomysłem jest daily na 3.2 DOHC - zobaczymy jak bardzo się nie polubimy.
gdzieś Ty był jak Cię nie było ? a co z Twoim zakupem ze stanów??
Legend napisał(a):pamiętam o tych fotach tego motoru DOHC - jeszcze nie zdazyłem dojechać w miejsce jego składowania. Jak tylko będe mieć foty podeślę.
wielkopomna chwila - strupy przyjechały, aczkolwiek, żeby było jeszcze bardziej fancy szukam Acury SLX
3,5 też dobry ? myślę że lepszy i bardziej rozwojowy niż 3,2 bez wzgledu w jakiej wersji , tym bardziej że docelowo wylatuje stare ecu na rzecz SA tak że nie bedzie egr , i innych pasztetów , a z sond będzie tylko jedna ; szerokopasmowa.Legend napisał(a):tak jest, 3,5 też dobry, dobrze ześ na gnojówę nie zszedł jak nasz tu admin jeden ))
mcgiver napisał(a):dlaczego by się miała nie liczyć ? tylko że wydawało mi się że to auto Twojej kobiety , co do Troopera to o ile pamiętam dawałeś już auto komuś na grubą robotę blacharską i stało rozebrane chyba z pół roku , czyż nie ?
mcgiver napisał(a):Jeśli się okaze ze jest ok to wał jedzie do remontu do Stalowej Woli.
Legend napisał(a):tak jest, 3,5 też dobry, dobrze ześ na gnojówę nie zszedł jak nasz tu admin jeden ))
Legend napisał(a):tylko cały czas nie wiem, może Ty mi powiesz co przyświecało konstruktorom tych pięknych motorów, aby wyjść z hydroregulatorów?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości