Jezdzilem roznymi dieslami na roznym paliwie,co do troopera to moj 3,1 nie jest wybredny,co do BIODIESLA cale lato smigalem na tym, na lato jest super bo tanszy,ale ma swoje wady. Chodzi o to ze teraz temp powietrza to jakies 10stopni i niestety bedzie zimniej,a bio jest duzo gestsze od normalnej ropy i im temperatura jest nizsza tym wtryski gorzej rospylaja i co za tym idzie auto wiecej pali.Latem jezdzilem trooperem na niemal 100%oleju rzepakowym i nigdy nie mialem problemu z uszczelkami pompą itd. Z tego co zauwazylem to bio przestaje sie oplacac gdy temp spadnie ponizej 10stopni i zupelnie sie nie nadaje gdy temp spadnie ponizej 0stopni. W tamtym roku sie tak zalatwilem zalalem BIO i w nocy przywalilo -10.... no i rano zonk. Z ciekawostek jakie sprawdzili moi kumple posiadajacy golfa I 1,6D Chodzi na oleju rzepakowym,przepracowanym oleju silnikowym i oleju transformatorowym ktorego chlopaki maja tyle ze mogli by wogole nie gasic VW
Ja bym sie bal nalac taki ŁOLEJ do troopka.