HAMULCE TYL

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

HAMULCE TYL

Postprzez ICC » 21 lis 2010, 13:17

witam zabralem sie za wymiane tarcz i klockow tyl prawa strona jakos poszlo klocki sie skonczyly , prawa strona problem zerwalem srube czesc zostala w jarzmie (co by nie bylo duzo wd40 lewo prawo i du..) co bylo przyczyna ze hamulec nie dzialal tarcza czesciowo zardzewiala , teraz pozostalo rozwierczic jarzmo srube zamowilem na ebayu 15 funa zdzierstwo a wczesniej sie zastanawialem dlaczego ktos sprzedale te sruby teraz juz wiem,koles sprzedaje osobno gora i dol
slyszalem ze sie roznia jak tak to czym dlugoscia? i czy roznia sie od modelu 3.1 1997 a 3.0 1998 dzieki pozdrawiam
ISUZU TROOPER 3.1 LS 97
Avatar użytkownika
ICC
 
Posty: 23
Dołączył(a): 01 sie 2010, 12:02
Lokalizacja: BALLYMENA UK

Re: HAMULCE TYL

Postprzez wojtek1981 » 21 lis 2010, 14:33

jeżeli to te śruby to ja kupowałem w normalnym sklepie w polsce i cena to 70 zł za cały komplet tak jak na zdjęciu
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
wojtek1981
 
Posty: 217
Dołączył(a): 23 gru 2008, 23:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: HAMULCE TYL

Postprzez wojtek1981 » 21 lis 2010, 14:40

W intercars masz po 76zł + wysyłka
wojtek1981
 
Posty: 217
Dołączył(a): 23 gru 2008, 23:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: HAMULCE TYL

Postprzez ICC » 21 lis 2010, 17:36

dzieki za odpowiedi problem polega na tym ze nie mieszkam w polsce a to duzy problem jezeli chodzi o dastepnosc czesci srube juz zamowilem ale nie moge rozwiercic jarzma wiertarka reczna to raczej polowe wrunki tak wiec zamowie na ebayu z urzywke duzo nie wolaja ale znalazlem tylko od rocznika 93 3.1 td czy bedzie to samo ?
ISUZU TROOPER 3.1 LS 97
Avatar użytkownika
ICC
 
Posty: 23
Dołączył(a): 01 sie 2010, 12:02
Lokalizacja: BALLYMENA UK

Re: HAMULCE TYL

Postprzez wojtek1981 » 21 lis 2010, 19:35

na pewno to samo ja mam 3,1 rok 96 i są właśnie te .
wojtek1981
 
Posty: 217
Dołączył(a): 23 gru 2008, 23:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: HAMULCE TYL

Postprzez marcin75m1 » 21 lis 2010, 22:29

witam w uk nie ma problemu milneroffroad.com ma duzo klamotów do isuzu wszystko wysyłkowo pozdrawiam
marcin75m1
 
Posty: 125
Dołączył(a): 25 cze 2009, 16:41
Lokalizacja: Głogów

Re: HAMULCE TYL

Postprzez wojtekkk » 22 lis 2010, 18:51

miałem to samo- jedna się urwała-wykręciłem więc podstawe zacisku palnik i potem reszta wypadła. Szczęśliwie złamała się dość daleko od gwintu więc je połączyłem na nowo- wygląda jak nówka. potem solidne czyszczenie ,smar grafitowy i poskładałem
mania 3,1tdi---+2,safari,........plany już są ale szukam sponsora
wojtekkk
 
Posty: 937
Dołączył(a): 22 lis 2010, 13:36
Lokalizacja: podlasie

Re: HAMULCE TYL

Postprzez ICC » 22 lis 2010, 20:35

poradzilem sobie inaczej maly otwor z drugiej strony maly wybijak i poszla otwor zaslepilem i gra a zamiast smaru grafitowego zastosuje paste miedziana
Pozdrawiam
ISUZU TROOPER 3.1 LS 97
Avatar użytkownika
ICC
 
Posty: 23
Dołączył(a): 01 sie 2010, 12:02
Lokalizacja: BALLYMENA UK

Re: HAMULCE TYL

Postprzez BUNNY_PL » 22 lis 2010, 22:46

są specjalne smary do prowadnic. Wiem ze można robić to miedzowym ale to nie to samo. Jets środek np "Plasti lube" przeznaczony do prowadnic zacisków. Wtedy mamy pewność, że jest tak jak ma być ! albo "Berner BMP 5 bremsen montagepaste"
Avatar użytkownika
BUNNY_PL
 
Posty: 307
Dołączył(a): 13 sty 2009, 23:52
Lokalizacja: Świebodzice - dolnyśląsk

Re: HAMULCE TYL

Postprzez jjag » 30 lip 2011, 20:26

sruby laczace zacisk z reszta , ktora musi byc na gorze a ktora na dole ?
to samo pytanie dotyczy przednich zaciskow.
jjag
 
Posty: 97
Dołączył(a): 17 kwi 2010, 18:46

Re: HAMULCE TYL

Postprzez hassan » 30 lip 2011, 22:31

na górze powinna być śruba prowadząca (z takimi wyżłobieniami) na dole blokująca (ta z gumką). Zarówno przód jak i tył.
był: Opel Monterey A 3.1 LTD '96, 265/75/16 BFG AT, +2" Lovells
jest: VW Transporter T3 Syncro

nigdy nie mów nigdy...
Avatar użytkownika
hassan
 
Posty: 599
Dołączył(a): 31 paź 2008, 14:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: HAMULCE TYL

Postprzez jjag » 31 lip 2011, 19:35

Dzieki za B.szybka odpowiedz.Pytanie dodatkowe , sa rownierz oznaczenia na glowie sruby , duze G .Czy to ma jakies znaczenie ?
jjag
 
Posty: 97
Dołączył(a): 17 kwi 2010, 18:46

Re: HAMULCE TYL

Postprzez hassan » 31 lip 2011, 20:34

tak na zdrowy rozum - G pewnie oznacza Guide - czyli prowadząca :roll:
był: Opel Monterey A 3.1 LTD '96, 265/75/16 BFG AT, +2" Lovells
jest: VW Transporter T3 Syncro

nigdy nie mów nigdy...
Avatar użytkownika
hassan
 
Posty: 599
Dołączył(a): 31 paź 2008, 14:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: HAMULCE TYL

Postprzez korf » 29 lis 2012, 19:58

Nie chce zakładać nowego tematu więc odświeżam ten.

Jak zdemontować tylne tarcze? Jest z tym jakiś kłopot?
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 554
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Re: HAMULCE TYL

Postprzez danti » 29 lis 2012, 21:09

Zadnego. koło, zaciski, tarcza odpada, lekkie puknięcie najwyżej.
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1867
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: HAMULCE TYL

Postprzez korf » 30 lis 2012, 11:26

Dzięki Robert.

I jeszcze pytanie pomocnicze - żeby wysunąć półośki trzeba demontować tarcze?
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 554
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Re: HAMULCE TYL

Postprzez pocieszny » 30 lis 2012, 12:07

tak musisz odkręcić całą piaste i tak,
nie pomne jaki tam potrzeba ale duży klucz :)21 widze że zabrałeś się w końcu za naprawe :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: HAMULCE TYL

Postprzez korf » 30 lis 2012, 13:24

Niechętnie, ale dźwięk wydobywający się z tylnego prawego koła doprowadzał mnie do frustracji - pogłośniłem radio,
na dźwięk trochę pomogło, ale pulsacyjnie działający hamulec dalej wnerwia.

Lolek miał mi wrzucić LSD z mojego anglika do czarnego, ale
pierwsze primo - nie zdementowałem mostu z anglika (wciąż)
drugie primo - 80 km do Lolka bez spowalniaczy (łamię się).

Za to mam wspawane tylne nadkola i progi + dokończone ślizgi na drzewa,
kupione tez tylne drzwi (dzięki jamal).
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 554
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Re: HAMULCE TYL

Postprzez pocieszny » 30 lis 2012, 13:33

a LSD z montka A podchodzi do najnowszego?? coś mi się wydaje że nie, tam inny most chyba jest (inny dyfer i półosie) ale może się myle

z najstarszego troopa do montka A na 100% podchodzi bo tak mam zrobione ;) później już nie badałem :/
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: HAMULCE TYL

Postprzez korf » 30 lis 2012, 13:43

Nie sprecyzowałem.

LSD z anglika do czarnego 3.1 z 92r. Trzeba rozsunąć półośki i wymienić bebechy. Zrobić tez hamulce.

W czarnym 3.5 ma LSD tylko trzeba uszczelnić most, poci się przy prawym tylnym kole, stad wymiana półośki z uszczelniaczem.
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 554
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Re: HAMULCE TYL

Postprzez pocieszny » 01 gru 2012, 10:34

aaa myslalem właśnie e małżonce blokade zakładasz :)21 :)2
fajny masz ten nowy :)2
jakbyś chciał pogonić za bezcen to dzwoń :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: HAMULCE TYL

Postprzez korf » 01 gru 2012, 20:17

Za bezcen nie pójdzie, bo gaz zakładam. Mam dylemat tylko jaki.

Lovato Fast - 3500zł
Stag 300 - 4000zł
Landi - 4800zł - ta wersja raczej odpada.
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 554
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Re: HAMULCE TYL

Postprzez Hezuz » 02 gru 2012, 00:16

korf napisał(a):Niechętnie, ale dźwięk wydobywający się z tylnego prawego koła doprowadzał mnie do frustracji - pogłośniłem radio,
na dźwięk trochę pomogło, ale pulsacyjnie działający hamulec dalej wnerwia.

Lolek miał mi wrzucić LSD z mojego anglika do czarnego, ale
pierwsze primo - nie zdementowałem mostu z anglika (wciąż)
drugie primo - 80 km do Lolka bez spowalniaczy (łamię się).

Za to mam wspawane tylne nadkola i progi + dokończone ślizgi na drzewa,
kupione tez tylne drzwi (dzięki jamal).


to już wiem gdzie sa drzwi od jamalowego sprzęta ;) :)21

:P :arrow: :)21 :lol: :lol:

reszte ja mam :geek:
Avatar użytkownika
Hezuz
 
Posty: 496
Dołączył(a): 26 maja 2011, 23:36
Lokalizacja: warszawa

Re: HAMULCE TYL

Postprzez pocieszny » 02 gru 2012, 04:28

korf napisał(a):Lovato Fast - 3500zł
Stag 300 - 4000zł
Landi - 4800zł - ta wersja raczej odpada.

najpopularniejszy w okolicy żeby to potem miał kto ogarnąć :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: HAMULCE TYL

Postprzez korf » 02 gru 2012, 09:33

Właśnie wymieniłem instalacje z okolicy.

Lovato ma w 2.6 i nie mam żadnych zastrzeżeń, wszytko bangla i pali 13,5l.
Ale V6 jest 2x mocniejszy, a lovato ma podobne "wolne" wtryski - cokolwiek to znaczy.

Staga jest wszędzie pełno, montuje z wtryskami hana i czerwonym reduktorem.
Podobno nie zastosowanie reduktora i wtrysków z zestawu kończy się utrata gwarancji na sterownik.

Jak sobie to teraz nabazgrałem to może będzie łatwiej wybrać.
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 554
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Następna strona

Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 88 gości

cron