Strona 1 z 2

HAMULCE TYL

PostNapisane: 21 lis 2010, 13:17
przez ICC
witam zabralem sie za wymiane tarcz i klockow tyl prawa strona jakos poszlo klocki sie skonczyly , prawa strona problem zerwalem srube czesc zostala w jarzmie (co by nie bylo duzo wd40 lewo prawo i du..) co bylo przyczyna ze hamulec nie dzialal tarcza czesciowo zardzewiala , teraz pozostalo rozwierczic jarzmo srube zamowilem na ebayu 15 funa zdzierstwo a wczesniej sie zastanawialem dlaczego ktos sprzedale te sruby teraz juz wiem,koles sprzedaje osobno gora i dol
slyszalem ze sie roznia jak tak to czym dlugoscia? i czy roznia sie od modelu 3.1 1997 a 3.0 1998 dzieki pozdrawiam

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 21 lis 2010, 14:33
przez wojtek1981
jeżeli to te śruby to ja kupowałem w normalnym sklepie w polsce i cena to 70 zł za cały komplet tak jak na zdjęciu
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 21 lis 2010, 14:40
przez wojtek1981
W intercars masz po 76zł + wysyłka

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 21 lis 2010, 17:36
przez ICC
dzieki za odpowiedi problem polega na tym ze nie mieszkam w polsce a to duzy problem jezeli chodzi o dastepnosc czesci srube juz zamowilem ale nie moge rozwiercic jarzma wiertarka reczna to raczej polowe wrunki tak wiec zamowie na ebayu z urzywke duzo nie wolaja ale znalazlem tylko od rocznika 93 3.1 td czy bedzie to samo ?

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 21 lis 2010, 19:35
przez wojtek1981
na pewno to samo ja mam 3,1 rok 96 i są właśnie te .

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 21 lis 2010, 22:29
przez marcin75m1
witam w uk nie ma problemu milneroffroad.com ma duzo klamotów do isuzu wszystko wysyłkowo pozdrawiam

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 22 lis 2010, 18:51
przez wojtekkk
miałem to samo- jedna się urwała-wykręciłem więc podstawe zacisku palnik i potem reszta wypadła. Szczęśliwie złamała się dość daleko od gwintu więc je połączyłem na nowo- wygląda jak nówka. potem solidne czyszczenie ,smar grafitowy i poskładałem

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 22 lis 2010, 20:35
przez ICC
poradzilem sobie inaczej maly otwor z drugiej strony maly wybijak i poszla otwor zaslepilem i gra a zamiast smaru grafitowego zastosuje paste miedziana
Pozdrawiam

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 22 lis 2010, 22:46
przez BUNNY_PL
są specjalne smary do prowadnic. Wiem ze można robić to miedzowym ale to nie to samo. Jets środek np "Plasti lube" przeznaczony do prowadnic zacisków. Wtedy mamy pewność, że jest tak jak ma być ! albo "Berner BMP 5 bremsen montagepaste"

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 30 lip 2011, 20:26
przez jjag
sruby laczace zacisk z reszta , ktora musi byc na gorze a ktora na dole ?
to samo pytanie dotyczy przednich zaciskow.

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 30 lip 2011, 22:31
przez hassan
na górze powinna być śruba prowadząca (z takimi wyżłobieniami) na dole blokująca (ta z gumką). Zarówno przód jak i tył.

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 31 lip 2011, 19:35
przez jjag
Dzieki za B.szybka odpowiedz.Pytanie dodatkowe , sa rownierz oznaczenia na glowie sruby , duze G .Czy to ma jakies znaczenie ?

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 31 lip 2011, 20:34
przez hassan
tak na zdrowy rozum - G pewnie oznacza Guide - czyli prowadząca :roll:

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 29 lis 2012, 19:58
przez korf
Nie chce zakładać nowego tematu więc odświeżam ten.

Jak zdemontować tylne tarcze? Jest z tym jakiś kłopot?

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 29 lis 2012, 21:09
przez danti
Zadnego. koło, zaciski, tarcza odpada, lekkie puknięcie najwyżej.

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 30 lis 2012, 11:26
przez korf
Dzięki Robert.

I jeszcze pytanie pomocnicze - żeby wysunąć półośki trzeba demontować tarcze?

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 30 lis 2012, 12:07
przez pocieszny
tak musisz odkręcić całą piaste i tak,
nie pomne jaki tam potrzeba ale duży klucz :)21 widze że zabrałeś się w końcu za naprawe :)2

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 30 lis 2012, 13:24
przez korf
Niechętnie, ale dźwięk wydobywający się z tylnego prawego koła doprowadzał mnie do frustracji - pogłośniłem radio,
na dźwięk trochę pomogło, ale pulsacyjnie działający hamulec dalej wnerwia.

Lolek miał mi wrzucić LSD z mojego anglika do czarnego, ale
pierwsze primo - nie zdementowałem mostu z anglika (wciąż)
drugie primo - 80 km do Lolka bez spowalniaczy (łamię się).

Za to mam wspawane tylne nadkola i progi + dokończone ślizgi na drzewa,
kupione tez tylne drzwi (dzięki jamal).

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 30 lis 2012, 13:33
przez pocieszny
a LSD z montka A podchodzi do najnowszego?? coś mi się wydaje że nie, tam inny most chyba jest (inny dyfer i półosie) ale może się myle

z najstarszego troopa do montka A na 100% podchodzi bo tak mam zrobione ;) później już nie badałem :/

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 30 lis 2012, 13:43
przez korf
Nie sprecyzowałem.

LSD z anglika do czarnego 3.1 z 92r. Trzeba rozsunąć półośki i wymienić bebechy. Zrobić tez hamulce.

W czarnym 3.5 ma LSD tylko trzeba uszczelnić most, poci się przy prawym tylnym kole, stad wymiana półośki z uszczelniaczem.

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 01 gru 2012, 10:34
przez pocieszny
aaa myslalem właśnie e małżonce blokade zakładasz :)21 :)2
fajny masz ten nowy :)2
jakbyś chciał pogonić za bezcen to dzwoń :)21

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 01 gru 2012, 20:17
przez korf
Za bezcen nie pójdzie, bo gaz zakładam. Mam dylemat tylko jaki.

Lovato Fast - 3500zł
Stag 300 - 4000zł
Landi - 4800zł - ta wersja raczej odpada.

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 02 gru 2012, 00:16
przez Hezuz
korf napisał(a):Niechętnie, ale dźwięk wydobywający się z tylnego prawego koła doprowadzał mnie do frustracji - pogłośniłem radio,
na dźwięk trochę pomogło, ale pulsacyjnie działający hamulec dalej wnerwia.

Lolek miał mi wrzucić LSD z mojego anglika do czarnego, ale
pierwsze primo - nie zdementowałem mostu z anglika (wciąż)
drugie primo - 80 km do Lolka bez spowalniaczy (łamię się).

Za to mam wspawane tylne nadkola i progi + dokończone ślizgi na drzewa,
kupione tez tylne drzwi (dzięki jamal).


to już wiem gdzie sa drzwi od jamalowego sprzęta ;) :)21

:P :arrow: :)21 :lol: :lol:

reszte ja mam :geek:

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 02 gru 2012, 04:28
przez pocieszny
korf napisał(a):Lovato Fast - 3500zł
Stag 300 - 4000zł
Landi - 4800zł - ta wersja raczej odpada.

najpopularniejszy w okolicy żeby to potem miał kto ogarnąć :)2

Re: HAMULCE TYL

PostNapisane: 02 gru 2012, 09:33
przez korf
Właśnie wymieniłem instalacje z okolicy.

Lovato ma w 2.6 i nie mam żadnych zastrzeżeń, wszytko bangla i pali 13,5l.
Ale V6 jest 2x mocniejszy, a lovato ma podobne "wolne" wtryski - cokolwiek to znaczy.

Staga jest wszędzie pełno, montuje z wtryskami hana i czerwonym reduktorem.
Podobno nie zastosowanie reduktora i wtrysków z zestawu kończy się utrata gwarancji na sterownik.

Jak sobie to teraz nabazgrałem to może będzie łatwiej wybrać.