zmiana

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

zmiana

Postprzez Wieża30 » 08 gru 2010, 20:59

myslę o zmianie auta , na patrola GR Y 60 4.2 DIESLA albo w jakiejs mocnej bęzynie ,ciągnie mnie błotko coraz bardziej :lol:
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: zmiana

Postprzez tarrin » 08 gru 2010, 21:59

Zdrajca ;-)
A tak na serio to w przypadku patrola pomysl raczej o k160 lub 260. Resory sa jednak wytrzymalsze od drazkow i sprezyn. I motac latwiej, bo prostsze :-D
Ja tam pozostane przy moim pokraku, sztywny przedni most nie jest zbyt dobry w przypadku auta, robiacego za dupowoz.
Pozdrawiam.
Tarrin
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: zmiana

Postprzez croochy » 08 gru 2010, 22:01

na resorach to se można taczke do gnoju zrobić, a jak ma być wydajnie w terenie to sprężyny
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: zmiana

Postprzez Wieża30 » 08 gru 2010, 22:05

no dupowóz to ja już mam na codzień do jazdy a montek już mi nie wystarcza stwierdziłem chce czegoś poterznego
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: zmiana

Postprzez croochy » 08 gru 2010, 22:07

tylko żebyś się nie zdziwił ile jest miejsca w srodku w takim patrolu
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: zmiana

Postprzez Wieża30 » 08 gru 2010, 22:13

no wiem że montek w swojej klasie posiada najwiękaszą przestrzeń bagażową, ale to nie o to mi chodzi, chodzi mi o samochód do naprwadę katowania w terenie
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: zmiana

Postprzez tarrin » 08 gru 2010, 22:16

@Croochy:
Powiedz to wlascicielom uaz-ow czy samurajow.
Z nowych aut to santana ps10 jest na resorach.
Pozdrawiam
Tarrin
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: zmiana

Postprzez croochy » 08 gru 2010, 22:20

nie porównujmy uaza do parcha

poza tym coraz wiecej ortodoksyjnych właścicieli uazów czy suzuk zakłada sprężyny, bo jest po prostu wygodniej w terenie, lepiej to pracuje na wyjebach

a co do santany to przypadkiem jej przeznaczeniem nie jest bycie wołem roboczym? ;)
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: zmiana

Postprzez Wieża30 » 08 gru 2010, 22:27

no i sprężyny dają większy wykrzysz mostów
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: zmiana

Postprzez tarrin » 08 gru 2010, 22:30

@croochy:
Wygodniej w terenie - racja.
Lepiej na wyjebach - tez racja.
Ja tylko mowie, ze resory sa wytrzymalsze i prostsze - co dla mnie jest wazniejsze niz zajebiaszczy wykrzyz.
Pozdrawiam.
Tarrin
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: zmiana

Postprzez croochy » 08 gru 2010, 22:32

nigdy nie kwestionowałem tego że są wytrzymalsze :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: zmiana

Postprzez Wieża30 » 08 gru 2010, 22:36

sprężyny są bezobsługowe i łatwiej wymienić ,a piura trzeba klepać co jakiś czas
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: zmiana

Postprzez tarrin » 08 gru 2010, 22:41

Powiedz to mojemu pokrakowi ;-)
Tydzien temu w terenie pekla mi prawa sprezyna a z odbojnicy precelka zrobilo :-(.
Tarrin.
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: zmiana

Postprzez Wieża30 » 08 gru 2010, 22:43

a co ty katujesz :?:
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: zmiana

Postprzez tarrin » 08 gru 2010, 22:48

Mojego troopera :-)
Kumpel nazwal go pokrakiem jak wracalem z przekrzywiona buda na polowie sprezyny :-D
Najlepsze jest to ze zalatwilem sie tak na polnej drodze :-|.
Zwykla polna droga, nawet za bardzo nie rozjezdzona.
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: zmiana

Postprzez Wieża30 » 08 gru 2010, 22:52

zmień sprężyny na te wyższe i wytrzymalsze , standardy wyrzuć precz :lol:
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: zmiana

Postprzez tarrin » 08 gru 2010, 22:56

Trzeba bedzie.
Powodzenia w szukaniu patrola.
Ja ide kimac.
Narazie.
Tarrin
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: zmiana

Postprzez rudobrody » 09 gru 2010, 09:32

Na wykrzyż przy lagach pomagają wieszaki rewolwerowe. A jak ci pierdyknie pióro do drzewko lub jakiś długi kołek i jakoś się wykaraskasz nawet z błota. Ze springami nie jest już tak łatwo.
"Jeżeli twierdzisz, że możesz coś zrobić, to możesz i jeżeli twierdzisz, że czegoś nie możesz, masz rację"- H. Ford
Avatar użytkownika
rudobrody
 
Posty: 100
Dołączył(a): 02 kwi 2010, 19:53

Re: zmiana

Postprzez tarrin » 09 gru 2010, 12:18

Jakbym miał do wyboru sztywne mosty na sprężynach i drążkach a sztywne mosty na resorach to wybrałbym resory - ze względu na wytrzymałość i prostotę konstrukcji.
Pozdrawiam.
Tarrin
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: zmiana

Postprzez croochy » 09 gru 2010, 12:20

no widzisz a ja zdecydowanie odwrotnie

chociazby z powody łatwiejszego liftowania i mniejszych kosztów

ale to jak dyskusja nad wyższoscią Świąt Bożego Narodzenia nad WIlekanocnymi
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: zmiana

Postprzez tarrin » 09 gru 2010, 12:34

@croochy:
Nigdy nigdzie nie mówiłem, że zawieszenie typu sztywne mosty na resorach jest lepsze od zawieszenia typu sztywne mosty + drążki + sprężyny. Jest to po prostu rodzaj zawieszenia, który najbardziej odpowiada moim potrzebom. I nie, nie dlatego, że chcę zbudować taczkę do gnoju :D.
Nie jest też moim celem kłócić się o cokolwiek. Po prostu podczas takich dyskusji można dowiedzieć się sporo ciekawych rzeczy.
Nie chcę wzniecać kolejnej wojny, ta pod tytułem "IFS jest do dupy a prawdziwe terenówki to te z dwoma sztywnymi mostami, a tak w ogóle twój samochód to plaskacz bo tylko mój [tu wstaw dowolny model terenówki] to prawdziwy i jedyny samochód terenowy" to już o jedną za dużo.
Pozdrawiam.
Tarrin.
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: zmiana

Postprzez croochy » 09 gru 2010, 16:07

ale ja sie kłuce, tylko podejmuje w miare merytoryczną polemike wg mnie bynajmniej :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: zmiana

Postprzez tarrin » 09 gru 2010, 16:20

Ok, to wracając do merytorycznej dyskusji:
Łatwiejsze liftowanie - wydaje mi się, że poziom trudności jest podobny. Plus taki, że nie ma kłopotu z drążkami. Minus - ale za to są z dystansami. Cała reszta pozostaje bez zmian. Ale ok, jestem w stanie się z tobą zgodzić.
Mniejsze koszty - tutaj nie kumam. Sprężyny też nie są wieczne (o czym sam się przekonałem).
Pozdrawiam.
Tarrin
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: zmiana

Postprzez rudobrody » 09 gru 2010, 17:53

Zgodzę się z tarrinem. W teren do zabawy wybrałbym sztywne mosty na resorach. Zdecydowanie praktyczniejsze. Co do kosztów, no nie wiem. Kup kompletny zestaw do liftu dla resoraka i dla sprężynowca. Plus dla resoraka.Chociażby dlatego, że dotyczy aut zbliżonych wiekowo do "pełnoletności". A że niski komfort jazdy. Kolega szuka czegoś do upalania i nie wydaje mi się, że po raz któryś jak wskoczy do syfa ufajdany błotem po uszy będzie się martwił, o to , że go d...pa boli i nerki poobrywane na wyj...bach. Springi tak, ale do mieszanego użytku samochodu, trochę trasy, trochę upalania.
"Jeżeli twierdzisz, że możesz coś zrobić, to możesz i jeżeli twierdzisz, że czegoś nie możesz, masz rację"- H. Ford
Avatar użytkownika
rudobrody
 
Posty: 100
Dołączył(a): 02 kwi 2010, 19:53

Re: zmiana

Postprzez croochy » 09 gru 2010, 18:20

idąc Waszym tokiem rozumowania dlaczego czołówka off roadu nie jeździ na resorach tylko na sprężynach?
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Następna strona

Powrót do 1992-1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości